Skocz do zawartości

ucho

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ucho

Osiągnięcia ucho

0

Reputacja

  1. witaj,czy rozwiązałeś swój problem? u mnie też walczyłem z ta przypadłością,nawet wymieniono mi komputer bo po częstym odłączaniu klemy po prostu padł. Wiesz co tak naprawdę pomogło,regulacja kierownicy jak mam problem z immo poruszam regulacją i kierą i na jakiś czas jest ok,nie chce mi się poprawiać kabelków koło stacyjki bo sporo z tym roboty, a ten mój sposób mi wystarcza. Bardzo dobre zabezpieczenie przed złodziejami nikt mi nie ukradnie samochodu
  2. na jałowym wkreca się dobrze, na biegach idzie jednak ponad 2000 obrotów,ale ciężko,napewno ślizga się sprzęgło,wracam do mechanika dzięki za porady
  3. wiem ,że nie powinienem z tym jeździć,czy mozna go kupić tylko w serwisie ASO jaki ma numer . No i gdzie wpiąć ten wężyk pod kolektorem,w co[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2008, 20:10 _________________________________________________mało cos odpowiedzi na mój problem,a czy jak mam odpiety ten wężyk to DV nie działa podobnie jak blow off,nadmiar ciśnienia z turbo idzie do atmosfery.Tylko,że w tym przypadku powinien być ogranicznik tego cisnienia nadmiarowego,czy nie tak? W wielu serwisach jak pytałem o ten zawór upustowy DV ,robili wielkie oczy,nawet niby doswiadczeni i dobrzy fachowcy.Może to jednak nie jest ,aż taki ważny zawór.Wszyscy mylili z n75
  4. chwilowo nie moge sprawdzić czy na jałowym też tylko do 2000 obrotów bo to auto brata a on jest teraz nieosiągalny
  5. właśnie obroty sie zatrzymują na 2000,a silnik wyje jakby dalej szedł,a samochód nie przyspiesza,tylko jedzie ze stałą prędkością i tak jest na każdym biegu. Dziś podłacze vag-a wyglada tak jakby się coś ślizgało
  6. wyje silnik,tak jakby na luzie gazować,a obroty trzyma na 2000. Sprzęgło nie wciśnięte , dzieje się to w czasie jazdy
  7. witam,w aucie brata jak ruszam i dodaje gazu dochodzi tylko do 2000 obrotów i dalej już tylko wyje. Co to może być rusza normalnie ,nie drży,a na obroty sie nie wkręca. 2 miesiące temu wymieniona tarcza sprzęgła
  8. w zaworku jest złamana rurka na której powinien być założony wężyk podcisnieniowy Co grozi jak pojezdze jeszcze trochę,pewno już sporo przejechane z tak odpiętym.Turbo pewno się szybciej zużyje i co jeszcze.Teraz silnik działa dobrze. Ten wężyk z drugiej strony powinien być podłączony do czego bo okazało się ,że jest odłączony?
  9. ucho

    [B5 APU] Gdzie jest DV ?

    dzięki wielkie,ale pojawił się nowy problem,w zaworku jest złamana rurka na której powinien być założony. Co grozi jak pojezdze jeszcze trochę,pewno już sporo przejechane z tak odpiętym.Turbo pewno się szybciej zużyje i co jeszcze.Teraz silnik działa dobrze. Ten wężyk z drugiej strony powinien być podłączony do czego bo okazało się ,że jest odłączony?
  10. witam, dużo się o nim naczytałem naszukałem,ale niestety szukam i nie mogę znaleźć zaworu DV ,mam odpięty wężyk i nie chce jeździć bez niego,gdzie go wpiąć bardzo proszę może o jakieś foto
  11. nie mogę znaleźć tego DV,mam odpięty wężyk i nie wiem gdzie go wpiąć bardzo proszę jakieś zdjęcie
  12. a auto nie było może kiedyś uderzone w przód? tylko teoretyzuje ale taki objaw jest jak coś sie lekko odkształci
  13. Nie dałeś odpowiedzi jak sprawa się zakończyła a wielu jest zaineresowanych
  14. dzięki za odpowiedź,trochę mnie przeraża naprawa,wymiana wtrysków.Co sie z tym wiąże?Rozumiem,że są 4 wtryski,czy tak?Czy można spróbować je czyścic regenerować? Jeśli nie to jaki koszt nowych? Trochę za dużo mi pali na PB,walczyłem na różne sposoby np.wymiana sondy ,a tu się okazuje,że może to te wtryski? Na vag-u ,narazie nie ma żadnych błędów
  15. może pompa paliwa,albo bezpiecznik od niej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...