Skocz do zawartości

mlody___

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlody___

Osiągnięcia mlody___

0

Reputacja

  1. Jechałem ostatnio na trasie i podczas jazdy przy 100km/h auto w jednej chwili zgasło. W czasie jazdy na luzie próbowałem kilkukrotnie odpalić samochód. Odpalił dopiero za czwartym razem. Oprócz tego odczuwalne są szarpnięcia i falowanie obrotów. Niestety w czasie robienia logów nie zdarzyło się to ani razu. Nie oznacza to jednak, że jest dobrze bo mogę przejechać 50km i wrócić na lawecie(co już raz mi się zdarzyło, po zjechaniu z lawety, auto zachowywało się normalnie do dzisiaj). Od lawetowania przejechałem już 150km i nic się nie działo. Wszystko jednak w odległości nie większej niż 15km od miejsca zamieszkania(z obawy przed kolejnym powrotem na lawecie). Od początku 2011 roku w aucie wymieniono: - N75 - Filtr paliwa, powietrza - czyszczenie nastawnika(mechaniczne) - regeneracja pompy wtryskowej(wymiana uszczelnień i coś jeszcze łącznie za 600,-) - wymiana przekaźnika(coś ze stacyjką?) Logi: STAT: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60366.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60362.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60365.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60363.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60364.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60370.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60369.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60368.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60367.html DYN: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60375.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60374.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60372.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60373.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60371.html p.s Błędów po pełnym autoskanie brak.
  2. Klocki wymieniałem sam, prowadnice były smarowane...[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 09:08_________________________________________________Zauwazylem, ze przy hamowaniu z wiekszej predkosci zaczyna lekko trzasc kierownica... Tarcze do wymiany czy jeszcze cos innego ?
  3. Witam, przed zimą wymieniłem klocki, były ATE są BOSCH'a. Powodem zmiany było dziwne tarcie podczas hamowania(po stronie pasażera). Klocek od wewnętrznej strony tłoczka był zdarty do zera... po zewnętrznej całkiem dobry. Zarówno z przodu jak i z tyłu od strony pasażera. Po stronie kierowcy klocki jak nowe... Wymieniłem zarówno przód jak i tył. Przy wymianie opon zajrzałem do klocków i zauważyłem, że od strony pasażera od wewnętrznej strony tłoczka zaczyna dziać się to samo...(na klockach przejechane ok 5tys km). Poradźcie co robić? Powoli rozglądam się za nowymi tarczami... Zastanawiające jest to, dlaczego klocki po stronie pasażera tak szybko się kończą...?
  4. Witam, ponownie odświeżam temat... Problem szarpania zniknął, auto ma wymienione uszczelnienia, wyczyszczony nastawnik i wymieniony jakiś zawór na pompie(??). Oto dzisiejsze logi dyn, BS i stat. Proszę o komentarze. BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41438.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41439.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41440.html DYN Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41443.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41444.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41445.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41449.html Grupy: 003,004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41450.html STAT: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41451.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41452.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/sikora.junior_41453.html
  5. Zrobiłem tylko logi statyczne, dynamicznych nie dało rady, autem nie dało się jechać, szarpało na każdym biegu, na zimnym jak i na dogrzanym silniku. Nie chciałem męczyć auta żeby się coś gorszego nie stało, czy z tego co wrzuciłem da się coś wyczytać ? Dodam, że wtyczka od impulsatora była wcześniej odpinana i nic to nie dało. BS: Grupy: 000- Log (0 - 000) Grupy: 003- Log (0 - 003) Grupy: 004- Log (0 - 004) Grupy: 011- Log (0 - 011) Statyczne: Grupy: 000- Log (0 - 000) Grupy: 001- Log (0 - 001) Grupy: 003- Log (0 - 001) Grupy: 004- Log (0 - 004) Grupy: 013- Log (0 - 013) Zaplon: Grupa: 001- Log (0 - 001)
  6. Witam, Odgrzebuje temat, ponieważ znowu pojawił się problem szarpania... 5 miesięcy było wszystko dobrze, aż chciało się jeździć autem... do wczoraj. Problem szarpania powrócił, teraz sytuacja przedstawia się następująco: Szarpanie pojawia się na zimnym jak i na dogrzanym silniku. Nie ma znaczenia czy jadę spokojnie, czy wcisnę gaz do podłogi, szarpie silnikiem i nadal nie wiem o co chodzi. Nastawnik był czyszczony, filtry wymienione, N75 wymieniony. Zauważyłem, że na biegu jałowym jak trzymam go na 1,5 tys obrotów to zaczyna go szarpać. Panowie pomóżcie, co tym razem może się dziać? Pompa...? Logi postaram się zrobić po południu, które grupy zalogować?
  7. Chyba jednak zdecyduje sie na nie zespolone, nie bardzo chce grzebac przy tym a co do hidow to jakie polecacie ? te co podalem z allegro, szymon88-16 napisal zebym kupil drozsze... tzn?
  8. Witam, postanowilem odmlodzic swoja niunie;) na poczatek chce wymienic lampy przednie na soczeweki i wrzucic hidy, oraz lampy tylne. Co powiecie na taki zestaw: http://moto.allegro.pl/nowe-lampy-audi-a4-s4-b5-95-depo-komplet-soczewka-i1411607754.html http://moto.allegro.pl/h1-h7-zestaw-xenon-hid-ksenon-warszawa-tarchomin-i1396021369.html - 5000k lub 6000k http://moto.allegro.pl/lampy-nowe-audi-a4-a-4-depo-red-white-tuning-w-wa-i1398341554.html Czy bede musial wycinac blotnik pod te lampy? moglby mi ktos podeslac instrukcje demontazu starych lamp i montazu soczewek ? bede bardzo wdzieczny.
  9. Dzwonilem dzisiaj do mechanika powiedzial, ze dawke ustawil 'fabryczna'. Mowił, ze zniknely problemy z odpalaniem i falowaniem obrotow na biegu jalowym, pozostal problem szarpania podczas jazdy-mechanik podejrzewa uszkodzony potencjometr gazu. Jutro ma to wszystko rozebrac(bo podobno ciezko sie do tego dostac) jak go wyjmie z auta to bedzie sprawdzal rezystancje i wtedy oceni czy jest zepsuty czy nie. Co o tym sadzicie?
  10. Nie jest to typowy pompiarz, ale zajmuje sie diagnostyka VW, Audi, Skoda. W mojej okolicy jeden z konkretniejszych gosci.
  11. Jutro bede dzwonil w sprawie auta, napewno napisze co powiedzial mechanik. Wielkie dzieki za wszystkie posty i za zainteresowanie tematem.
  12. Teraz auto jest u mechanika. Nie sprawdzalem kata wtrysku. Szarpanie wystepowalo co jakis czas. Szarpnelo ze 2-3 razy i auto jechalo dalej, za chwile znowu... tak jak mowisz 3,4,5 bieg... a czysciles nastawnik, czy wogole nie ruszales pompy?? odrazu wymieniles przeplywomierz?
  13. Powodem oddania nastawnika do czyszczenia bylo szarpanie przy przyspieszaniu, szczegolnie pod obciazeniem. Filtry byly wymieniane, EGR zatykany i odtykany-bez efektu. Wymieniony byl rowniez zawor N75.
  14. Wszystkie wtyczki dobrze wpiete. A co do mechanika to zostal mi on polecony, nie wydaje mi sie zeby mogl cos bardziej zepsuc niz bylo. Tak jak mowie, jak odebralem auto mechanika bylo wszystko ok. Az sie chcialo jechac:) Dziwne jest to ze wszystko bylo dobrze, a potem nagle cos sie zaczelo pier...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...