
kokoo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O kokoo

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Adres 01 Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 910 401 F HW: 8E0 907 401 AJ Component and/or Version 3.0L V6TDI G000AG 0040 Software Coding: 0011271 Faults Found: 004195- Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached P1063-001-Upper Limit Exceeded-Intermittend Freeze Frame Fault Status: 0010001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 5 Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 3696 /min Torque: 491.4Nm Speed: 51.5 Km/h Duty Cyckle: 100.6 % Voltage: 14.21 V Presure: 702.9 bar Duty Cycle: 52.1 % 004195- Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached P1063-002-Lower Limit Exceeded-Intermittend Freeze Frame Fault Status: 0010001 Fault Priority 0 Fault Frequency: 5 Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 3696 /min Torque: 491.4Nm Speed: 51.5 Km/h Duty Cyckle: 100.6 % Voltage: 14.21 V Presure: 702.9 bar Duty Cycle: 52.1 % Takie błędy wyszły po głębszej diagnozie? Czy to może być czujnik ciśnienia pompy? Macie jakieś pomysły czekam na odpowiedz[br]Dopisany: 25 Styczeń 2011, 14:03_________________________________________________ Moja historia z migającą lampką świec żarowych i spadkiem mocy zakończyła się. Autko naprawione i śmiga nie do poznania. :> . Otóż w renomowanym garażu o nazwie " JACSONS" w którym robiłem dotychczas serwisy, nie przykładali się do nich, i nie wymieniali filtrów co 10tyś tylko co 12miesięcy. Czyli gdybym zrobił 20 lub 30 tyś w ciągu 10 miesięcy i tak by ich nie wymienili. żal Kąputer pokazywał że jest coś nie tak z ciśnieniem paliwa, więc wiedząc że mam chipa w zwalili na to że mam kąpa zjebanego i źle steruje ciśnieniem żal. Znalazłem inny garaż w którym mechanik stwierdził że jeżeli niema ciśnienia musi być coś z układem paliwowym pierwsze co zrobił wymienił filtr paliwa i wyregulował czujnik od ciśnienia autko zaczęło tykać jak zegarek. :> Mała przestroga Czasem warto zajrzeć po serwisie do silnika i sprawdzić czy wszystko jest poprawnie i rzetelnie wymienione
-
Autko od wczoraj na serwisie wciąż czekam, zobaczymy wieczorem co mają mi do powiedzenia.[br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 11:10_________________________________________________ Więc tak odebrałem samochodzik z serwisu. Na kąpie wyszło tak 04195 P1063 001 fuel pressure regulation value below lower control limit intermittent tłumacząc- wartości ciśnienia paliwa rozporządzenia poniżej dolnej granicy kontroli przerywany ?? mechanicy rozłożyli ręce i zwalili problem na komputer który jest zczipowany. ;(
-
Układ wydechowy Milltek, AWE lub STaSIS do S4 B8?
kokoo odpowiedział(a) na 450yamaha temat w Audi A4 B8
No MILLTEC daje rade też się przymierzam -
jutro jadę na to sprawdzić. DPF prawdopodobnie u mnie niema. A co do spadku mocy. W momencie gdy kontrolka się załącza czuje czasami lekkie szarpniecie silnikiem, wtedy turbo nie działa i definitywnie mocy nie ma. Nie myślę ze by mogło to być złudzenie.
-
U mnie zaczęło dziać się to samo i to nagminnie, Jarrrol doszłeś do tego co to mogło być
-
Mi się zdarzyło i to nie raz, po prostu odchyl lekko tą pierwszą połowę wsuń głębiej rękę chwytając zaczep z drugiej połowy popchnij lekko w duł powinno samo wyjść powodzenia.
-
Ja myślę nad jakimś większym modem ale z tego co wyczytałem za dużo się nie da. Szczególnie przy tipie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=98778.0
-
A masz zamiar jeszcze coś więcej wycisnąć??
-
Mój silniczek jest już zrobiony na 275Km i 55Nm myślę co jeszcze no jeżeli nie turbo to co, wydech millteka i większy IC? no i nie kumam tego co napisałeś mógł byś jaśniej "300+ doładowanie osiąga wysokie EGT. Sensownych chinoli brak (patrox robił sam) a w B7 są małe kratki pod smicki a dużego fmicka belka w połowie przysłania"
-
Sorki trochę nie zrozumiałem samego tematu "do jakich wartości bezpiecznie dla silnika i tip tronika"? jeżeli pytasz o takie coś to stwierdziłem że masz zamiar bardziej podnieść moc pozdrawiam
-
Dobry temat, chłopaki zrobili super program ale na serii bez wymiany turba, bo jak sami napisali nikt się tego jeszcze nie podioł. Mi raczej chodzi o wymianie turba
-
Nie robiłem programu skrzyni bo takiego czegoś niema. Wgrałem po prostu softa. Przy redukcji biegu odczuwałem stukanie to samo odczuwałem w odwrotną stronę, praca skrzyni się nie zmienia po prostu zmiany biegów są płynniejsze A jeżeli ty już masz chipa na 270Km to ile masz zamiar jeszcze wyciągnąć, martwiąc się o skrzynkę. Bo na samej zmianie mapy dużo więcej się nie da.
-
Witam przymierzam się do zwiększenia mocy w moim 3.0Tdi. Silnik jest już po czipie. Myślę o większym turbo, potrzebuję informacji w tym kierunku
-
Hej. Też mam tipa w mojej 3.0Tdi już od roku jeżdżę na programie 275Km i 550Nm wszystko jak na razie sprawnie tyka. Raz byłem tylko wgrać nowego softa do skrzyni który nic nie kosztuje i tyle. :gwizdanie:
-
Spoko vario-tech wypijemy danielsa i będzie git Dzisiaj kupuje kółka, foty puszcze jak przyślą i jak je założę