
michalak
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O michalak

Informacje
-
Imię
Michalak
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Czy fotele z audi a4 b8 pasuja do a4 b7 ?
-
Problemy z ogrzewaniem w naszych Audi A4 B6 i B7 od A do Z
michalak odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
Jak ogrzewanie działa dobrze, a płynu nie ubywa to nie ma się co stresować . -
Problemy z ogrzewaniem w naszych Audi A4 B6 i B7 od A do Z
michalak odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
U mnie w samochodzie też się podobnie dzieje . -
Problemy z ogrzewaniem w naszych Audi A4 B6 i B7 od A do Z
michalak odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
Faktem jest , że nie jest trudno wyjąć . Dziś to zrobiłem w 30 minut .Trochę trzeba się nagimnastykować .Najpierw przepłukałem nagrzewnice zdejmując dwa węże pod maską .Duże ciśnienie wody i poszło .Trochę syfu wyleciało .Po namyśle , zdecydowałem się jednak wmontować chłodnicę żeby ją na 100% dobrze oczyścić . Odkręcamy obudowę pod kierownicą, następnie odkręcamy osłonę chłodnicy(dwie śrubki).Ciężko wychodzą przewody aluminiowe które wchodzą do chłodnicy( trzeba uważać żeby nie uszkodzić przewodów i chłodnicy). Uwaga na palce żeby się nie pokaleczyć .Pedału gazu nie trzeba wymontowywać Odpinamy tylko dwie wtyczki wtedy chłodnica ładnie się wysunie . Kupiłem płukacz chłodniczy k2 .Parę razy już ją przepłukałem .Chłodnica robi się cała gorąca po zalaniu gorącej wody .Z tego wynika że jest drożna i jest ok .Zaraz będę ją montował i zobaczę czy coś to pomoże , czy w końcu będzie lecieć gorące powietrze .Napiszę dziś jak to się zakończy . Teraz jest ok .Co prawda nie jeździłem jeszcze samochodem , ale na postoju już leci gorące powietrze .Z zamontowaniem chłodnicy trochę się nagimnastykowałem .Problem był z idealnym włożeniem przewodów do chłodnicy i zapięciem obejmami .Trzeba też uważać na oringi by nie zniszczyć .Ciepło w samochodzie bezcenne . -
Problemy z ogrzewaniem w naszych Audi A4 B6 i B7 od A do Z
michalak odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
Ok . Ile czasu schodzi z wyminą nagrzewnicy u sprawnego mechanika ? Ile czasu wam to zajęło ? Pozdrawianko . -
Problemy z ogrzewaniem w naszych Audi A4 B6 i B7 od A do Z
michalak odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
Ponawiam . Mam silnik 1.8 bfb .Czy deomontaż nagrzewnicy zaczynam od strony kierowcy demontując pedał gazu ?Jak w tym linku . B6 A4 Heater Core DIY -
Może ktoś napisać jak wymienić uszczelkę napinacza łańcucha ? Mam zdjętą pokrywę zaworów . I jak działać dalej by wymienić tą uszczelkę ?
-
Jasne. Spoko .Dzięki . Silnik myłem , przejechałem parę km ,pęd powietrza roznosi olej po silniku i kapie na rozrusznik i dalej leci po skrzyni biegów. Na 95 % nie leci z pod uszczelki klawiatury . Jak ktoś ma pomysł jak ten wyciek zlokalizować to proszę pisać . Może ktoś napisać jak wymienić uszczelkę napinacza łańcucha ? Mam zdjętą pokrywę zaworów . I jak działać dalej by wymienić tą uszczelkę ?
-
Króciec i oring wymieniony.Wszystko ok .Płyn nie cieknie .Pozdrawianko .
-
Problemy z ogrzewaniem w naszych Audi A4 B6 i B7 od A do Z
michalak odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
Też tak myślę ,bo jeździłem długo na wodzie i lipa .Czy można dostać się do nagrzewnicy i dotknąć ją ręką żeby sprawdzić czy cała jest gorąca ?. Ile czasu potrzeba żeby ją wyjąć ? Czy da radę ją odkamienić i zamontować z powrotem ? Mam silnik 1.8 bfb .Czy deomontaż nagrzewnicy zaczynam od strony kierowcy demontując pedał gazu ?Jak w tym linku . B6 A4 Heater Core DIY -
Problemy z ogrzewaniem w naszych Audi A4 B6 i B7 od A do Z
michalak odpowiedział(a) na wasyl291 temat w Audi A4 B6/B7
Witam. U mnie wygląda to tak. Sprawdziłem .Temperatura szybko rośnie na desce . Dogrzewa do 90 stopni , ale leci chłodne powietrze.Gdy przytrzymam auto na 4000 obrotach leci trochę cieplejsze powietrze .Gdy stoi na wolnych obrotach znowu leci chłodne.Węże w chłodnicy górny gorący i dolny troszkę mniej gorący , czyli termostat ok.Węże nagrzewnicy jeden i drugi w miarę gorący , czyli obieg jest ok.Z kratki od strony pasażera leci bardzo zimne powietrze Moim zdaniem problem może leżeć w samej nagrzewnicy .Może nie cała grzeje ?. Jest zamulona ? Czy ktoś się może wie , czy można dostać się do nagrzewnicy i dotknąć ją ręką żeby sprawdzić czy cała jest gorąca .Link do wymiany nagrzewnicy znalazłem . B6 A4 Heater Core DIY .Może ktoś doradzi jak się upewnić na 100 % co jest przyczyną słabego ogrzewania , tak by nie narobić sobie roboty . Pozdrawianko . -
Uszczelki pod napinaczem łańcucha nie zmieniałem . Ona jest przecież z tyłu po lewej stronie silnika a cieknie bardziej sprawie i olej kapie na rozrusznik . Niektórzy twierdzą że z prawej strony silnika nie ma kanałów olejowych i wyciek z pod głowicy oleju jest niemożliwy . Czy jest możliwe żeby leciało z pod uszczelki głowicy ?
-
Lipa trochę , bo ciężko zdiagnozować skąd to dokładnie leci . Spróbuję wymienić uszczelkę i dać silikon , zobaczymy czy to pomoże .Pozdrawianko . Lipa . Uszczelka klawiatury jest ok . Dalej olej cieknie nie wiadomo skąd .
-
Czy jest w ogóle możliwe , żeby olej z tej strony silnika kapał z uszczelki pod głowicą ?
-
Co to za ściągacz jest potrzebny ?