Skocz do zawartości

roberto1986

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O roberto1986

Osiągnięcia roberto1986

0

Reputacja

  1. Nie mam vaga. Ale w takim przypadku trzeba chyba bedzie pojechac i podłaczyc po kompa. Ktoś mi powiedział że to może byc cos z przepustnicą albo złym paliwem. Dodam tylko że objawy trochę zmalały , mianowicie po ponownym odpaleniu jak się zapala kontrolnka, gaszę i odpalam ponownie i jest ok , wcześniej musiałem czekac az silnik ostygnie, sprobuje go zalac vipałerem i dodac stp, może pomorze?
  2. Witam serdecznie mam następujący powracający problem : podczas porannego odpalenia zimnego silnika, nic się nie dziaje motor odpala ładnie, brak świecenia się kontrolek itp , natomiast po przejechaniu jakiś 20-30 km (po zgaszeniu i uruchomieniu silnika powstają problem) , po pierwsze trzeba go długo kręcic żeby załapał, po uruchomieniu świeci się EPC, obroty stoją na 1300 zamiast na 800-900 , podczas jazdy następują nagłe spadki obrotów nawet do 0,silnika nieda się wkręcic powyżyj 4,5 tyś obrotó, ale za to w tej skali ma jak by większą moc, a check zapala się dopiero po ktorejś próbie tak uruchamianego silnika, jednak nie raz wszystsko po ponownym odpaleniu wraca do normy. Dodam jeszcze że dzisiaj zaobserwowałem że podczas jazy temp . jest na 92 st jednak gdy wyłacze silnik np na stacji i odpale po 10 minutach ponownie skazuwka najpierw przez 10 sek jjest na 105 st puźniej spada do tych 90 ale nie wiem czy to może miec jakiś związek z tym Epc ?
  3. Witam serdecznie mam następujący problem który pojawił się dzisiaj podczas powrotu od rodziny z kalisza. Wszystko zaczęło się gdy zjechałem na stację i zgasiłem silnik, po ponownym odpaleniu auto zaczeło drżeć i trząś się najgorzej jest gdy dodaje się gazu między 1000-3500 obr wtedy całym samochodem telepie i wydaje taki dziwny dzwięk jak by dudnienie przerywane. jeżeli jednak przekrocze juz te 3000 tys obr zaczyna jak by milknąc . poza tym żadnego dymienia itp.
  4. ok dzięki teraz jeszcze muszę poszukac dobrego mechanika...
  5. ile taka uszczelka z planowaniem może kosztowac?
  6. a to nie powinien dymic a nie lac wodą ?
  7. Nie w dolocie jest czyściutko a zaczeło się od turbo w czerwcu 2009 zaczął pobierac olej i wywalac przez wydech po regeneracji turbo było wszystko oki przez jakieś 6 - 7 tys km dodam ze wczesniej plynu chlodniczego nie pobierał bo całe lato przechulał i ani kropli nie ubyło. a teraz miej wiecej od marca się zaczeło...
  8. roberto1986

    [B5 AEB] Olej w turbo.

    to chyba prawda bo ja mam b6 z tym silnikiem i zaczyna się chrzanic też zacząlem od wymiAny turbo....ale mam kumpla co ma na tym silniku zrobione 260 tys i chodzi dalej...
  9. nie poza laniem z wydechu nie kopci ale na odcinkach około 10 km jest lekkie masełko pod korkiem wlewu, ale jak przejadę się dalej to tego nalotu już niema..
  10. roberto1986

    [B5 AEB] Olej w turbo.

    A jaki masz przebieg ? ja mam następujący problem mi leci woda z wydechu, bierze olej i płyn chłodzący , a silnik śmiga jak trzeba... tyle że trzeba pewnie uszczelkę zrobic po głowicą. - a turbo też regenerowałem i pomogło na chwilę...jeżeli już to tylko uszczelniacze zaworów i nic więcej, acha i sprawdź czy z pod korka wlewu olej ci nie dmucha
  11. Witam mam następujący problem woda mi się leje z wydechów, trochę ubywa płynu do chłodnicy tzn około 0,5 l na 1000 km i tyle samo oleju samochód trzyma temperaturę 92 st. typ silnika aeb 150 km a i jeszcze trochę dmucha z korka wlewu oleju... proszę o pomoc .....
  12. własnie o dziwo płyn jest czysty trochę dziwnie pachnie jakby amoniakiem, a po odkreceniu korka podnosi się o jakies 2 cm, i syczy jak bym odkręcił wodę gazowaną
  13. Witam serdecznie mam następujący problem: -ubywa mi oleju ok 1l na 1000 km -ubywa mi płynu chłodniczego ok 0,5l na 1000km - na krótkich dystansach ok 10 km mam białą maź na korku wlewu oleju. - dodam tylko że turbina jest po regeneracji zrobione 7 tyś km. - Czasami turbo się wiesza, ale po ponownym odpaleniu chodzi normalnie.(może to EGR) - tylko że dla mnie ten samochód jakoś nie ma tak dobrego przyśpieszenia. - a poza tym nic nie dymi, odpala normalnie, brak dziwnych odgłosów - i już sam nie wiem dodam tylko że typ silnika AEB przebieg 180 tyś raczej autentyczny
  14. :) :) :) :) [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...