Skocz do zawartości

zeliik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zeliik

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Poznan

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia zeliik

0

Reputacja

  1. Cześć, znów odświeżę temat, szukam mechanika w okolicy poznania potrafiącego właściwie ustawić kąt wtrysku. Po regeneracji pompy 3 już próbowało i auto dalej kiepsko odpala i znacznie więcej pali, a spaliny są bardzo wyraźne w zapachu jakby była zła dawka paliwa? Ktoś pomoże?
  2. Witam, Jakiś czas temu auro zaczeło szarpać, silnik pracował jak traktor i puszczał siwy dym po sprawdzeniu okazało się, że przyczyną jest błąd 550, błąd po skasowaniu pojawia się ponownie po osiągnięciu ok 2500 obrotów. Z wstępnej diagnozy mechaników - pompa. Auto aktualnie pali normalnie, silnik pracuje w miarę równo, dawka paliwa zdecydowanie jest niewłaściwa ze wzglęu na ogromny zapach spalin w trakcie pracy silnika. Siwego dymu brak. Poniżej wklejam zdiagnozowane błędy oraz linki do logów. Bardzo proszę o pomoc w analizie logów. Błędy: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 32-00 - Resistance too High 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Logi: http://vaglog.pl/log_221713.html http://vaglog.pl/log_221714.html http://vaglog.pl/log_221715.html http://vaglog.pl/log_221716.html http://vaglog.pl/log_221717.html http://vaglog.pl/log_221718.html http://vaglog.pl/log_221719.html http://vaglog.pl/log_221720.html http://vaglog.pl/log_221721.html Basic: http://vaglog.pl/log_221723.html http://vaglog.pl/log_221724.html http://vaglog.pl/log_221725.html http://vaglog.pl/log_221726.html http://vaglog.pl/log_221727.html
  3. Witam, jakiś czas temu w trakcie jazdy auto samoczynnie wskoczyło na wysokie obroty, jakby zrzucił bieg ale prędkość i przyspieszenie żadne. Zatrzymałem auto zgazilem odpalilem ponownie przegazowalem i wszystko wróciło do normy. Dziś auto gaśnie w trakcie jazdy, dusi się, jakby łapał powietrze albo nie dostawał paliwa, zero mocy, a na postoju silnik co jakiś czas nierowno pracuje, kopci oraz śmierdzi spalinami. Podlaczylem pod komputer i wyswietlily się 3 błędy: 17978 (centralna zablokowana),575 (cisnienie kolektora ssacego),550 (regulacja początku wtrysku). Co może być przyczyną takiego zachowania auta? Jakie informacje mogę jeszcze podać w celu ułatwienia diagnozy? Witam ponownie, Profil już uzupełniony. W naprawie poprzedniej usterki pomogło skasowanie błędów i najwyraźniej zmiana paliwa. Niestety obecnie ponownie pojawił się błąd 550. Po odpaleniu auto kopciło na szaro, silnik nierówno pracował wydając metaliczne dźwięki. Po kilku wizytach w warsztatach i dianozie "pompa" bez żadnych dodatkowych oględzin czy wykluczeniu innych przyczyn zagłębiłęm się w teorię dostępnąna forach. Następnie wyczyściłem zbiornik paliwa oraz pompe znajduącą się w zbiorniku, wymianiłem filtra paliwa, odpowietrzyłem pompe VP44 zgodnie z instrukcją na forum konstruując własne narzędzie do odpowietrzania, skasowałem błędy i auto odpaliło bez problemu. Silnik pracuje równo, nie kopci itd. Problem pojawia się po wciśnięciu pedału gazu. Powyżej 2 - 2,5 tys obrotów znów wyskakuje błąd 550 i auto wchodzi w tryb awaryjny, następuje brak możliwości zmiany biegów w skrzyni tiptronic. Moje pytanie jest następujące, czy przyczyną jest mechaniczne uszkodzenie - zatarcie tłoczka w pompie, gdyżnie radzi sobie tylko w określonych warunkach - powyżęj 2,5 tys obrotów, czy elektroniczna usterka sterownika, czy jakieś zwarcie na kablach, czy np. zbyt luźny pasek rozrządu i przesunięcie o 1-2 zęby? Termin wymiany rozrządu niedługo nastąpi. Dla określenia kąta w poniedziałek dołącze logi z wartościami. Odrazu zapytam o polecany warsztat, zakład regeneracji pomp w wielkopolsce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...