Skocz do zawartości

ernestoo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ernestoo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ernestoo

0

Reputacja

  1. Czy jest tu gdzieś napisane że nie ma problemu z montażem? Parę postów wyżej masz napisane z grubsza co trzeba zmienić. Sama regulacja gruszki nie wystarczy bo nie da się tego wprost wyregulować - trzeba przerobić cięgno i dorobić ogranicznik kierownic oraz go wyregulować, wywiercenie otworu owszem, przeróbka wydechu, spływ oleju z turbiny, dolot powietrza - inna średnica (55mm), wyjście powietrza doładowanego z turbiny (50mm). Może coś jeszcze, tyle z najważniejszych.
  2. ernestoo

    Wymiana turbo

    a może po prostu aktuator (gruszka) przy turbinie się przycina. Spróbuj podmienić z innej turbiny i zobacz. Najlepiej to zrób logi.
  3. Ja u siebie w AFN przechodziłem na pełny syntetyk przy ok 240.000 i nie mam żadnych problemów. Mam zalany Total 5W40, jest w dość dobrej cenie na www.ioleje.pl (coś koło 80zł).
  4. Na razie nie robiłem programu/pomiaru, czekam na map sensor 3 barowy no czepiasz się chciałem już to skończyć więc założyłem co miałem, docelowo muszę przerobić ten dolot bo niepotrzebnie się przewęża na 45 i później rozszerza przy wejściu turbo na 55 a z filtra wyjście ma chyba 60mm na tych waskich to przeciez by to zrzuciło po 2 przejazdach nie zrzuciło by bo od tej strony turbawa zasysa powietrze z filtra
  5. Myślę że tak samo bo ja u siebie wcześniej miałem turbawe z AWX'a więc kolektory są takie same i miejsca podejrzewam że też. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi
  6. Będzie więcej zdjęć, te robione dzisiaj po złożeniu całości. Po testach wyciągnę jeszcze raz obudowę filtra i zrobię bardziej dokładne. Z takich przeróbek to: oczywiście siłownik sterowania zmienną geometrią, wydłużyć przewód odpływu oleju od turbo, redukcje 55>45 wejście turbiny (powietrze). Przerabiałem wydech od turbiny (trzeba było go trochę dźwignąć bo wylot z turbo jest trochę wyżej niż seria, spowodowane to jest układem muszli, widać to na tym zapożyczonym zdjęciu a tu VNT15, część gorąca wychodzi prostopadle do osi a w gtb jest odchylona
  7. Dzisiaj udało się na krótko kontrolnie odpalić. W poniedziałek muszę jeszcze przerobić wydech bo musi iść nieco wyżej i próba drogowa. Obiecane fotki będą w przyszłym tygodniu, wpierw muszę wszystko dopiąć. Walczy może ktoś jeszcze z tą turbiną?
  8. Właśnie niedawno wróciłem z garażu ... montuję gtb1756vk do swojej A4 B5 AFN i powiem że nie jest lekko. Po przeróbkach turbiny i montażu na kolektorze nie zostało dużo miejsca na obudowę filtra, oprócz tego muszę przedłużyć rurkę odpływową oleju. Turbo siedzi bardzo blisko podłużnicy. Jak wszystko złożę to porobię zdjęcia.
  9. Działacie coś w temacie bo jakoś cicho się zrobiło Wsadzał ktoś może w końcu to turbo do A4 B5 AFN / AVG ?
  10. Witam mam taki problem zmieniałem u siebie licznik z UKNSI diesel 2x26 pin zółta i niebieska kostka, na VDO 2x26 i 1x20 i teraz tak, spalanie i temperaturę zewnętrzną podłączyłem oraz sterowanie manetką - wszystko działa tylko że jak przekręcę raz kluczyk to na fisie od razu pokazuje się OK (nie ma kontrolki oleju - ma w ogóle taka być?) więc podczas gdy auto pracowało ściągnąłem wtyczkę z czujnika w zbiorniczku płynu chłodniczego i niestety nic nie krzyczał, tak samo było jak odpiąłem wtyczkę czujnika ciśnienia oleju. Nie wiem jak jeszcze z płynem hamulcowym bo zapomniałem. Co jest grane?
  11. Ja zakupiłem i założyłem do siebie końcówki firmy Firds DSLA150P764 w cenie 75zł za sztuke. Nie było żadnych problemów, tzn żadna nie lała i nie było problemów z regulacją ciśnień (regulowane w BOSCH SERVICE). Póki co jeżdżę jeszcze bez strojenia bo kompletuje resztę gratów. Jak na razie nie mam co do nich żadnych zastrzeżeń.
  12. Witam, potrzebuje informacji na temat wtryskiwaczy: 074 130 201 Q 074 130 203 A Czy są to wtryski (0,216) z 2,5 TDI 151KM AHY, AXG
  13. Witam wszystkich klubowiczów!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...