Skocz do zawartości

hubcik121

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hubcik121

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

405 wyświetleń profilu

Osiągnięcia hubcik121

0

Reputacja

  1. Zapchane osadem kanały olejowe Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Miska do ściągnięcia trzeba wykręcić czujnik ciśnienia oleju i dmuchasz powietrzem w kanał do tego silnika używaj przed wymiana oleju plukanki pomaga i rozpuszcza osad. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  2. Dla mnie też tak jak pisałem czujnik ciśnienia uwalony jak na postoju pokazuje takie ciśnienie. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  3. Przerabialem niedawno taki temat tez turbo pompowalo jak szalone pod 3000 i n75 było padnięty.ale sprawdzcie gruszke czy wszystko z nia ok po Logach widac ze ciśnienie za duże pompuje turbo a to już niezdrowe dla turbiny. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  4. Wychodzi na to ze tak jak pisałem n75 niepracuje albo niema odpowiedniego ciśnienia. Ewentualnie sprawdź jeszcze czujnik ciśnienia.Gruszke sprawdzałeś Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  5. Sprawdź jeszcze gruszke turbiny czy luźno chodzi bo strasznie długo utrzymuje ciśnienie w układzie po zdjęciu nogi z gazu.Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Jak padnie całkowicie u ciebie jest problem z doładowaniem a n75 tym steruje. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  6. Kolego jeżeli wezyki sprawne i dolot to ewidentnie po Logach widac ze z n75 jest problem, do wymiany. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
  7. Witam kolegów umnie tez udany mod z podswietleniem tablicy efekt koncowy w nocy zaj....... az chce sie patrzec.Umnie prawa lampka swiecila odrazu a w lewej musialem zmienic bieguny bo nieswiecila.
  8. Aha kolego dysponujesz jakos fotka zeby mi pokazac ktore to sa kabelki i w ktore miejsce je przelozyc.
  9. hubcik121

    Parowanie ksenonów

    Witaj ja kolego u siebie poradzilem sobie w taki sposob z parowaniem bez zadnych sylikonow.Trzeba wyjac z lampy od góry to co jest regulacja lampy manualna nad kierunkiem takie trybiki i na tym trzpieniu co wchodzi w lampe jest oring trzeba go zmienic i niebeda ci parowaly bo tamtedy dostaje sie woda do lampy ja tak zrobilem i jest spokoj.
  10. Nie kolego moze byc i tamten pierwszy bo wkladasz div w to puste miejsce. ---------- Post dopisany 05-01-2013 at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany 28-12-2012 at 00:05 ---------- Witam ponownie kolegów zamontowalem u siebie rns-e i wszystko smiga jak nalezy ale mam jeden problem z zestawem glosnomowiacym cullman jak podlacze telefon w zestaw i chce zadzwonic wycisza mi navi i nic wiecej nie slychac na navi pojawia sie skreslony glosnik tak jak by byla wyciszona dodam ze na symphony 2 wszystko chodzilo moze wiecie jak to rozgrysc bede wdzieczny.
  11. dzieki kolego za podpowiedz wiec trzeba bedzie zdjac boczek bagarznika.
  12. Witam a ja mam takie pytanko jak calkowice odlaczyc mala nawi w fis domyslam sie ze trzeba odpiac kostke z modulu nawi.A gdzie on sie znajduje?Z góry dzieki za podpowiedz.
  13. Witam kolegów wlasnie zakupilem rnsa a fabrycznie mam symphony 2 oraz navi bns. tak dla pewnosci chcialem sie upewnic do podlaczenia potrzebuje zlaczke iso adapter antenowy ale bez diversity? oraz antene gps fakra kodowanie i bedzie chodzilo?
  14. Aha czyli odpiac sztange i recznie sprawdzic czy odbija?Mnie bardziej martwi i wkurza to buczenie?Dodam jeszcze ze turbina juz byla w regeneracji i ma nalatane 38 tys/km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...