
orlikon
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O orlikon

-
dzieki za odpowiedzi... czytałem to już na forum naście razy... u mnie wciąż nie mam doładowania-róznica ok 500 mbar ;( teraz musze znaleźć osobę z kim podmienię n75, a może w ciemno wstawić nowy???? A pytanie co z tą turbiną????? czy to już czas regeneracji?? pzdr
-
wielkie dzieki chylę czoło... walka trwa... [br]Dopisany: 29 Luty 2008, 13:15 _________________________________________________Witam ponownie - trochę odkopuję temat aby nowego nie zakładać. Sprawdziłem cały dolot i żadnych dziur nie znalazłem, a autko wciąż nie jedzie. Nawet wyczyściłem kolektor i EGR - poniżej wątek http://www.a4-klub.pl/smf/czyszczenie_egr-t9455.15.html Został mi jedynie N75 do wymiany Mam jeszcze pytanie, czy może być gdzieś nieszczelność w IC, przez to nie jedzie.????? A trybu awaryjnego na Vagu nie mam. pozdrówka P.S. Nie wiem czy nie powinienem pisać w dziale Diesla??
-
U mnie po logach turbo niedoładowuje a autko i tak nie idzie. W pierwszym poście jest link gdzie są logi... pzdr[br]Dopisany: 05 Marzec 2008, 09:53 _________________________________________________Witam, mam pytanie, gdyż znalazłem ten popychacz, http://moto.allegro.pl/item317503488_audi_vw_seat_turbosprezarka_1_9tdi_uszkodzona.html czy może ktoś mi powiedzieć, czy będzie on pasował do mojej suszarki???? Silnik AHU z góry dzięki pozdrawiam
-
WIelkie dzięki :th: jutro rozpoczynam poszukiwania :> A jeszcze jedno pytanie, czy to może być przyczyną, że autko nie jedzie?? pzdr
-
dzieki za odpowiedź, nowa misja - szroty pozdrówka[br]Dopisany: 04 Marzec 2008, 22:40 _________________________________________________a jeszcze małe pytanko: Jest możliwość aby sprawdzić czy to działa bez montowania???
-
szukałem w necie, jednak do końca nie wiem jak to się fachowo nazywa i jaki jest nr katalogowy W ASO powiedzieli, że mogę kupić całą suszarkę!! :ranting1: adikrakow jakbyś miał takie dane to będę wdzięczny za info. pzdr
-
Witam serdecznie, od jakiegoś czasu walczę z odszukaniem zagubionej mocy - opisane w wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=25971.0 Dziś wymieniając przewody od N75 natknąłem się na taki patent http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e5667959d7fcf5c.html Czy ktoś z Was ma pojęcie czy mogę oddzielnie kupić tą część - ten popychacz (orientacyjna cena) czy będzie wiązało się to z kosztami naprawy turbiny??? A może ktoś wie czy jest opcja, żeby to zrobić, choć szerze mówiąc nie widzę tego poniżej jeszcze jedna fotka z serii "ciekawostki" http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0cfb3b7b3d241df5.html Ta niebieska rurka robiła za przedłużkę i wszystko było zalane (chyba jakąś żywicą - rys powyżej) gorąco pozdrawiam
-
dzięki za radę dziś sprawdzę ten N75. Mam pytanie do przepływki, czy ona mierzy wg Was dobrze????? pozdrawiam
-
Hej, przewaliłem trochę forum i wyczytałem, że patent odcinający zapłon może być tego przyczyną (błąd 17946). U mnie jest taki i widać, że jakieś patenty były w elektryce robione. Czy przez to te auto nie chce jeździć???? A alarm jest fabryczny.....[br]Dopisany: 25 Luty 2008, 21:16 _________________________________________________a jutro wymieniam termostat [br]Dopisany: 25 Luty 2008, 21:16 _________________________________________________Hej, w końcu dziś dostałem się na kanał termostat nowy, pytanie czy 92-93 stopnie (na klimatronicu) to dobrze, czy już trochę za dużo??? Udało mi się też przekonać ojca do przegonienia kilka razy autka po mieście :> jednak przy bloku 003 trochę wymiękł poniżej wrzucam wszystkie logi i proszę o pomoc i analizę, bo wciąż te autko nie chce jeździć wymieniłem filtr powietrza, wiem, że to wina "PSJ" ale nic na to nie moge poradzic - używa go głownie ojciec a jemu to nie przeszkadza BS http://orlikon.fotosik.pl/albumy/381304.html statyczne http://orlikon.fotosik.pl/albumy/381306.html dynamiczne http://orlikon.fotosik.pl/albumy/381305.html z góry wielkie dzięki za opinię i pomoc. gorąco pozdrawiam [br]Dopisany: 28 Luty 2008, 18:27 _________________________________________________Po mojej analizie (laika): -przepływka do wymiany (ew spróbuje przeczyścic); -coś jest z EGR -zamyka się i otwiera prawidłowo, czy potrzeba mu czyszczenia??? -turbina-czy mam źle podłączone przewody do N75??? 011BS - tam coś nie tak z ON i OFF i % (wg instrukcji na forum jest odwrotnie ON-0%; OFF-99,6% W bloku 011 dynamiczne - ciśnienie doładowania jest mniejsze - czym to związane?? może być powyższymi problemami??? czy coś niedobrego z turbina?? Jeżeli napisałem coś głupiego, to proszę o poprawę czekam na dobre rady i gorąco pozdrawiam
-
ja znalazłem w necie Convert xls i działa bez problemu. Jak chcesz to napisz na PW to przesle na poczte. pzdr
-
ja dopiero zaczynam przygodę z VAG, ale pewnie ktoś będzie co ma o tym pojęcie
-
ja się pojawię.... wezme VAG - może się przyda
-
dzieki za info :> Szczerze mówiąc nie byłem jeszcze na takim spocie i nikogo z 3miasta nie znam, jednak postaram się zawitać jeżeli nie będize przeciwwskazań pzdr
-
Witam, nie moge dokładnie sie doczytać terminu tego spotu. Mam nadzieję, że z BI-ałostockimi blachami nie pogonicie pozdrówka
-
pali bez żadnych problemów. Jest możliwość naprawienia tego samodzielnie??? czy mam szukać mechanika?Jeżeli tak to może zna ktoś dobrego w 3mieście. pzdr[br]Dopisany: 20 Luty 2008, 10:51 _________________________________________________WItam. W końcu udało mi się zrobić logi statyczne. Proszę o analizę: http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat000yx9.jpg - 000 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat1001ib4.jpg - 001 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat003xs4.jpg - 003 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat004yw1.jpg - 004 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat007ya4.jpg - 007 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat011rw1.jpg - 011 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat013ro0.jpg - 013 http://img118.imageshack.us/my.php?image=stat018yz8.jpg - 018 Dynamiczne postaram się zrobić na weekend. Z góry dzięki za pomoc i analizę tych logów. P.S. Silnik mocniej nie da się nagrzać - był po całym dniu jazdy :/ pozdrawiam