Skocz do zawartości

sakow

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sakow

Osiągnięcia sakow

0

Reputacja

  1. Witam. Mam pytanie czy listwa progowa po lifcie będzie pasować do A4 96rok. Dzięki za info.
  2. sakow

    [B5 AEB] Olej w turbo.

    Niebardzo rozumiem kolego PINIADZ o co chodzi założyłem temat bo licze na pomoc w swojej sprawie, jezeli masz jakieś pytania to załóż swój temat. Ten temat dotyczy turbiny a nie naprawy silnika AEB
  3. sakow

    [B5 AEB] Olej w turbo.

    Mam przejechane 165tyś, silnik jeździ od 4 lat na Motulu V500 syntetyku, przez cały czas jeździłem od wymiany do wymiany na 10tyś ubyło może 0,4l. Po wyjęciu bagnetu i korka przy obrotach ponad 5tyś nawet kropelka nie wyleciała. Problem się zaczął miesiąc temu nagle zniknął ponad litr oleju. Olej znalazł się jak pisałem w filtrze powietrza i przewodach od odmy.
  4. Witam. Mam pytanie, jak wygląda wymiana silnika AEB na nowszy 180KM AJL. Czy silniki można zamienić czy wiąże się to z wymianą wieku innych podzespołółw, typu sterownik, wiążki itd. Z góry dziękuję.
  5. sakow

    [B5 AEB] Olej w turbo.

    Witam. Znalazłem podobny wątek ale mam troszkę inne pytanie. Zobaczyłem że nagle ubyło mi szybko oleju i zaczęło głośno gwizdać turbo. Podniosłem auto i zobaczyłem sporo oleju między turbo stroną zimną a IC. Filtr cały w oleju, cała odma również, z rury od odmy az kapał olej po zdjęciu. Wymontowałem turbo i całą odmę, plastiki od odmy od strony silnika popękane więc napewno zasysał powietrze, turbina nie miała wielkich luzów ale miała wytarte całe łopatki od strony zimnej. Łopatki w kształcie stożka. Zawiozłem turbo do regeneracji i odziwo człowiek powiedział ze jak mój silnik wyrzucił tyle oleju odmą powinienem zacżąć szukać silnika. Stwierdził tez ze łopatki wytary się od dziurwago przewodu od filtra ale sprawdziłęm i wszystko jest OK. Proszę mi napisać czy faktycznie ma rację z tym silnikiem. Trochę mnie nastraszył miałem nadzieje że skończy sie na turbinie.
  6. Otóż znalazłem firmę w Warszawie która posiada takowe tłoczki. Wykonane perfekcyjne. Tłoczek na przód wymiar 57mm x 56mm (zacisk ATE) koszt 67zł, tłoczek na tył (zacisk LUKAS) wymiar 38mm x 51mm koszt 57zł. Dla klubowiczów Audi zniżka 5%. Może komuś sie przyda. Firma nazywa się TARCZPOL na ulicy Sępiej 17. Jednocześnie zamykam temat.
  7. Witam. Jeśli ktoś wie gdzie można zakupić tłoczki do zacisków przednich i tylnych to bardzo proszę o pomoc. Na forum nic nie znalazłem na ten temat, na googlach też nic nie widziałem.
  8. Ja już mam czyszczenie za sobą, godziny żmudnej pracy z odrdzewiaczem, kilka szczotek - na zmianę szlifierka kątowa , wiertarka i dremel. Jutro maluje na niebiesko do srebrnej karoserii. Sam jestem ciekaw efektu.
  9. Też kupiłem DEPO, błotniki wycięte wąskim brzeszczotem do samego końca. Reszta wypilnikowana półokrągłym pilnikiem, przymierzałem i chyba troszke trzeba jeszcze czasu żeby dokładnie dopasować. Cięcie i wygładzanie dwóch błotników zajęło niewiele ponad godzine. Zostało tylko dopasować. I porządnie zabezpieczyć cięte krawędzie przed korozją. Komplet kostek upolowałem na allegro z Anglika za 60zł troszke mniej niż połowa tego co w ASO (127zł). Zamówiłem w ASO ale udało sie w między czasie na allegro, ogólnie ciężki temat. Niektórzy sobie życzyli za 4 kostki 150zł.
  10. Dzięki wszystkim na info i porady w szczególności ENDRIUU, dzisiaj zacząłem montować przetwornice, nawet to jakoś idzie. Zamiast silikonu użyłem kleju na gorąco. Trzyma super, i od ręki. Jedyne z czym może być problem to jak uszkodzi sie przetwornica będzie ciężko wymontować ale nie ma co gdybać. Nie wiem bardzo do czego służy w środku na soczewce dźwignia coś sie nią przekłada jakby jakąś prześłonę ?. A i jeszcze jedno moje przetwornice po podłączeniu (włączałem tylko na chwile) dzwinie piszczą nie wiem czy tak powinno być. Podłączyłem bezpośrednio do akumulatora w celu sprawdzenia przed montażem. Pozdrawiam
  11. Ja też zakupiłem taki sam zestaw jak Endriuu, udało mi sie kupić komplet za 510zł. razem z pierścieniami. http://allegro.pl/item363976104_nowe_przetwornice_nowe_zarowki_philips_d2s_d2r.html Zastanawiam sie tylko jaką żarówke wrzucić na długie. Czy w ogóle ma to jakieś znaczenie.
  12. Potrafie tylko nie stać mnie tracić czasu za 20zł czy 50zł. Nie na wszystkim da sie zaoszczędzić czas też kosztuje.
  13. Kostek też nie musisz kupować zawsze możesz wcisnąć na krótko, zaoszczędzisz 120.
  14. Dzisiaj wszystko zamówiłem w ASO. Aktualne ceny i dodany numer. Numer kostki do reflektora: 8D0 973 734 22,40 x 2 sztuki Numer konektorków do kostki ref.: 000 979 225 6,54 x 4 sztuki podwójne Numer kostki kierunkowskazu: 1J0 973 722 21,79 x 2 sztuki Numer konektorków do kostki kier. : 000 979 133 6,54 x 2 sztuki podwójne Za całość wyszło brutto 127,62. Montaż w przysżłym tygodniu. Pozdrawiam
  15. Właśnie celna uwaga, tak coś myślałem o rzeczoznawcy, i sądzie. Gorzej z fakturą ale zawsze można dodać urząd skarbowy mam kilku świadków. Nie wiem czy tylko warto ale z drugiej strony będzie miał nauczke.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...