danekk7
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O danekk7
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia danekk7
0
Reputacja
-
dzięki, będę próbował
-
Potrzebuje zakodować panel klimatronika w a4 b5 1.9TDI. Kod będzie 00043 czy inny ?
-
Zadzwoniłem do serwisu Audi i po numerze VAG podali mi jaki powinien być numer mojego panelu, o dziwo okazało się że ten z literką H na końcu jest prawidłowy więc sam nie wiem co sądzić o tym która literka jest od którego modelu, po prostu lepiej zadzwonić w takim przypadku do Audi i się dowiedzieć. Panel został przeprogramowany i zimne luty poprawione( usterka fabryczna która powoduje, że wyświetlanie nie działa) natomiast błąd wyskakuje dalej. Co się okazało po wizycie u innego klimiarza przewód wychodzący od panelu jest gdzieś przetarty i nie dochodzi sygnał. Pozostaje mi szukać tego kabelka
-
Witam, mam mały problem z panelem klimatronika w swojej b5 a mianowicie mam panel o numerach 8D0 820 043 H, świeżo nabitą klimatyzację i przycisk od klimatyzacji zapala się tylko jak go wciskam, po puszczeniu natychmiast gaśnie. Podejrzewam, że panel który mam jest zły do tego modelu samochodu bo został zakupiony w zeszłym roku (w starym wylało wyświetlacz)ale nie był sprawdzany pod kątem klimatyzacji. Niestety (przez głupotę) nie spojrzałem na numery obu tych paneli i podejrzewam, że stary panel miał literkę C zamiast H. I tu pytanie czy ten panel 8D0 820 043 H da się jakoś zakodować tak aby działał w A4 b5 avant 1.9 TDI 110KM 1996r ? Wyczytałem gdzieś, że literka H oznacza wersję poliftową a literki C,D,E itp są przedliftowe, czy to prawda? jaka jest różnica między 8D0 820 043 H a 8L0 820 043 H. Bawić się w kodowanie jakiekolwiek czy kupić nowy panel ? może ktoś z was ma listę o jakich oznaczeniach były montowane panele klimatronika ? Pozdrawiam
-
problem w tym, że tak robiłem. "uczyłem" i efekt ten sam, spróbuje jeszcze raz, może pójdzie ---------- Post dopisany 05-05-2013 at 20:04 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2013 at 16:24 ---------- Na nowo zaprogramowałem szyby po odpięciu aku i problem wyskoczył po ok 5 dniach tj. przez 5 dni było wszystko ładnie i elegancko a później przestało łapać. Ktoś wie może o co chodzi ?
-
Witam, niedawno zauważyłem u siebie mały problem. Ostatnio potrzebowałem wypiąć akumulator. Po ponownym podłączeniu, zaprogramowałem szyby i domykały jak i otwierały się one z kluczyka bez najmniejszego problemu. Po ok 3 dniach zauważyłem, że nie da ich się już domknąć przy pomocy kluczyka, po prostu wiszą w pozycji w jakiej je zostawiłem. Ani domknąć ani bardziej otworzyć nie wchodzi w grę. Po ponownym odpięciu i podpięciu aku wszystko wraca do normy. Jaka może być tego przyczyna ?
-
Sprawa wyjaśniona, była to kwestia braku paliwa i trzeba było odpowietrzyć poprzez poluzowanie wtrysków. Niestety akcja powtarzała sie po 3-4 przejechanych kilometrach, okazało sie, że przewód paliwowy został uszkodzony prawdopodobnie przy jakimś krawężniku i dopóki miał paliwo to jako tako trzymał ciśnienie, po pierwszym odpowietrzeniu działało na chwilę, gdyż nie był w stanie wytworzyć takiego ciśnienia w układzie jakie miał wcześniej i się zapowietrzał ponownie. Przewód wymieniony, samochód na nowo odpowietrzony i śmiga. Dziękuje wszystkim za odpowiedź. Temat do zamknięcia
-
kręci się normalnie wszystko tak jak było wcześniej tylko nie odpala. Czytałem, że to właśnie możliwe od tego że brak paliwa był i się układ zapowietrzył. Przed zgaśnięciem kontrolka paliwa się nie zapaliła, zgasł sam z siebie ale wiem, że tak naprawdę jechałem na ostatkach paliwa. Co do rozrządu to jak by się zerwał to raczej by nie się nie kręcił, ale tego nie jestem pewien.
-
Witam, Niestety wczoraj wieczorem moje Audi A4 B5 1.9 TDI rocznik 96 zgasło w trakcie jazdy. Nieco zdziwiony tą sytuacją próbowałem odpalić go jeszcze 2 razy lecz nic to nie dało tylko aku się rozładował. Wiem, że mam słaby aku który niebawem będzie wymieniany, ale zabrałem go wczoraj na noc do domu pod prostownik i rano wsadziłem do samochodu. ( szczęście w nieszczęściu stało się to 200 m od domu więc byłem w stanie go dopchać) Pomyślałem, że układ mógł się zapowietrzyć bo niestety przez swoją nieuwagę doprowadziłem prawdopodobnie do całkowitego zużycia paliwa w baku, ale kontrolka mi się nie wyświetlała. Rano dolałem do silnika ok 5 l ropy i wsadziłem naładowany akumulator i próbowałem odpalić lecz bez skutku. I teraz pytanie ? czy to jest kwestia tego, że układ się zapowietrzył i należy go odpowietrzyć czy może to być coś innego ? jak tylko odpowietrzenie to czy da radę to zrobić samemu czy trzeba jechać do warsztatu ? Jeszcze raz przypomnę, samochód to Audi A4, B5, 1.9 TDI 110KM, 1996 rok produkcji. Z góry proszę o wyrozumiałość i dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
-
Hej i witam wszystkich !