Skocz do zawartości

Maniek_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maniek_

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maniek_

1

Reputacja

  1. Maniek_

    Odma - co i jak?

    Dla potomnych walczących z masłem, majonezem czy też innym tłuszczem w odmie :-) Też dłuższy czas bujałem się z masłem pod korkiem i w odmie (co prawda w passacie, ale też 1,8t) i wszyscy mówili, że jeżdżę krótkie odcinki, UPG walnięta itd. Wyczyściłem odmę od początku do końca, ale temat powrócił. W końcu sprawdziłem ezektor i okazało się, że był zatkany syfem - czyszczenie i moczenie w chemii nic nie dało. Po wymianie na nowy nie mam problemu z masłem, ani z syfem w układzie odpowietrzania silnika.
  2. Ja mam kabelek... z laptopem też nie byłoby problemu... jedynym może być tylko to, że mieszkam w Hrubieszowie. Ale jak byś gdzieś w najbliższym czasie był u mnie w miasteczku to pisz na PW to się jakoś ustawimy i zlogujemy Twoją furkę. Pozdro
  3. Widzę, że nie tylko ja miałem problem z tą listwą :/ Faktycznie ona jest aluminiowa i to aluminium się utlenia... Jak zdrapałem lakier z niej to pod spodem widać było biały proszek (utlenione aluminium) warto coś z tym zrobić bo pod tą listwą też może już się zaczynać robić nieciekawie. Lakiernik mi to zrobił za 150 PLN, ale z tego co widziałem to przy podświetleniu tablicy od spodu znowu zaczynają się robić jakieś pęcherzyki po 3 miesiącach od lakierowania, więc znowu się będę musiał do niego wybrać niech poprawia. Pozdrawiam
  4. Maniek_

    [B6 AWX] Dziwne buczenie

    Niestety nie jest to wina obudowy filtra sprawdzałem ją i jest cała, po wyjęciu filtra i odpaleniu auta przy otwartej obudowie filtra powietrza to buczenie wychodzi jeszcze bardziej z głębi. Byłem pod autem i jak ruszałem wydechem to albo się nasilało albo słabło... może jest kat zapchany i te spaliny gdzieś tam się blokują i dlatego buczy? A może jest to wina plecionki? co prawda byłem u dwóch magików to mi jeden powiedział, że to dwumas bo miał taki jeden przypadek w 2,5 TDI i pewnie teraz wszystko co jest związane z buczeniem to u niego padnięty jest dwumas, a drugi powiedział, że to jest normalne w dieslu i ewentualnie mam czekać aż się coś rozleci to będzie wiadomo co naprawiać :/
  5. Maniek_

    [B6 AWX] Dziwne buczenie

    Witam No i u mnie w AFN'ie też jest to buczenie tylko nie miałem kiedy dokładnie zdiagnozować skąd pochodzi, ale dzisiaj posadziłem moją kobietę za kółko otworzyłem maskę i ona wkręcała silnik na obroty kiedy najbardziej buczy... Okazało się, że buczy tak jak u kolegi z okolic filtra powietrza. Po zdjęciu tych łączników którymi jest doporowadzane powietrze do filtra i zatkaniu ręką dopływu powietrza do obudowy filtra buczenie cichnie. Wskazywało by to na jakieś lewe powietrze tylko gdzie ono się dostaje. Może obudowa jest pęknięta od spodu? Jutro będę szukał winowajcy... Jak ktoś miał podobny przypadek i udało mu się to rozwiązać proszę o pomoc. Pozdrawiam
  6. Witam I u mnie był problem skrzypiącego zawieszenia. Na początku co jakiś czas, a dzisiaj rano czułem się jakbym jechał jakimś zardzewiałym gruchotem. Przeczytałem na forum co dolega Pojechałem na myjke żeby mi wyczyścili cały syf z zawieszenia, niestety nic nie pomogło, ale jak wróciłem z pracy wszedłem do kanału wziąłem WD40 spryskałem wszystkie łączenia wahaczy, nalałem oleum do gumek i skrzypnięcia znikły - mam nadzieje, że na długo Pozdrawiam
  7. Wczoraj już nie wytrzymałem z tym co się dzieje... Poszedłem do sklepu zamówiłem przepływke BOSCH'a, dzisiaj przyszła. Wymieniłem ją razem z filtrem powietrza (nie był bardzo zasyfiony, ale on kosztuje 10 razy mniej niż LMM więc postanowiłem nie oszczędzać). I co... i teraz nie mogę się pozbyć banana z gęby Niunia wreszcie pokazała na co ją stać dzięki wszystkim za pomoc. Pozdro
  8. Nie bardzo wiem o co chodzi z tą diodą
  9. Po czyszczeniu przepływki nie ma jakiejś znaczącej poprawy ;/ Mam do wyboru pierburg'a lub bosch'a (taka jak teraz) w podobnej cenie różnica ~ 20 zł. Którą lepiej wybrać? A czy te cięcia turbo mogą być spowodowane przepływką czy raczej jest to N75? Niestety nie mam od kogo pożyczyć sprawnej przepływki tak jak proponował baskecior, a to byłoby najlepsze rozwiązanie Chcę się już pozbyć tego problemu bo wqur*** mnie już ten brak moczu, ale też nie chcę wymieniać wszystkiego. A czy sam filtr powietrza (filtron) może powodować takie rzeczy? Czy moge go wyjąć i sprawdzić jak jest bez niego? Pozdrawiam
  10. Dzisiaj zrobiłem jeszcze logi statyczne i wrzucam je także do analizy: 001 003 004 007 013 BS000 BS003 BS004 BS011 Z góry dzięki Pozdrawiam[br]Dopisany: 12 Listopad 2007, 19:50 _________________________________________________Czy jest aż tak źle, że nikt nic nie pisze Troche buczenie zlikwidowałem naprężając tłumik przy uchwytach i będę wymieniał poduszke pod skrzynią bo już jest popękana. Mam nadzieje, że po tym będzie cicho i bez drżenia tak jak kiedyś
  11. Po dłuższym czasie nie odzywania się zdaje relacje z odpięcia przepływki. Jak ją odpiąłem to auto było zmulone, ale podobne wrażenie uzyskuję jak przy podpiętej jade i na chwilę tracę moc po czym puszczę sprzęgło i je wcisnę to znowu na chwilę ją odzyskam :/ A więc to może wskazywać na padniętą przepływkę. Dolot sprawdziłem i wygląda na ok. Auto z tego co zauważyłem to zaczęło mi jakoś głośniej klekotać jaki może być tego powód? Oprócz tego, że wydech mi buczy (środkowy tłumik) jak jest zimny, a jak ciepły to trochę mniej. W kanale jak złapałem za rurę za plecionką żeby ją usztywnić zrobiło się cicho. Byłem w warsztacie to mi powiedzieli, że plecionka wygląda bardzo dobrze i że to nie przez nią tylko ewentualnie tłumik środkowy do wymiany za 160 a jak zapytałem jak to nie będzie to to co wtedy to powiedzieli, że wtedy to napewno końcowy :/ Drżenie na budzie tez jest. Pozdrawiam
  12. Katalizator jest i to pewnie od tego czasu odkąd wyjechała z fabryki, a na liczniku 156kkm, czyli czy tak czy tak on już nie ma swoich właściwości. Będę wymieniał plecionkę najprawdopodobniej bo przy zimnym silniku tłumik wpada w wibracje i buczy, a jak go docisnę nogą lub trochę zwiększe obroty to sie robi cicho i przy okazji wymiany pozbędę się kata.[br]Dopisany: 27 Październik 2007, 08:40 _________________________________________________Wczoraj przeprowadziłem dokładne oględziny tego jak autko jeździ. Wrzucam mu 2,3,4,5 wciskam gaz to przyspiesza, ale tylko na chwile żeby zaraz mogła stracić moc. Tak jakby coś się odłączało, a gdy puszcze gaz i wcisnę jeszcze raz znowu chwilowe przyspieszenie i znowu brak (przyspiesza, ale o wiele gorzej jakby coś się odcinało). Najbardziej zauważyłem to startując ze skrzyżowania jak wyszedłem pierwszy o połowe samchodu a tu nagle *&%$&* i zaczynam zostawać z tyłu. I z tego co patrzyłem na logi kolegów z forum to ich furki od 1500 do 4300 potrzebują od 13 do 15s. średnio, a moja od 17 do 21 więc rozpiętość jest wielka. Na co mam jeszcze zwrócić uwagę? Ewentualnie jeszcze czego logi mam zarobić, żeby można było coś więcej powiedzieć? Kata jeszcze mam. Z góry dzięki za odpowiedź
  13. Filty wszystkie wymieniałem pod koniec sierpnia. Założyłem filtrona jeżeli chodzi o filtr powietrza. Od kiedy ją kupiłem mam wrażenie, że się czasami dławi na chwilę, po czym odzyskuje moc, ale ostatnio jak jechałem doszła do 160 km/h i dalej już nie chciała się prawie rozpędzać (z wielkim bólem łapała kilometry).
  14. Witam Proszę o analizę logów bo wydaje mi się, że moje nie idzie tak jak powinno. Jak cos jeszcze trzeba zrobić to piszcie. Z góry dzięki 003 008 011
  15. Witam!!! Przedstawiam Wam moją A4: AFN 1,9 TDI, 1999r. Wyposażenie: climatronik, ABS, 4 poduchy, el. szybki (przód), el. lusterka, centralny zamek - tylko tyle, ale mi wystarcza A oto linki do fotek: http://img75.imageshack.us/my.php?image=img2620do8.jpg http://img265.imageshack.us/my.php?image=zdjcie006ss8.jpg http://img250.imageshack.us/my.php?image=zdjcie007im7.jpg http://img411.imageshack.us/my.php?image=zdjcie008rc2.jpg http://img256.imageshack.us/my.php?image=zdjcie036fc8.jpg Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...