ernestoo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ernestoo
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ernestoo
0
Reputacja
-
Czy jest tu gdzieś napisane że nie ma problemu z montażem? Parę postów wyżej masz napisane z grubsza co trzeba zmienić. Sama regulacja gruszki nie wystarczy bo nie da się tego wprost wyregulować - trzeba przerobić cięgno i dorobić ogranicznik kierownic oraz go wyregulować, wywiercenie otworu owszem, przeróbka wydechu, spływ oleju z turbiny, dolot powietrza - inna średnica (55mm), wyjście powietrza doładowanego z turbiny (50mm). Może coś jeszcze, tyle z najważniejszych.
-
a może po prostu aktuator (gruszka) przy turbinie się przycina. Spróbuj podmienić z innej turbiny i zobacz. Najlepiej to zrób logi.
-
Ja u siebie w AFN przechodziłem na pełny syntetyk przy ok 240.000 i nie mam żadnych problemów. Mam zalany Total 5W40, jest w dość dobrej cenie na www.ioleje.pl (coś koło 80zł).
-
Na razie nie robiłem programu/pomiaru, czekam na map sensor 3 barowy no czepiasz się chciałem już to skończyć więc założyłem co miałem, docelowo muszę przerobić ten dolot bo niepotrzebnie się przewęża na 45 i później rozszerza przy wejściu turbo na 55 a z filtra wyjście ma chyba 60mm na tych waskich to przeciez by to zrzuciło po 2 przejazdach nie zrzuciło by bo od tej strony turbawa zasysa powietrze z filtra
-
Myślę że tak samo bo ja u siebie wcześniej miałem turbawe z AWX'a więc kolektory są takie same i miejsca podejrzewam że też. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi
-
Będzie więcej zdjęć, te robione dzisiaj po złożeniu całości. Po testach wyciągnę jeszcze raz obudowę filtra i zrobię bardziej dokładne. Z takich przeróbek to: oczywiście siłownik sterowania zmienną geometrią, wydłużyć przewód odpływu oleju od turbo, redukcje 55>45 wejście turbiny (powietrze). Przerabiałem wydech od turbiny (trzeba było go trochę dźwignąć bo wylot z turbo jest trochę wyżej niż seria, spowodowane to jest układem muszli, widać to na tym zapożyczonym zdjęciu a tu VNT15, część gorąca wychodzi prostopadle do osi a w gtb jest odchylona
-
Dzisiaj udało się na krótko kontrolnie odpalić. W poniedziałek muszę jeszcze przerobić wydech bo musi iść nieco wyżej i próba drogowa. Obiecane fotki będą w przyszłym tygodniu, wpierw muszę wszystko dopiąć. Walczy może ktoś jeszcze z tą turbiną?
-
Właśnie niedawno wróciłem z garażu ... montuję gtb1756vk do swojej A4 B5 AFN i powiem że nie jest lekko. Po przeróbkach turbiny i montażu na kolektorze nie zostało dużo miejsca na obudowę filtra, oprócz tego muszę przedłużyć rurkę odpływową oleju. Turbo siedzi bardzo blisko podłużnicy. Jak wszystko złożę to porobię zdjęcia.
-
Działacie coś w temacie bo jakoś cicho się zrobiło Wsadzał ktoś może w końcu to turbo do A4 B5 AFN / AVG ?
-
Witam mam taki problem zmieniałem u siebie licznik z UKNSI diesel 2x26 pin zółta i niebieska kostka, na VDO 2x26 i 1x20 i teraz tak, spalanie i temperaturę zewnętrzną podłączyłem oraz sterowanie manetką - wszystko działa tylko że jak przekręcę raz kluczyk to na fisie od razu pokazuje się OK (nie ma kontrolki oleju - ma w ogóle taka być?) więc podczas gdy auto pracowało ściągnąłem wtyczkę z czujnika w zbiorniczku płynu chłodniczego i niestety nic nie krzyczał, tak samo było jak odpiąłem wtyczkę czujnika ciśnienia oleju. Nie wiem jak jeszcze z płynem hamulcowym bo zapomniałem. Co jest grane?
-
Ja zakupiłem i założyłem do siebie końcówki firmy Firds DSLA150P764 w cenie 75zł za sztuke. Nie było żadnych problemów, tzn żadna nie lała i nie było problemów z regulacją ciśnień (regulowane w BOSCH SERVICE). Póki co jeżdżę jeszcze bez strojenia bo kompletuje resztę gratów. Jak na razie nie mam co do nich żadnych zastrzeżeń.
-
Witam, potrzebuje informacji na temat wtryskiwaczy: 074 130 201 Q 074 130 203 A Czy są to wtryski (0,216) z 2,5 TDI 151KM AHY, AXG
-
Witam wszystkich klubowiczów!!!