Skocz do zawartości

semi281

Pasjonat
  • Postów

    111
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O semi281

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia semi281

0

Reputacja

  1. Mi na Warszawskiej w Wesołej Zielonej robili, ale zaraz wróciłem z powrotem na warsztat tak silnikiem telepało na wolnych obrotach, pomajstrowali na oko przy nastawniku i jest lepiej, tylko jak się puści na biegu gaz to czasami czuć delikatne szarpania. Wzięli 150 zeta, ale robota nie zrobiona jak trzeba, będę musiał do kogoś jeszcze pewnie pojechać na vaga, żeby mi dawkę paliwa ustawił. Węże pod pompą też ciekły jak z durszlaka.
  2. Padł mi akumulator, żona wyhełdała go do zera, po wymianie na nowy od razu zaświeciła się kontrolka od Air Bagu. Pojechałem do kumpla na kompa żeby skasować błąd lecz nie mógł się połączyć z poduchami. Z silnikiem i ABS-em bez problemu się połączył. Powiedział ze mógł jakiś moduł paść podczas spadku napięcia i dla tego nie można się połączyć. Gdzie go szukać??
  3. To nie pierwsze zawieszenie tego typu które wymieniałem, więc mi tu nie gdybać. Po prostu loterią jakie zawieszenie dostaniemy, jednemu się trafi lepsze, drugiemu gorsze. Wracam do regenerowoanych, przynajmniej na nich wiem że ze trzy sezony polatam.
  4. W zeszły piątek też się wziąłem za robotę i zacząłem odliczać kilosy na MS-ach. O dziwo śruby na górnych wahaczach poszły gładko, myślałem że się nawalę młotkiem. Ostatnio koledze zmieniałem w pasku to się bujałem cały dzień z jedną stroną, a u siebie poszło obie strony w 4 godziny. ---------- Post dopisany 13-10-2013 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 26-07-2013 at 14:59 ---------- Zrobiłem ponad trzy tysiące i górne do wywalenia, tłuką jak cholera, szajs jakich mało. Dobrze że sam wymieniałem, bo jeszcze jakbym miał za robotę zapłacić to już całkiem się nie kalkuluje.
  5. Młotek dwukilowy i naprzód. Zmieniałem w piątek i też się nastukałem w mocowanie sworznia. Parę uderzeń i sam wyskoczy.
  6. semi281

    regenerowane wahacze

    Są przecież warsztaty które regenerują wahacze.Sworznie też wyciskają. Sam mam zarzucone na prawej stronie regenerowane.
  7. Dwa lata temu zmienialiśmy z bratem w Sharanie, żadnej różnicy nie czułem. Kręci sporo kilosów i nie narzeka. W mojej jak mi padnie dwumas to też sztywniaka zarzucam.
  8. Olej zgęstniał co nieco i taki efekt się zdarza.
  9. Wcześniej kontrolka rezerwy paliwa się zapalała?? Bo jeżeli to tylko brak paliwa, to tak jak kolega wyżej napisał, poluzować przewody na wtryskach i kilka razy pokręcić aż paliwo zacznie z nich wyciekać. Można też zalać filtr paliwowy.
  10. semi281

    Za dużo pali

    :vaglogi:Bez dokładnej diagnostyki to można sobie gdybać tylko.
  11. 1. Motorynka. 2. Komarek. 3. WSK 125 4. WSK 175 5. MZ 250 6. Maluch. 7. Fiat 125. 8. Łada 2107. 9. Polonez Caro. 10. Audi B3. 11. Audi A4.
  12. semi281

    Niebeiski dym i drgania

    Przyczyn może być masę, min. gówniane paliwo, bądź zamulony filtr paliwa.
  13. Tu nie ma co filozofować, czapka w górę i nie ma na co czekać. Miałem w zeszłym roku takie same objawy, dwa razy robiłem test na obecność CO2 w płynie i wyniki testu nie były zadowalające, niby cosik wykazało, ale do końca człek pewien nie był. Węże twarde, płyn po przegonieniu auta ubywał, ogrzewanie raz było raz nie, objawy jak u Ciebie. Dodam że jeździłem tak ponad pół roku i nie wydmuchało mi mocniej uszczelki, musiałem po prostu w ciągu tygodnia dolać około 2l płynu i jeździłem dalej, wiosną przerzuciłem si.ę na wodę destylowaną, a w sierpniu zrzuciłem głowicę, przy okazji rozrząd był do wymiany i autko teraz śmiga aż miło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...