Skocz do zawartości

oneeye

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oneeye

Osiągnięcia oneeye

0

Reputacja

  1. Witam kolegów. Mam problem jak w temacie, musiałem zregenerować maglownicę, szlag trafił uszczelnienia, zanim wyjąłem magiel jedynym problemem był uciekający płyn, po wyjęciu, regeneracji w serwisie, zamontowaniu i przepłukaniu układu oraz zalaniu go FeBi zielonym kierownica pracuje dość ciężko i nie odbija mi przy zakrętach co było oczywiście prawidłowe przed regeneracją. Dodam że wcześniej zalany miałem chyba czerwony lub poprzedni właściciel wymieszał płyny. Skowyty pompy były słyszane tylko przy braku płynu, ale tego później pilnowałem i pompa chodziła raczej w porządku. Pytanie moje brzmi czy jest jakaś regulacja pracy maglownicy, gdzieś spotkałem się z opinią że jest śruba która za to odpowiada, jeśli tak to gdzie ona jest umieszczona, Po regeneracji pompa chodzi ciszej na zakrętach, nie ma skowytu mimo to jak widać są problemy. Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc
  2. Zmieniając wczoraj termostat zauważyłem duże ilości "wypocin" , zapach wskazywał na ropę, oglądnąłem dokładnie i wyciek jest raczej spod pompy, kapie na blok podczas pracy silnika, pytanie moje brzmi .. Czy mogę sam sie do tego zabrać czy są tam jakieś "haczyki" i lepiej zostawić to fachowcowi .. podejrzewam ze to jakaś uszczelka, ale wole zapytać bo wiedzę mam uboga NO i muszę to zrobić w miarę szybko bo mi wskazówka ucieka za szybko ;] ... pozdrawiam.. i z góry dziękuje za jakakolwiek podpowiedz .
  3. heh, szkoda że wcześniej nie napisałeś o objawach, miałem dokładnie takie same i choć nie jestem fachowcem to za radą takowego zacząłem od pierdół czyli tak jak ty od wężyków podciśnienia.. Powiedz czy na pewno sprawdziłeś cały układ powietrza ? u mnie spadł jeden wężyk o długości zaledwie 7, 8 cm "za silnikiem" od strony podszybia, jest tych węży nie mało więc polecam jeszcze raz przejrzeć jak po sznurku każdy wężyk i każdą złączkę .. Kolega znów miał to samo + wieszał mu sie EGR.. przeczyszczenie załatwiło sprawę..
  4. Założyłem paliwowe o tej samej średnicy ok. 7 zł za metr, nawet solidniejsze, wystarczy że zmierzysz średnice lub weźmiesz je ze sobą ... działa
  5. Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem w posiadaniu tego co chyba wszyscy tu mają .. A4 AVANT AFN DHF 1996r. Zielona jak żaba. Fotki wkrótce w profilu.. :th: :th: Przesiadłem się z solidnej B4 i jak na razie jestem zadowolony, szczególnie z silniczka.. Bujnąłem sie w TDI .. pewnie ktos napisze ze są lepsze nie wiem, nie jeździłem innymi ten mi w zupełności zaspokaja potrzeby, w dodatku w parze z małym POWER BOX'em czasem lubie zarżeć jak te pare koni więcej :P Pozdrawiam grupe trzymającą władzę na tym forum oraz wszystkich userów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...