Skocz do zawartości

bzx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bzx

Osiągnięcia bzx

0

Reputacja

  1. ja też ale nie miałem okazji prawdopodobnie to jakieś bardzo pokrętna i dziwna teoria...
  2. @saintos dzięki za odpowiedź. w międzyczasie mechanik sprawdzał mi auto na takim "oryginalnym" VAGu i błędów turbiny które pokazał poprzednio "LAUNCH" już nie było... mechanik jednak stwierdził że ta turbinka nadaje się do czyszczenia bo wkręca się trochę długo, tzn przy depnięciu auto się zbiera ale brak mu mocy w początkowym zakresie, dobrze zbiera się dopiero od ponad 2 tys. obrotów (o czym oczywiście wiedziałem ale myślałem że to tak jest..). ale przejechałem się potem Passatem 130KM z podobnego rocznika, który zbierał się o wiele żwawiej i miał o wiele lepszego kopa... przebieg mojej A4 jest dość spory: 240 tys. km - i napewno turbina nie była czyszczona... aha, miałem podjechać do jakiegoś mechanika, który miał mi ponoć wytłumaczyć dlaczego nie powinno się czyścić turbiny o zmiennej geometrii (którą to posiada ponoć A4 BLB).. ale w końcu nie podjechałem do niego, więc nie znam tej teorii <---- ale czy to ma jakiś sens z tym nie-czyszczeniem? pozdro
  3. no fakt, bez sensu myslalem dzieki za info. VAGa sprawdzę.
  4. Witam, Jakiś czas temu miałem taki objaw podczas jazdy na autostradzie, że w pewnym momencie zaczęło totalnie brakować mocy, obroty stawały na około 2.7 i ani rusz dalej. (podobny problem był opisywany przez kogos przy okazji właśnie błędu overboost condition). Żadnych innych objawów nie było, żadne kontrolki ani nic. Podjechałem do mecha, który sprawdził wszystko na maszynce LAUNCH. Błąd: 16618 P0234 Turbo super charger (overboost condition): Signal outsite tolerance. Sprawdzaliśmy na postoju i podczas jazdy. Podczas jazdy było ewidentnie widać że przeładowuje (normalne ciśnienie 2.2 bodajże, a on mi przeładowywał do ponad 2.3, a potem spadało do poniżej 2.0), więc diagnoza mechanika brzmiała: turbina do czyszczenia. Jednocześnie mam awarię świecy na 2 cylindrze - 17056 P0672 Cylinder 2 glow plug circuit-Q11: electrical fault. Pytanka: 1. Czy diagnoza mechanika jest prawidłowa? 2. Inny mechanik twierdzi że przeładowaniem nie należy się przejmować - ja się z tym nie zgadzam, bo jest to błąd pokazywany przez kompa. Jak to jest z tym przeładowywaniem turbiny? 3. Czy te braki mocy, których doświadczałem, mogły być spowodowane tą zrypaną świecą? Pozdrawiam bzx
  5. witam chciałbym odświeżyć temat, ale od razu zaznaczam że mój problem jest troszke inny.. autko: A4 B7 przedmiot problemu: Audi Symphony II by Matsushita stacje radiowe grają bez problemu. po włożeniu płyty CD, po około minucie odtwarzania zaczyna się piszczenie w głośnikach.. przełączenie w tryb RADIO nic nie daje, pisk jest dalej. wyłączam radio na kilka minut, włączam, radio działa, odtwarzam płytę CD, minuta i piszczy znów. ten problem z piszczeniem jest od niedawna, poprzednio wszystkie płyty grały bez problemu. czy to ma jakiś związek z tą pętlą masy? jakieś nagłe uszkodzenie gdzieś w układzie? jak to zdiagnozować? czy można to samodzielnie naprawić? pozdrawiam! bzx
  6. jako świeżo upieczony (od wczoraj) kierowca oooo, witam wszystkich na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...