Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Klocki ATE, BOSCH


mlody___

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przed zimą wymieniłem klocki, były ATE są BOSCH'a. Powodem zmiany było dziwne tarcie podczas hamowania(po stronie pasażera). Klocek od wewnętrznej strony tłoczka był zdarty do zera... po zewnętrznej całkiem dobry. Zarówno z przodu jak i z tyłu od strony pasażera. Po stronie kierowcy klocki jak nowe... Wymieniłem zarówno przód jak i tył. Przy wymianie opon zajrzałem do klocków i zauważyłem, że od strony pasażera od wewnętrznej strony tłoczka zaczyna dziać się to samo...(na klockach przejechane ok 5tys km). Poradźcie co robić? Powoli rozglądam się za nowymi tarczami... Zastanawiające jest to, dlaczego klocki po stronie pasażera tak szybko się kończą...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tłoczek masz zatarty i prawa strona trze Ci cały czas. Sprawdź opory jakie stawiają poszczególne koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połowa mechaników wymieniających klocki i tarcze nie smaruje prowadnic i takie objawy wychodzą po paru latach gdy oryginalny smar skończy się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdy w zeszłym roku u siebie wymieniałem z tyłu tarcze+klocki, to w prowadnicach prawie wogóle nie było smaru, jedynie śladowe ilości. Efekt był taki, że lewa strona bardzo często nie odbijała tak jak powinna i było słychać w czasie jazdy piszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki wymieniałem sam, prowadnice były smarowane...[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 09:08_________________________________________________Zauwazylem, ze przy hamowaniu z wiekszej predkosci zaczyna lekko trzasc kierownica... Tarcze do wymiany czy jeszcze cos innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze pewnie zwichrowane.. dzieje się tak np wtedy gdy rozgrzanych tarczach wjedziesz w dużą kałużę. Tarcza się odkształca i bije przy hamowaniu. A nie szura Ci nic cyklicznie podczas lekkiego hamowania? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem, ze przy hamowaniu z wiekszej predkosci zaczyna lekko trzasc kierownica... Tarcze do wymiany czy jeszcze cos innego ?

Sprawdź sobie jeszcze tuleje przy wahaczach dolnych, miałem to samo, a tarcze okazały się proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...