Skocz do zawartości

michlob

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michlob

Osiągnięcia michlob

0

Reputacja

  1. Więc wymień sondy. Polecam boscha. Przede wszystkim kup takie sama tzn tej samej firmy żeby sygnały wyjściowe były takie same
  2. Ponoć V6 mają w sumie 4 sondy, zaraz koło cylindrów i ponoć gdzieś później. Wnioskuje z tego co piszesz, że masz całą prawą stronę padniętą choć żadnym specjalistą nie jestem. Masz sekwencje czy mikser? Naładuj akumulator może przestanie chodzić nierówno. Mi się wogóle centralka od gazu nie chciała włączyć gdy miałem słaby aku, a na benzynie chodził normalnie Wg mnie jest również do wymiany sonda po stronie pasażera (prawa strona)
  3. Wymiana na sondę Bosch od strony pasażera. Dodam tylko, że dobrze jest wymieniać obie sondy na takie same. Od strony kierowcy mam chińskiego zamiennika i wskazania sond są różne przez co silnik nierówno chodzi, zwłaszcza na gaziwie
  4. Posiadam takie oto błędy: 1088 Dopasowanie mieszanki 2 przekroczona wartość adaptacji - mnożenie 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem o którą sondę chodzi? Od strony pasażera czy kierowcy?[br]Dopisany: 06 Sierpień 2011, 19:37_________________________________________________Już sobie poradziłem. Jest to sonda od strony pasażera
  5. no tak co się da to robię sam... a zdolności manualne i techniczne jako tako mam ale rozrządu sam nie rozbiorę, a na 80% cieknie z uszczelniaczy wałków :/ Planuje ogólnie większy serwis tj. wymianę wszystkich sprężyn w zawieszeniu, sprężarkę klimy bo się skończyła i takie tam :/[br]Dopisany: 08 Lipiec 2010, 20:55_________________________________________________Byłem dziś u mechanika i powiedział że miska jest zbyt mokra w porównaniu do góry silnika żeby to ciekło z góry i zakłada że to będzie uszczelka pod miskami i uszczelniacz dolny wału [br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 23:03_________________________________________________już miesiąc czasu spławia mnie mechanik :/ nerwa już na na niego mam :[[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 21:14_________________________________________________Mija już czwarty miesiąc jak robią mi auto i co tydzień oddaję do reklamacji, a tyle zapłaciłem za naprawę, że miałbym bardzo duży wybór w kupnie kompletnego silnika z osprzętem :/ Jednak polscy mechanicy znają się tylko na silnikach diesla i to głównie 1.9 :/ Będę walczył dalej z mechanikiem - aż do skutku
  6. Witam. Posiadam a4 2.8 ACK na sekwencji. Po włączeniu klimy silnik nie potrafi utrzymać wolnych obrotów i w 95% gaśnie (np. po przegazówce do 3tyś. obr obroty spadają nawet do 200obr/min). Na benzynie wszystko jest ok. Co to może być ?
  7. W przyszłym tygodniu daje auto do mechanika na kompleksową wymianę wszystkich uszczelek w silniku... Jestem tylko ciekawy jak mnie to uszczupli finansowo :/[br]Dopisany: 03 Lipiec 2010, 23:43_________________________________________________PRZEMEK 2800 czy chodzi Ci o to co jest na zdjęciu poniżej:
  8. jutro wrzucę zdjęcia to prosiłbym o szczegółowe zaznaczenie gdzie :/ Silnik pracował ponad 30min i pracował na obrotach rzędy 3-6tys obr i rzadnego wycieku nie zauważyłem :/
  9. myślisz że to będzie ta uszczelka? To jest to co jest z przodu zaraz przy kole?
  10. Cieknie z przodu od strony kierowcy wygląda to tak jakby od klimy ciekło? lub gdzieś od czoła i nie mam pojęcia co to może być :/ Padło podejrzenie że to z uszczelniaczy wałków bądź wału od rozrządu :/ a tam gdzie ja mieszkam nikt nie ma sprzętu do rozebrania takiego rozrządu
  11. Ktoś się orientuje z tym silnikiem? Mam dość duży wyciek po przejechaniu ok 400km muszę dolać ok 0,5l oleju. Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów od strony kierowcy i dalej tak cieknie. Dodam że wyciek jest z wyższych partii silnika :/ i nie mam pojęcia co to może być :/
  12. Witam wszystkich. Mieszkam w opolskim i od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem audi a4 b5 2.8 Pb+LPG 193KM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...