Skocz do zawartości

piniadz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piniadz

Osiągnięcia piniadz

0

Reputacja

  1. piniadz

    [B5 AEB] Olej w turbo.

    Przepraszam.Myslalem ze ktorys z was na wiaze ze mna roznowe,ale okazosie ze was nie bylo i kolega BUBA nawiazal ze man rozmowe a mamy podobny problem i chcialez kopzystac z okazji i sie cos dowiedziec na ten tema.jeszce raz sorki.
  2. Czy turbo psuje sie dlatego,ze olej w silniku nie byl na czas zmieniony,czy byl jakis najtanszy wlewany,czy poprostu ktos tak jezdzil ze je zajezdzil?
  3. Wiec mnie wkreca mechanik.[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 21:56_________________________________________________Co gorsze mam caly czas otwarty zawor na tubinie.Nie znam sie na mechenice to jest moj pierwszy samochod i nie wiem jak wogole zadac pytania zeby dostac na nie dobre odpowiedzi.Podpinalem samochod pod komputer firmy"bosch" i mi nie pokazalo zadnych bledow jak podpiolem pod "Vag"to ich wyswietlilo chyba z 5.Czy to ma jakies znaczenie po jaki komputer podpinasz samochod?
  4. Wlasnie sie dowiedzialem,ze nowe turbo kosztuje 2500zl :(wiec postanowilem kupic po regeneracji ale musze zdac swoje.Dzwonilem dzis do mechanika i sie go pytalem czy moge jezdzic na zepsutym turbo i mi powiedzil ,ze nie bo jak mi sie urwie jakas czesc w turbinie to ona wpadnie do silnika i pokrzywi tloki? "Jak przepali tyle oliwy to podczas wymiany turbo wywal kata "co to jest kat?
  5. hej. planuje wymienic turbo,ale nie wiem kiedy i chcialem sie dowiedziec czy jezdzac na zepsutym turbo cos moze sie stac z silnikiem.i czy jak sie turbo rozwali na maxa to przy okazji jakias zebatka wpadnie do silnika i go zepsuje?
  6. piniadz

    [B5 AEB] Olej w turbo.

    wiec radzisz zeby kupic kaplet kluczy i sam gzrebal:> to bym dopiero narobil i chyba sie nogdy nie odnalazl w tym silniku i reszcie hahah
  7. piniadz

    [B5 AEB] Olej w turbo.

    mechanik ktory zauwazyl ze turbo jest zepsyte powiedzila ze silnik cyka dobrze.po stanie samochodu strwierdzil ze ma przejechane ponad 200tys i ze te silniki sa dobre.mialem problem najpierw z przepustnicawymienilaem ja i okazalo sie ze nie potrzebnie bo wina byly popekane weze podcisneiniowe.wogole to od tego zaczela sie moja przygoda z mechhenikami poniewaz bylem u 4 i kazdy mowi co innego i jeszce sprzedawca w sklepie z czesciami mowi ze to sa bardzo nie udane sielniki i jak kupowac silnik to bez turbo. czy to prawda?
  8. piniadz

    [B5 AEB] Olej w turbo.

    czesc wam. ja mam pytanko do was bo mam audi 1.8t z 98roku o nr silnika AEB i ma przejechene 187 tys. i padla mi turbina chcialem kupic nowa ale cene mnie zaskoczyla wiec palnuje kupic po regeneracji.kiededy sie dowiadywalem o nowe turbo to sprzedawca mi powiedzial ze te sielniki wytrzymuja tylko 200 tys a puzneij najlepiej wymienic silnik bo bede tylko w nim grzeba a jeszce lepiej to sie go pozbyc moze mi powiecie cos na temat tego silnika mam ten samochod od paru miesiecy i nie wiem co mam robic?
  9. hej posiadam audi A4 1.8t i mam problem z obrotami tzn.jak odpale sielnik to chodzi normalnie po przejechaniu 5 kilometrow zaczyna go dlawic mulic szarpac kiedy wrzoce na luz obroty skacza od 400 do 1200.podpiolem go pod komputer pokazolo 3 bledy na przepustnicywiec kupilem "nowa" tzn.uzywana i wymienilem podpiolem pod komputer i wykasowalem bledy.przez jakies 30km chodzil ok. puzniej sytuacja sie powtozyla wiec zadzwonilem do mechanika tego co podpinal samochod pod komputer i on powiedzial ze nie wie co moze sie tam dziac obwinia komputer albo elektryke ze kable zasniedzialy czy cos podobnego sie stalo. wiec postanowilem tu napisac bo moze ktos mial taki sam problem i mi pomoze z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...