Skocz do zawartości

pawel1104

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel1104

Osiągnięcia pawel1104

0

Reputacja

  1. Witam Zauważyłem że po zmianie temperatury na wyświetlaczu klimatronika nie zmienia się temp. powietrza od strony kierowcy. Cały czas dmucha z taką samą temperaturą. Na serwisie powiedzieli mi że wina leży w silniczku domykającym nawiewem czy coś takiego, oczywiście po stronie kierowcy. Od strony pasażera wszystko jest ok. Bardzo proszę o rade co mam zrobić. Gdzie ten silniczek się znajduje? Czy można go wymienić bez demontażu deski rozdzielczej? Jaki jest orientacyjny koszt wymiany? z góry dziękuję za pomoc [mod]Uzupełnij w profilu jaki masz w końcu model, bo w prefix-ie wpisujesz co innego[/mod][br]Dopisany: 16 Kwiecień 2010, 21:15_________________________________________________widzę że nikt nie jest zainteresowany aby pomóc. jest wiele tematów na forum dotyczących silniczków ale w sumie zero konkretnych informacji. dzięki koledzy![br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 12:00_________________________________________________czy ktoś może mi powiedzieć dokładnie gdzie znajdują sie te silniczki? w szczególności interesuje mnie ten prawy silniczek sterowania temp. Czy widać go po zdjęciu osłony bezpieczników? Jeśli tak to kóry to?
  2. dzięki za podpowiedź, jutro to sprawdze z moim mecherem Z tego co kojarze to jest tam wężyk podciśnienia łączący zawór EGR z jakimś chyba steronikiem czy czymś takim. a jak myślisz co z tym powietrzem? dlaczego ładuje mu tyle powietrza? czyżby przepływomierz? czy ma to wpływ na spalanie? pozdrawiam
  3. Witam Postaram się jak najprościej opisać mój problem mianowicie najpierw zapaliła się kontrolka silnika. Po diagnozie na kompie wyszło że jest błąd pt: "system recyrkulacji spalin EGR" czy jakoś tak. Naturalnym krokiem było wymienienie całego zaworu EGR na oryginał. No i niestety po 2 km znowu zapaliła się kontrolka silnika, więc wróciłem do mechanika a tam na komputerze znów EGR! Co może być nie tak z nim? Dodam jeszcze że prześledziliśmy wszystkie parametry silnika które są wręcz idealne z normami oprócz powietrza. Silnik dostaje raz za dużo raz za mało. Przerażający jest fakt iż są to wartości czasami niemalże dwukrotnie większe lub mniejsze od normy. Bardzo proszę o pomoc!!!
  4. Witam serdecznie wszystkich. jestem świeżo po zakupie Audi A4 Avant 2,5TDI z 2005 roku. Dlatego że jest to moje pierwsze Audi w życiu liczę na pomoc doświadczonych kolegów. pozdrawiam Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...