Skocz do zawartości

Syphoon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Syphoon

Osiągnięcia Syphoon

0

Reputacja

  1. Mało zdjęć ponieważ nie uważałem żeby więcej było konieczne sam mam lewe ręce do mechaniki i takie foto oddaje dokładnie gdzie jest termostat jeżeli temat będzie obszerniejszy to na pewno nie zabraknie też zdjęć odpowiednio dokumentujących całe przedsięwzięcie.
  2. Witam wiem że być może to głupie a być może nikomu nie potrzebne ale ja jestem laikiem jeżeli chodzi o samochody i mnie by to pomogło gdyby było na forum a nie ma więc jako dorabiający fotograf postanowiłem zrobić Foto Tutorial wymiany termostatu. Najpierw fotografia pokazująca gdzie znaleźć TERMOSTAT Termostat jest umieszczony na końcu rurki oznaczonej kolorem ZIELONYM - jest to po prawej stronie silnika patrząc od spodu. Można sobie ułatwić dostęp do tego miejsca odkręcając i odchylając wspornik poduszki silnika u mnie już odkręcony zaznaczony kolorem CZERWONYM. Poniżej prawidłowy sposób montażu TERMOSTATU P.S. Jeżeli takie foto tutoriale będą zbędne proszę o informację nie będę tworzył kolejnych zaśmiecając forum, jeżeli zaś są przydatne to jako fotograf i mechanik amator będę je robił przy okazji pracy przy mojej A4 - opinie mile widziane
  3. Ok a może tak jasniej i ile może kosztować naprawa ? DOPISEK: Temat do zamknięcia po przejechaniu 450 KM nastąpiło samoczynne odpowietrzenie układu chłodzenia. Temperatura w normie.
  4. Witam Pewnie większośc z was mnie wyśmieje albo napisze że już przy pisaniu postu podałem odpowiedź jednak chcę o coś zapytać. Mianowicie moja A4 ma dwa objawy. Pierwszy przy nagrzanym silniku po przejechaniu kilku kilometrów i zatrzymaniu się na skrzyzowaniu silnik podgrzewa się do 110st. Dlaczego napisałem że odpowiem sobie na to pytanie już w poście a dlatego że nie działa mi drugi wentylator który to zwykle uruchamia się przy nadmiernej temperaturze silnika i chłodzi dodatkowo chłodnice. Mam jednak wątpliwości z kilku powodów które opiszę. 1. Przepłukana nagrzewnica - początkowo zamieniłem płyn na wodę destylowaną i mimo iż wiatrak nie chodził ( warunki nie sa już najlepsze ) wiec auto nie grzało się powyżej 90st jednak nie było ogrzewania ( nie pytajcie o widmo nagrzewnicy była stragedia ) po wypłukaniu było ok auto grzało jak trzeba oraz temperatura ja już pisałem stabilna. 2. Niedawno zaczęli nadawać przymrozki więc zdecydowałem się na wymianę wody destylowanej na koncentrat + woda destylowana oraz przy okazji na zmianę termostatu mój wydawał mi się nie pracowac prawidłowo. I tutaj załamne wszystkich pierwszą wymianę termostatu przechodziłem po zakupie auta ponieważ było ono nie dogrzane. Kiedy odkreciliśmy termostat okazało się że to jakiś chiński szajs !!! mało tego zamontowany na odwrót - trzpień który się nagrzewa nie był osadzony w bloku silnika tylko w rurce odpływowej mechanicy z renomowanego warsztatu poszli po rozum do głowy - kiedy oring nie chciał trzymać bo wypuchlina była z drugiej strony termostatu uszczelinili całość silikonem i skrecili na siłę !! mało tego przy oględzinach okazało się że wspornik podtrzymujący poduszkę silnika nie został dokręcony !!! i zaufaj tu mechaniorom... Po wymianie termostatu oraz zalaniu mieszanki mam problem mianowicie auto grzeje dobrze ale kiedy samochód ma 2-3tyś obr/min inaczej powietrze leci chłodne pozatym w trasie kiedy jadę ok 100km/h+ to temperatura silnika = 90st i ani drgnie kiedy zacznę zwalniać rośnie do 110st. I teraz pytanie czy zmiana termostatu coś zmieniła ?? czy może to ja się błaźnię i termostat jest umieszczony w silniku źle ?? Natomiast co do samego wiatraka nie działa i mam dziwne objawy kiedy podłączam go na krótko pod wtyk od klosza lampy :> ( taki teścik ) to pali mi bezpieczniki !! czy powinno być aż tak duże obciążenie od tego wentylatora ?? Dodam że jak podłączam na krótko bezpośrednio pod akumulator jest ok... I na koniec pytanie czy to normalne że auto przy temperaturach zewnetrznych dochodzacych do 5-3st powinno tak się grzać ?? Czy przyczyną może być niedokładne odpowietrzenie instalacji ?? Czy jezeli wentylator działa na krótko to jest to sprawka czujnika temperatury cieczy chłodzącej ?? Odpowiedzi pomocnicze: Termostat się otwiera chłodnica nagrzana równomiernie Nagrzewnica grzeje dobrze ale kiedy jadę z ok 2000 obr/min jezeli wolniej z gorącego powoli zaczyna lecieć letnie powietrze.
  5. Przepraszam wszystkich za zwłokę Sprawa rozwiązana: Pekła guma uszczelniająca tłoczek ten sam podrdzewiał i kiedy zużyłu się klocki po protu nie wrócił do pozycji wyjsciowej. Trochę papieru wodnego smar grafitowy dla lepszego poślizgu + wymiana klocków = lek na moje zło
  6. Witam może jestem nowy ale uważam że takich uzytkowników powinno się najzwyczajniej blokować na Forum. Po pierwsze: Człowiek zarejestrował się na forum szukając pomocy i jak każdy zadawał pytanie na temat dolegliwości swojego samochodu. Jednym słowem został członkiem społeczności która winna sobie pomagać. Po Drugie: Jezeli już doszedł co się stało autu to podzeilenie się tą dolegliwością z innymi pozwoliło by ( być może ) zaoszczędzić innym ludziom masę wydanych przez niego pieniędzy. Po Trzecie: Do autora postu: Chcesz udawać Gandalfa bardzo mi miło ale mnie się wydaję jak Cię czytam że auto opchnąłeś bo nie wiedziałęś co i jak albo stoi na allegro na części a przed nami magika strugasz. P.S. Ten post nie ma na celu obrażenie autora postu, jednak uważam że zachowuje się jak dziecko z piaskownicy nie pomaga w zaden sposób szydząc z innych uzytkowników.
  7. Witam wiem że to pewnie laickie pytanie ale dziś po powrocie z pracy przy wjeździe na osiedle zahaczyłem o kałużę. Kiedy postawiłem auto na parking zauważyłem iż tylne lewe koło dosłownie paruje... Dymiło i czuć było nieprzyjemny zapach spalonego smaru. Jaka może być przyczyna jak temu zaradzić ?? Wiem jestem Laikiem ale proszę o pomoc
  8. Witam wszystkich Forumowiczów Nazywam się Dominik dołączyłem do was ponieważ niespełna tydzień temu stałem się szczęśliwym ( mam nadzieję ) posiadaczem AUDI A4 Dołaczyłem do Forum bo wiem że w takich miejscach jak to moge znaleść wiele przydatnych informacji oraz prostych rozwiazań na "rzekomo DROGIE NAPRAWY" Mam nadzieję że nie raz będę mógł oprzeć się o wasze doświadczenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...