
tatra-mario
Pasjonat-
Postów
95 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tatra-mario

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Wieś
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wymontowałem znowu silnik i zauważyłem ze gdy jest na wolności to po kliknięciu kreci się aż czasówka lub przycisk go zatrzyma. Testowałem obrót w lewo, obrót w prawo licząc od pozycji wyjściowej i żadnego postępu. Po resecie jest tak ze otwiera klapę na 30cm i po kliknięciu zamknij -zamyka. Kolejne razy to samo. Gdy uniosę i zapisze wysokość wyżej niż wysokość dachu to zamyka i tylko odrygluje.
-
Oto chodzi ze tak nie chce współpracować. Tzn mruga po 4 sek. i po naciśnięciu zamykania -zamyka. Ale chcąc otworzyć tylko odrygluje i trzeba ręcznie dźwigać. Po otworzeniu klikam zamknij i zamyka i tak w kółko. Nie wiem czy tam w tym silniku się nie poprzestawiały kąty lub wałek nie zrobił obrotu w którąś stronę jak był wpadnięty z zawiasu.
-
Wypadł napęd z zawiasu lewego - złożyłem ale coś nie umiem tego skalibrować. Czy adaptacje 00 wykonuje sie na zamkniętej czy otwartej klapie?
-
Nowe przewody zaciskam w hurtowni a gdy trzeba biorę od nich praskę i na ,,pacjencie'' zaciskam w warsztacie. Aktualnie poszukuję tego oczka jak na oryginalnym przewodzie przy rozruszniku. Jak nie znajdę w najbliższym czasie zakuję na dwóch kątowych.
-
Miałem sekundę więc zapiąłem VCDSa i błedów klapy brak. Może wieczorem dokładniej obadam parametry.
-
Problem z tym że odryglowuje a nie unosi się klapa, a po ręcznym uniesieniu i kliknięciu zamykania też nie chce się opuszczać. Było wszystko ok i się skończyło. Czego można się uczepić w pierwszej kolejności.
-
A jaki patent macie na rozwiązanie tego problemu poza wymiana na oryginalny ?
-
Swap skrzyni Multitronic na manualną w Audi A4 B6
tatra-mario odpowiedział(a) na erniorzegow temat w Audi A4 B6/B7
A podpowie ktoś jaki nr mają piny pasujące do wtyczki ECU silnika -podpięcie czujnika sprzęgła w A4 B7 BLB 2005r. I gdzie się można zgłosić celem przeróbki softu z automatu na manual? -
A4 B7 BLB analiza logów i problem braku mocy
tatra-mario odpowiedział(a) na tatra-mario temat w Audi A4 B6/B7
Podczas podpinania gruszki słychać zmianę pracy silnika ale jak nie będzie innych argumentów to wywale ją jeszcze raz. Gdy ją robiłem to grypa mnie atakowała i głowa mocno mnie bolała i dlatego w 100% pewien nie jestem gdyż turbin dziesiątki czyściłem i teraz taki przypadek. Wymieniona turbinka i auto smiga jak powinno (vcds potwierdza) - okazało się że łopatki wirnika strony gorącej miały delikatne uszkodzenia czymś co zapewne wypluł silnik - przypominam ze brak wcześniejszej historii auta. Podczas pierwszej rozbiórki geometria stała całkowicie i dlatego nie rozglądałem się za innymi problemami. Drugi raz patrzyłem czy nic nie spartoliłem - a za trzecim obejżałem i porównałem całą z drugim modelem. Temat z mojej strony wyczerpany -
A4 B7 BLB analiza logów i problem braku mocy
tatra-mario odpowiedział(a) na tatra-mario temat w Audi A4 B6/B7
Właśnie zawsze robię foto jak była przed czyszczeniem i tak samo jest po czyszczeniu złożone - chyba że był tam ktoś wczesniej. -
Auto znajomego - świeżo zakupione - stała geometria więc wywaliłem i oczyściłem turbo, założyłem i problem w tym ze czasem dziwnie słabo się rozpędza a innym razem lepiej lecz przy 3tys obr przeładowuje. Co lepiej przy odpiętej gruszce lepiej jedzie ponad 2,5tys obr . Przepływka podmieniana na sprawna , egr aktualnie zaslepiony - brak rezultatów. Ponizej ligi grupy 3 i 11 z zapieta i odpieta gruszką, Najgorsze ze auto swiezo z niemiec i brak wcześniejszej historii http://vaglog.pl/log-003_011_1LKC1X.html odpieta http://vaglog.pl/log-003_011_j4n2Q6K.html Vcds sterujac N75 płynnie zmienia położenie gruszki (geometria także lekko ,bez zacięć sie porusza ) Cóż jeszcze możne obadać ?Ciężki przypadek mi się trafił,
-
Podczas jazdy włącza się esp,abs, auto hamuje i traci moc
tatra-mario odpowiedział(a) na roms4 temat w Audi A4 B6/B7
Kolego Pionti2 czy rozwiązałeś problem z esp? Mi w świeżym nabytku a6 c5 włącza się na łukach w prawą stronę. -
A zna ktoś numery wzm koncówek 205 i 210-tek ?
-
Od czego to wtryski? Identyfikacja po numerach - TDI
tatra-mario odpowiedział(a) na ponczo temat w Audi
Te z AAT mają jak pamiętam takie jak AHU bodajże 0.185 lecz jeśli się pomyliłem proszę mnie poprawić. Zakładałem kiedyś wtryski z AEL bodajże 0.210 do Audi 100 ATT to dało to efekt w postaci lepszego przyspieszenia i mniejszego zadymienia. -
Nie odpala 01376 Sygnał obrotów pompy wtryskowej
tatra-mario odpowiedział(a) na tatra-mario temat w 2.5TDI
Tak też poradziłem znajomemu. Dzięki