Skocz do zawartości

SotoM

Pasjonat
  • Postów

    3309
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

20

4 obserwujących

O SotoM

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CFGB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ustawic wałki i wał, sprawdzic przede wszystkim szpilke od napinacza, załozyc pasek, drugi napinacz, napiac pasek i sprawdzic szczelnosc cylidrów. kiedys miałem przypadek identyczny jak na tym filmie
  2. InterCars Zestaw elring
  3. u siebie zrobiłem tak: sprawdzic drożnosc przewodów róznicy cisnien, przedmuchać je sprezonym powietrzem. kupic i wymien czujnik róznicy cisnien z Bosch'a podłaczyc kompa i zresetowac DPF , wlać do baku np STP z formuła do czyszczenia DPFu zatankowac po korek mocnego diezla i zjezdzic zbiornik do rezerwy. mi i wielu innym ludziom pomogł ten zabieg.
  4. kiedys jak mi motor kleknał byłem po akcji Audi PPD i ja u siebie montowałem ponownie PPD jak robiłem silnik.
  5. czujnik temp.spalin- coś z instalacją - przerwana lub zwarcie. prawdo podobnie skutek po usunieciu DPFa- mechanik nie zamocował poprawnie kabelka- dlatego masz brak mocy.
  6. SotoM

    Zaślepiony EGR

    przepływomierz go o tym poinformuje jak masz dpf to za jakis czas sie upomni przez to - ewentualnie zaslepka z otworkiem np fi8mm
  7. na czujnik położenia wału jest taki patent - skoro jest z nim problem na zimnym to trzeba wyciągnąć czujnik i go podgrzać - jak auto zapali to wszystko jasne i czasami tak tez jest na odwrót ze silnik jak rozgrzany to gaśnie i może zapalić odrazu albo po jakiejś dłużej chwili - wiec trzeba czujnik ostudzić... tylko szkoda ze w 16v do tego czujnika jest taki tragiczny dostęp i cały plan działania może legnąć w gruzach...
  8. takie cos sie dzieje gdy przewodu sie komus nie chce przykrecic z racji ciujowego dojscia ,a dokładnie takiej opaski z tyłu silnika. wtedy przewod wpada w wbiracje i sie kruszy własnie w tym miejscu https://allegro.pl/audi-a4-b7-przewod-olejowy-rurka-turbiny-2-0tdi-i7145020451.html
  9. lepiej to jest wysłac moduł do ulepszenia i miec z głowy.
  10. Czujnik poł. wału może usterki nie pokazać... Przerabiałem temat. Jeśli po włączeniu zapłon jest kontrolka silnika i spirala to bym zaczął od. Odepnij wtyczkę od egru i zobacz czy silnik zapali i odkręć rurę spalin przy EGRze Dalej Ściągaj pokrywę i odepnij wtyczkę od 1go ppd. Połóż pokrywę i zapal silnik. Jak nie a podłącz wtyczkę spowrotem i odepnij z kolejnego, jak silnik zapali i będzie pracował tylko na 3 cyl. To masz przyczynę. Spalona cewka.
  11. Ulamany przewód olejowy zasilania turbine Turbo napewno smietnik
  12. Gniazdo nigdy nie będzie ok. Jak zabierak się odksztalca to gniazdo również
  13. bedzie spadac i nabija spowrotem do0,8- prawidlowa praca. jak masz mozliwosc to podmien N75 - nawet jak bys miał kupic nowy pierburga to nie kosztuje słono bo po rabacie zapłacisz ze 150zł omin jeszcze podcisnienie na elektrozawór sterownia klapa chłodnicy egru zaslep EGR moze byc tez kat zabity i takze nie osiagniesz odpowiedniego cisnienia i kwestia czy dobrze turbo jest wyregulowane
  14. aeb to 1.8T Szukaj warsztatu specjalizującego sie w grupie vag
  15. Jak masz angola to tak....jeśli masz europejczyka to po drugiej str.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...