
mathrix
Pasjonat-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O mathrix

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ni bardzo rozumiem. Telefon to komputer- tyle że w innej obudowie. Stwierdzenie 'wszystko' jest bardzo nieprecyzyjne. Nawiew mógłby co najwyżej wyeliminować albo ograniczyć skutek- nie przyczynę. Mi grzał się na maksa iPhone 8, iPhone SE2 i dalej grzeje iPhone 13. Nie da się z tego korzystać na dłuższą metę. Ciekaw jestem, czy to problem jakiejś wadliwej serii tych phoneboxów, czy może wszystkich A4ek. Serwis nie stwierdził usterki w tamtym czasie kiedy zgłaszałem problem.
-
Kolego nie mogę się z Tobą zgodzić. Miałem już kilka telefonów z bezprzewodowym ładowaniem i kilka bezprzewodowych ładowarek (bo nic nie jest wieczne, albo kawoszczelne). Delikatnie podniesiona temperatura się zdarza- DELIKATNIE. Ale żeby telefon był parzący i się zawieszał czy resetował... tego nigdy nie miałem. Zgłoszę sprawę teraz w serwisie- i tak podświetlenie drzwi mi nierównomiernie świeci więc niech zobaczą od razu w czym problem.
-
@fio w mojej A4 B9 mam ten sam problem z przegrzewaniem się telefonu w trakcie ładowania. Nie jest to Samsung, tylko iPhone 8. Czy znasz już może przyczynę takiego zachowania?
-
Bak faktycznie mały. Ja swoją A4 B9 252KM Quattro S-Tronic przejechałem już około 8kkm. Spalanie w mieście 10-12L Spalanie na autostradzie (140-180km/h) 10L Spalanie przy równomiernej jeździe z prędkością 200km/h - 12-13L zależy jak wiatr zawieje :) Spalanie na normalnych drogach krajowych w granicach 8-9L Prędkość maksymalna - 264km/h - więcej nie chciała :) Moc jak dla mnie, jest więcej niż wystarczająca. Zawsze jeździłem dynamicznie fajnymi silnikami (A3 1.8T 150KM, Insignia 180KM, Octavia 1.8T 180KM 4x4), teraz od kiedy mam "prawdziwy" silnik który kilkukrotnie mnie wystraszył, tak nabrałem szacunku :)Ta moc jest mi potrzebna głównie przy wyprzedzaniu. Robię tak dużą różnicę prędkości między mną z autami wyprzedzanymi (przyśpieszenie od 70-200km/h jest niesamowite), że jeszcze szybsze wyprzedzanie będzie tym bardziej niebezpieczne. O chipowaniu nawet nie myślę - rodzinnym kombi na tor raczej nie wjadę ;)
-
To i ja dorzucę coś od siebie. Zgadzam się z kolegą w pełni. Na trasie Szczecin-Salzburg-Szczecin przy średniej prędkości 180-200kmh poszedł mi ponad litr oleju. A3 1.8T ARZ z 99r. Wiem, że różnica w latach jest ogromna, ale co do zasady by się zgadzało. Czytam teraz wątek bo w ciągu najbliższego miesiąca zamierzam się z kupnem B7 1.8T lub 2.0T
-
[ALL B5] Filtr węglowy par paliwa- jak zaczopować przewody?
mathrix opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam. Jestem w trakcie wymiany tegoż filtra ponieważ miałem urwany dolny zawór. Zdemontowałem zawór, czekam teraz na nowy z allegro. Pytanie teraz- w jaki sposób i które przewody mogę zaczopować, żeby silnik nie dostawał lewego powietrza, żebym mógł jeździć mimo chwilowo rozebranego układu odprowadzania par? Przewody są 3. 1. gruby na dole chyba doprowadzający powietrze i dwa u góry 2. jeden połączony z elektrozaworem pod maską 3. drugi połączony z zaworem magnetycznym zaraz przy nadkolu. Czy połamany zawór na dole może powodować lekkie zamulenie auta, mocniejsze przy włączonej klimie, podwyższone spalanie i delikatne falowanie obrotów o ok. 50obr/min ? Sprawdzałem VAGiem elektrozawór i wskazuje że jest OK, ale czytając trochę na ten temat doczytałem się, że ten zawór powinien "klikać". Sprawdzałem to klikanie przy włączonym silniku i niestety nic nie słyszałem. -
A więc- oleju jednak nie bierze. Przez zepsuty FIS źle odczytywałem sygnały alarmowe które informowały mnie o czym innym. Najprawdopodobniej o zbyt niskim stanie płynu chłodniczego. Oleju miałem spory nadstan jak w końcu sprawdziłem na bagnecie po tych wszystkich dolewkach po 200ml. Teraz tylko pytanie gdzie może mi uciekać płyn, skoro silnik jest suchy... Kolejna sprawa, to czy błędy na przepływce i mulasta (wysoce ponadprzeciętnie mulasta) jazda z włączoną klimą mogą być spowodowane uszkodzeniem filtra węglowego oparów paliwa? Mam odłamany elektrozaworek na dole- lata sobie luźno.
-
[ALL] Jak pozbyć się wgnieceń karoserii za pomocą suchego lodu
mathrix odpowiedział(a) na imelvis temat w Audi A4 B5
Jak widać brakuje odważnych Lepiej kłaść szpachlę -
Ponawiam pytanie. Jakim kablem i programem moge wyciagnac faktyczny przebieg z silnika benzynowego? Ja mam 1.6 ANA i byłem u gościa który mi pokazał że w sterowniku silnika mam przebieg ktory dosc sporo odstaje od faktycznego- czyli się da.
-
W takim razie jakim kablem moge połączyć się z komputerem w silniku benzynowym? VDCS 908.0 nie daje rady, ani VAG Commander 1.4 CHINA. Mój silnik to 1.6 ANA benzyna oczywiście. A specjalista czymś mi wyciągnął faktyczny przebieg z ECU.
-
A jak włączysz klime to czujesz bardzo wyraźny brak mocy/zamulenie totalne?
-
Witam. Mam taki oto problem. Samochód zachowuje się jak by miał dziury w mocy- ja przyśpieszam, a on zachowuje się jak bym ujmował gazu. VAG twierdzi że to przepływomierz 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 1010 1001 Wymieniłem przepływke na inną używaną (podobno 100% sprawna sprawdzana na KTSie) i problem nie znikł. Błąd wciąż wyskakuje. Być może istotny jest fakt, iż auto ma dość duży przebieg bo 340tys wg. ECU, wg. ODO oczywiście 170tys- trafił mi się sprzęcior- bierze 0,5L oleju na 1000km i znika w dziwnych okolicznościach płyn chłodniczy- silnik suchy. Czy może to być coś jeszcze oprócz przepływki?
-
Ale ja potrzebuje instrukcji serwisowej. Tam podobno opisane są wszystkie moduły i kanały potrzebne do badania auta vagiem. BTW- te instrukcje zwykłe kosztują aż tyle? Chyba sprzedam swoje
-
Witam. Poszukuje instrukcji serwisowej do mojej A4 1,6 sedan. Czy może ktoś podzielić się takim dokumentem lub informacją gdzie go mogę znaleźć?
-
Tylko troche "cfaniaczy". Generalnie i moją sprawę załatwił profesjonalnie.