Skocz do zawartości

ballcerr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ballcerr

Osiągnięcia ballcerr

0

Reputacja

  1. ballcerr

    Spociki Łódzkie

    Ja mam to samo niestety-padła przekładnia kierownicza i dziś nie dojadę
  2. A to moje kochanie... Lewy półprofil: Grill: Kółko: 245/40 17" i profil... proszę o oceny.
  3. Dlatego bo wtedy pompa jest najbardziej obciążona bo jak skręcasz koła to ona zaczyna poważniej pracować a głośniejsza jest, gdy ruszasz bo jak dochodzi do ok 1200-1300 obr/min bo wtedy ma największą wydajność i przez to jest najbardziej obciążona. Proponuję wymienić płyn a najpierw sprawdź jego ilość i zobacz, czy się nie pieni.
  4. Częściowa wymiana płynu na nowy, nieprzechodzony uciszyła mi pompę. P.S. A co do pasków to nie da się ich zbyt bardzo naciągnąć bo wieloklinowy ma napinacz a naciąg małego klinowego nie jest w żaden sposób regulowany. Pozdrawiam
  5. Po wymianie paska rozrządu i klinowego w mojej kochanej ADR zaczęła mi dosłownie wyć pompa od wspomagania kierownicy. Najgorzej jest przy 1300-1400 obr/min. Płytn jest itd Czy to znaczy, że zakończyła już swój żywot, czy cos przeoczyłem?
  6. Witam serdecznie wszystkich użytkowników Ja swoją dopiero nabyłem a co dalej to się okaże. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...