szuwaar 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Witam, Mam takie pytanko, kupiłem Audi z wersja bez zamków w drzwiach, jedynie w bagażniku.I pytanie, jak otworzyć samochód jak akumulator sie rozładował i centralny nie działa ? Poprzedni właściciel wpuszczał małe dziecko przez otwór do nart, ja w razie problemów sie nie zmieszczę :> Pozdrawiam Szuwaar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 ...jak nie ma zamkow czy tylko od strony kierowcy jest brak jest wkladki pod kluczyk jezeli wpuscisz kogos do srodka ( od baznika ) a auto masz zamkniete to musisz wczesniej wlaczyc zaplon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 miałem to samo..musisz podnieść auto do góry, zdjąć osłonę silnika, i podpiąć kabe które idą do rozrusznika.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 musisz wczesniej wlaczyc zaplon :wink4 Doprawdy? Wydaje mi się ze klamki sa polaczone sztywno z zamkiem i wystarczy pociagnac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 musisz wczesniej wlaczyc zaplon :wink4 Doprawdy? Wydaje mi się ze klamki sa polaczone sztywno z zamkiem i wystarczy pociagnac... wejdz do auta zamknij kluczykiem i probuj sie wydostac :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 musisz wczesniej wlaczyc zaplon :wink4 Doprawdy? Wydaje mi się ze klamki sa polaczone sztywno z zamkiem i wystarczy pociagnac... Zdziwilbys sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 musisz wczesniej wlaczyc zaplon :wink4 Doprawdy? Wydaje mi się ze klamki sa polaczone sztywno z zamkiem i wystarczy pociagnac... Zdziwilbys sie "W rzezni wszystko bylo prostsze, Swinia, kabel, bzzzz...". To juz zaczynam sie sie bać wsiasc do samochodu bez kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 nie jest to takie hop siup siedząc w samochodzie przy zamkniętych drzwiach..najłatwiej przez bagażnik.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzosu 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 wersja bez zamkow nie wiedzialem, ze takie cos bylo z wypowiedzi kolegow wyzej wynika, ze poprzedni wlasciciel troszke kolorowal moze anglik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 ja też nie mam zamków..nawet w bagażniku.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 ja też nie mam zamków..nawet w bagażniku.. a jak otwierasz auto jak Ci padnie aku? zalozmy, ze stoi w garazu podziemnym, albo jestes jakies 400km od domu. pytam z ciekawosci... bo to rozwiazanie jest fajne, ale moze sprawic problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 2 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 wtedy porcelana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzosu 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 pewnie jakis knif jest. nie wierze, ze by to tak po prostu zostawili jesli adamoo ma racje to potencjalnie kazde b6 mozna na parkingu otworzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 ja mam swój patent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 a jak otwierasz auto jak Ci padnie aku? zalozmy, ze stoi w garazu podziemnym, albo jestes jakies 400km od domu. pytam z ciekawosci... bo to rozwiazanie jest fajne, ale moze sprawic problem. osłona pod spodem do zdjęcia-prętem otwarcie zamka klapy-dalej już nie trzeba tłumaczyć ewentualnie można podpiąć kabel -jak Adam napisał-na jedno wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik-A4 2 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 tak z ciekawosci ile to zajmuje 5-10 min ? boirac pod uwage oczywiscie ostatnie patenty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrobek1 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 fakt w późnych wersjach "małyszówek" czyli 2002-2004/5 zamków nie ma poza kierowcą (tak właśnie mam ja), sam osobiście myślę, żeby takow`y zamek wywalić tylko dlatego, że nie da się wówczas otworzyć zamka robiąc pod nim niewielką dziurkę, gdyż nie ma cięgna idącego do zamka tym samym zostaje opcja wybicia szyby co robi więcej hałasu i zwraca uwagę osób trzecich. rozwiązanie jest wówczas takie, że wyprowadza się 2 kabelki ukryte o których wie właściciel, że w radzie zdechłego aku podpinamy zasilanie (z zewnątrz auta) i otwieramy centralnym. dla estetyki zostaje nam jeszcze opcja kupienia klamki lewej z anglika, która jest bez zamka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 ja wymieniłem klamkę z anglika..i jest jakby nie było zamków wogóle.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 ja wymieniłem klamkę z anglika..i jest jakby nie było zamków wogóle.. Nie masz wogole zamka od strony kierowcy czy tylko masz na niej dekiel od anglika? :naughty: Ciekawostka ze na przyklad u mnie w bagazniku jest opcja otworzenia go malym pretem/srubokretem od srodka. (no ale to nie rozwiazuje problemu jak dostac sie do auta jak padnie prad i nie ma zamkow poza bagaznikiem, a wlasciciel ma sedana) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrobek1 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 ja wymieniłem klamkę z anglika..i jest jakby nie było zamków wogóle.. Nie masz wogole zamka od strony kierowcy czy tylko masz na niej dekiel od anglika? :naughty: Ciekawostka ze na przyklad u mnie w bagazniku jest opcja otworzenia go malym pretem/srubokretem od srodka. (no ale to nie rozwiazuje problemu jak dostac sie do auta jak padnie prad i nie ma zamkow poza bagaznikiem, a wlasciciel ma sedana) jak wyzej napisalem wypuszczasz ukryte kable gdzie bedziesz mógł się podpiąć nawet z innego auta kablami zapłonowymi. bezproblemowe i raczej szybkie w przygotowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się