ballcerr
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ballcerr
Osiągnięcia ballcerr
0
Reputacja
-
Ja mam to samo niestety-padła przekładnia kierownicza i dziś nie dojadę
-
245/40 17'
-
A to moje kochanie... Lewy półprofil: Grill: Kółko: 245/40 17" i profil... proszę o oceny.
-
Dlatego bo wtedy pompa jest najbardziej obciążona bo jak skręcasz koła to ona zaczyna poważniej pracować a głośniejsza jest, gdy ruszasz bo jak dochodzi do ok 1200-1300 obr/min bo wtedy ma największą wydajność i przez to jest najbardziej obciążona. Proponuję wymienić płyn a najpierw sprawdź jego ilość i zobacz, czy się nie pieni.
-
Ale ja rozrząd sam zmieniałem
-
Częściowa wymiana płynu na nowy, nieprzechodzony uciszyła mi pompę. P.S. A co do pasków to nie da się ich zbyt bardzo naciągnąć bo wieloklinowy ma napinacz a naciąg małego klinowego nie jest w żaden sposób regulowany. Pozdrawiam
-
Po wymianie paska rozrządu i klinowego w mojej kochanej ADR zaczęła mi dosłownie wyć pompa od wspomagania kierownicy. Najgorzej jest przy 1300-1400 obr/min. Płytn jest itd Czy to znaczy, że zakończyła już swój żywot, czy cos przeoczyłem?
-
Witam serdecznie wszystkich użytkowników Ja swoją dopiero nabyłem a co dalej to się okaże. Pozdrawiam