Skocz do zawartości

chrobek1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chrobek1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia chrobek1

0

Reputacja

  1. Podepnę się jako, że mam również podobny probelem, niestety środkowy padł nie"cyka" jako jedyny i nie mam pojęcia jak zrzucić zderzak nic nie uszkadzając prosiłbym o jakiegoś manuala lub instrukcje, będę bardzo wdzięczny. B6 Avant. Pozdrawiam
  2. chrobek1

    klopot z ksenonem B6

    kupując palnik zwróćcie uwagę nie na obudowę, a po ściągnięciu aluminowej osłonki, jesli nie będzie hologramu wypalonego na plastiku to macię chińską tandetną podróbę i jak wyżej koledzy piszą przetwornice padają. kumpel tym handluje więc tym bardziej naocznie widziałem różnice bubli i ORI, sam za ORI płaciłem 130zeta ale od kumpla, a tak to ok 180zł da się kupić prawdziwy ORI.
  3. Ekstra Mody the best i tak patent z pilotem do bramy
  4. wolałbym to 159HP niż 169HP 300 tys. zamiast 130 tys., ale bez tych wieśniackich świateł dziennych w zderzaku... PS. Rocznik auta podaje się po roku produkcji a nie po roku modelowym... Ty w dowodzie osobistym też masz wpisaną date urodzenia a nie np. rok szkolny :wink: taki żarcik :decayed: Pieron jeden te ledy dzienne tak zrobione, że ewnetualny nowy właściciel może je zdemontować w 5min i nie będzie śladu:p niech Ci będzie z tym rocznikiem;p ale ładniej wygląda, a info jest dokładne w treści kiedy coś nowego modzicie u sectora?
  5. no no sector:P ładnie ładnie, kiera wypas;p praiwe już wygląda jak mój w ORI;p hehe ps. nawet nieźle na hamowni wyszło 129 i 159:) u mnie bylo 141,7 i 169:) ale przy przebiegu coś koło 130,000km;p GRATY modów;p
  6. Ja osobiście u siebie wymieniłem zatarty mechanizmna NOWY i było zdecydowanie mniej roboty i pewnie nie wiele drożej:) 105zł na allegro dziala juz jakiś rok bez zarzutu:) także mogę śmiało polecić.
  7. Witam, Będę wdzięczny za pomoc w diagnozie z moimi wycieraczkami. Jakieś 10dni temu zaczęły chodzić wolniej znacznie i zaczęły zatrzymywać się o jakie 6cm wyżej niż zwykle na dole. dzisiaj odbiło im już totalnie, mianowicie zatrzymują się tylko w pionie, na trybie najszybszym czasem stoją w miejscu lub idą wolno ja na pozostałych trybach. Domyślam się, że problem nie stoi po stronie włącznika czy przekaźnika, a raczej po stronie opisywanego problemu we wcześniejszych częściach postu tzn zatarcia. Pytanie moje brzmi czy wystarczy kupić taki mechanizm i go wymienić? MECHANIZM WYCIERACZEK Audi A4 00-05 NOWY (2514839968) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. czy jest to prawidłowy do B6 mechanizm? i czy również może być problem po stronie silniczka? Ostatnia sprawa to prośba o jakiego manuala, bo niestety instrukcja z początku posta już nie jest widoczna (fotki). Pozdrawiam all:) Właśnie się uporałem z wymianą mechanizmu wycieraczek, szczerze polecam kupić ten zamiennik z wysyłką za 105zł, przyglądałem się temu co wymontowałem i nowemu, zero różnic... i na pewno bawienie się w regeneracje moim zdaniem to stracony czas... Uszkodzeń po wymianie brak, bez dwóch zdań bez ściągacza by się nie obyło. niezbędne narzędzia to: -Klucz najlepiej oczkowy 16 do samych wycieraczek. -Klucz najwygodniej nasadowy 10 do odkręcenia 3 śrub mocujących sam mechanizm. -torks do odręcenia 5 śrub obudowy sterownika silnika (rozmiaru nie pamiętam ale jedne z mniejszej części zestawu). -klucz 13 jedynie płaski do odkręcenia nakrętki którą przykręca się do trzpienia silnika napędzającego mechanizm. Niezbędne będzie odkręcenie całkiem tej nakrętki by wyciągnąć mechanizm z silnikiem Jeśli mogę doradzić po odkręceniu wszystkiego co należy gdy mechanizm już jest luźny, nie ma co męczyć się z wypięciem kostki zasilającej gdy mechanizm jest jeszcze na swoim miejscu. Kabel jest na tyle długi, że śmiało można to wyciągnąć i wypiąć swobodnie już po wyciągnięciu z podszybia. Sama wymiana jakaś mega trudna nie jest, i w 100% można to wymienić nic nie psując ani łamiąc. wystarczy tylko troszkę oleju w głowie i spokoju:)) PS. w przypadku mojego mechanizmu starego jeden trzpień był tak zardzewiały i zapieczony że młotkiem dało się go tylko ruszyć PS.2. WAŻNE: przy wymienieniu już mechanizmu, włożeniu go spowrotem przykręceniu 3 śrub 10tek, musimy ustawić punkt krańcowy wycieraczek, także nakrętkę do trzpienia silnika przykręcamy dopiero pod koniec. Krańcowy moment jest gdy mechanizm jest wychylony maksymalnie w lewo, czyli w stronę pasażera. Wtedy warto troszkę dokręcić nakrętkę i uruchomić np cykliczne włączanie się wycieraczek i zaobserwować czy trzpienie wycieraczek ruszają w góre czy w dół, jeśli w górę tzn że ustawiliście krańcowy wychył na prawo, wtedy wycieraczki będą wam się zatrzymywać i ruszać w pionie. jeśli już macie OK ustawienie mechanizmu zakładamy podszybie i przykręcamy wycieraczki do trzpieni w pozycji praktycznie poziomej ( pióro przy samym dole szyby- indywidualna ocena:) ) lekko dokręcić tak by trzymało i włączyć na próbę, jak będziecie zadowoleni z wychyłu pracy wycieraczek to dokręcacie, składacie resztę i gitara:))) Dodam na koniec, że jeśli przy demontażu nie odkręcicie całkowicie nakrętki trzpienia silnika, to mechanizmu nie wyciągniecie, cały czas gdzieś będzie się klinowała tylnia część, także po odkręceniu tej nakrędki ciągniemy i tylnią część mechanizmu tą co zostawiamy do siebie do oporu ( prawie zero siły) i wtedy w tej pozycji dopiero będzie się dało prawie swobodnie wyciągnąć całość. POWODZENIA:)))
  8. gitara dziala wbity kod to 2660 choc nie wiem czemu, bo powinno byc z sumowania 2662 ale tego nie przyjął mam pewne wątpliwości co do 256 bo w ori dokumentacji jest tylko info AVANT i nic wiecej, nie ma tego dopisku ze dot avanta z fabrycznym alarmem ktorego nie mam. oraz jeszcze jedna niezgodność to 128 gdzie w ori jest info Right Hand i tyle, a w PL ze kierowajka po lewej stronie:p generalnie sie udało bo działać co ma to działa, czyli 4szyby elektryczne, w tym z pilota otw i zam, oswietlenie klamek, drzwi, nóg, otwieranie 1 naciśnięciem tylko kierwcy po 2 całego auta, oraz to czego mi brakowało po zmianie to autoryglowanie po 15km/h:) takze dziekuje za pomoc i Pozdrawiam.
  9. wlasnie dzwonilem do ASO po weryf po Vinie-odpowiedź brzmi NIE:) czyli po korekcie powinno byc +2 – potwierdzenie aktywacji/deaktywacji alarmu przez odpowiednią sygnalizację diody w drzwiach kierowcy +4 – selektywny centralny zamek (podczas otwierania auta z pilota, jedno naciśnięcie przycisku otworzy tylko drzwi kierowcy, klapkę wlewu paliwa i wyłączy funkcję SAFE - drugie naciśnięcie otworzy pozostałe drzwi oraz odblokuje zamki maski i bagażnika) +8 – aktywacja alarmu +32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy) +64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota) +128 – pojazd z kierownicą po lewej stronie +512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami +2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi) czyli powinno być po korekcie 02798, czy jeszcze coś pominąłęm? dziekować.
  10. podobna informacje znalazlem wczesniej, sprawdz prosze czy dobrze rozumiem i zliczam. co mnie interesuje to: +2 – potwierdzenie aktywacji/deaktywacji alarmu przez odpowiednią sygnalizację diody w drzwiach kierowcy +4 – selektywny centralny zamek (podczas otwierania auta z pilota, jedno naciśnięcie przycisku otworzy tylko drzwi kierowcy, klapkę wlewu paliwa i wyłączy funkcję SAFE - drugie naciśnięcie otworzy pozostałe drzwi oraz odblokuje zamki maski i bagażnika) +8 – aktywacja alarmu +32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy) +64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota) +128 – pojazd z kierownicą po lewej stronie +256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm) +512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami +2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi) +4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu). suma czyli kod powinien być 07150, czy dobrze zliczyłem i czy dobrze rozumiem? Pozdrawiam i dzięki wielkie:)
  11. Witam Serdecznie, Małe pytanie/prośba. B6 AVF Czy ktoś wie co i jak długo trzeba przytrzymać by uruchomić funkcje modułu komfortu dotyczącą zamykania pojazdu po przekroczeniu 15km/h, podobno da się to zrobić z pozycji kierowcy nie potrzba vag(podobno:p). PS. doposażyłem auto w elektryke szyb z tyłu(wszystko seryjnie razem z bezpiecznikiem termicznym i ori wiązkami), tym samym musiałem wymieniając moduł z BA na BD (okazało się, że to anglik, wiec przy kodzie 03000 powinien działać funkcja ryglowania lecz wyrzuca wtedy problem z drzwiami, tzn wyswietla na FISie, że mam otwarte drzwi pasażera a nie kierowcy-jak to w angliku, do kodu 02999 jest ok:p, obecne ustawienie/kodowanie mam 02884, potrzeba wg sugestii vaga powinno się dodać +00032 dla tej funkcji.) ma ktoś jakiś pomysł? z tego powodu pytam o włącznie tej funkcji z pozycji kierowcy a nie vaga:p Pozdrawiam i z góry dziekuje wszystkim za pomoc.
  12. Jest to sprawdzony sprzedawca? Żarniki 100% oryginalne? i jedne i drugie to podróby na 100% podobno da się dostać ori d2s ale te d1s 100% podróby chińszczyzna, pudełka drukowane w polsce, nie właściwe, ori pudełka otwierają się wzdłuż szerszej krawędzi, a żarnik można poznać po ściągnięciu srebrnej metalowej obudowy, musi być hologram, żadna podróba go nie ma..... także uważajcie...[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 14:13_________________________________________________ tak ciezko poznac, sciagnij obudowe metalowa zobacz czy jest hologram czarny matowy podobny do tego co jest na naklejce. jesli nie ma nic to masz 100% podróbe....
  13. Nie masz wogole zamka od strony kierowcy czy tylko masz na niej dekiel od anglika? :naughty: Ciekawostka ze na przyklad u mnie w bagazniku jest opcja otworzenia go malym pretem/srubokretem od srodka. (no ale to nie rozwiazuje problemu jak dostac sie do auta jak padnie prad i nie ma zamkow poza bagaznikiem, a wlasciciel ma sedana) jak wyzej napisalem wypuszczasz ukryte kable gdzie bedziesz mógł się podpiąć nawet z innego auta kablami zapłonowymi. bezproblemowe i raczej szybkie w przygotowaniu
  14. fakt w późnych wersjach "małyszówek" czyli 2002-2004/5 zamków nie ma poza kierowcą (tak właśnie mam ja), sam osobiście myślę, żeby takow`y zamek wywalić tylko dlatego, że nie da się wówczas otworzyć zamka robiąc pod nim niewielką dziurkę, gdyż nie ma cięgna idącego do zamka tym samym zostaje opcja wybicia szyby co robi więcej hałasu i zwraca uwagę osób trzecich. rozwiązanie jest wówczas takie, że wyprowadza się 2 kabelki ukryte o których wie właściciel, że w radzie zdechłego aku podpinamy zasilanie (z zewnątrz auta) i otwieramy centralnym. dla estetyki zostaje nam jeszcze opcja kupienia klamki lewej z anglika, która jest bez zamka:)
  15. jezeli chodzi o regulacje elektrycznego podnosnika szyby to jesli dobrze pamietam trzyma sie max do gory i jak dojedzie to jeszcze 3s to samo robi sie trzymajac do doly, ustawia sie wtedy krancowe czujniki:) najczesciej robi sie to raz po wymianie podnosnika szyby, co przerabialem osobiscie na drzwiach kierowcy jakis rok temu( wysypal sie podnosnik-zuzyly sie prowadnice). Zdrowko :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...