Skocz do zawartości

danekk7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O danekk7

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia danekk7

0

Reputacja

  1. Potrzebuje zakodować panel klimatronika w a4 b5 1.9TDI. Kod będzie 00043 czy inny ?
  2. Zadzwoniłem do serwisu Audi i po numerze VAG podali mi jaki powinien być numer mojego panelu, o dziwo okazało się że ten z literką H na końcu jest prawidłowy więc sam nie wiem co sądzić o tym która literka jest od którego modelu, po prostu lepiej zadzwonić w takim przypadku do Audi i się dowiedzieć. Panel został przeprogramowany i zimne luty poprawione( usterka fabryczna która powoduje, że wyświetlanie nie działa) natomiast błąd wyskakuje dalej. Co się okazało po wizycie u innego klimiarza przewód wychodzący od panelu jest gdzieś przetarty i nie dochodzi sygnał. Pozostaje mi szukać tego kabelka
  3. Witam, mam mały problem z panelem klimatronika w swojej b5 a mianowicie mam panel o numerach 8D0 820 043 H, świeżo nabitą klimatyzację i przycisk od klimatyzacji zapala się tylko jak go wciskam, po puszczeniu natychmiast gaśnie. Podejrzewam, że panel który mam jest zły do tego modelu samochodu bo został zakupiony w zeszłym roku (w starym wylało wyświetlacz)ale nie był sprawdzany pod kątem klimatyzacji. Niestety (przez głupotę) nie spojrzałem na numery obu tych paneli i podejrzewam, że stary panel miał literkę C zamiast H. I tu pytanie czy ten panel 8D0 820 043 H da się jakoś zakodować tak aby działał w A4 b5 avant 1.9 TDI 110KM 1996r ? Wyczytałem gdzieś, że literka H oznacza wersję poliftową a literki C,D,E itp są przedliftowe, czy to prawda? jaka jest różnica między 8D0 820 043 H a 8L0 820 043 H. Bawić się w kodowanie jakiekolwiek czy kupić nowy panel ? może ktoś z was ma listę o jakich oznaczeniach były montowane panele klimatronika ? Pozdrawiam
  4. problem w tym, że tak robiłem. "uczyłem" i efekt ten sam, spróbuje jeszcze raz, może pójdzie ---------- Post dopisany 05-05-2013 at 20:04 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2013 at 16:24 ---------- Na nowo zaprogramowałem szyby po odpięciu aku i problem wyskoczył po ok 5 dniach tj. przez 5 dni było wszystko ładnie i elegancko a później przestało łapać. Ktoś wie może o co chodzi ?
  5. Witam, niedawno zauważyłem u siebie mały problem. Ostatnio potrzebowałem wypiąć akumulator. Po ponownym podłączeniu, zaprogramowałem szyby i domykały jak i otwierały się one z kluczyka bez najmniejszego problemu. Po ok 3 dniach zauważyłem, że nie da ich się już domknąć przy pomocy kluczyka, po prostu wiszą w pozycji w jakiej je zostawiłem. Ani domknąć ani bardziej otworzyć nie wchodzi w grę. Po ponownym odpięciu i podpięciu aku wszystko wraca do normy. Jaka może być tego przyczyna ?
  6. Sprawa wyjaśniona, była to kwestia braku paliwa i trzeba było odpowietrzyć poprzez poluzowanie wtrysków. Niestety akcja powtarzała sie po 3-4 przejechanych kilometrach, okazało sie, że przewód paliwowy został uszkodzony prawdopodobnie przy jakimś krawężniku i dopóki miał paliwo to jako tako trzymał ciśnienie, po pierwszym odpowietrzeniu działało na chwilę, gdyż nie był w stanie wytworzyć takiego ciśnienia w układzie jakie miał wcześniej i się zapowietrzał ponownie. Przewód wymieniony, samochód na nowo odpowietrzony i śmiga. Dziękuje wszystkim za odpowiedź. Temat do zamknięcia
  7. kręci się normalnie wszystko tak jak było wcześniej tylko nie odpala. Czytałem, że to właśnie możliwe od tego że brak paliwa był i się układ zapowietrzył. Przed zgaśnięciem kontrolka paliwa się nie zapaliła, zgasł sam z siebie ale wiem, że tak naprawdę jechałem na ostatkach paliwa. Co do rozrządu to jak by się zerwał to raczej by nie się nie kręcił, ale tego nie jestem pewien.
  8. Witam, Niestety wczoraj wieczorem moje Audi A4 B5 1.9 TDI rocznik 96 zgasło w trakcie jazdy. Nieco zdziwiony tą sytuacją próbowałem odpalić go jeszcze 2 razy lecz nic to nie dało tylko aku się rozładował. Wiem, że mam słaby aku który niebawem będzie wymieniany, ale zabrałem go wczoraj na noc do domu pod prostownik i rano wsadziłem do samochodu. ( szczęście w nieszczęściu stało się to 200 m od domu więc byłem w stanie go dopchać) Pomyślałem, że układ mógł się zapowietrzyć bo niestety przez swoją nieuwagę doprowadziłem prawdopodobnie do całkowitego zużycia paliwa w baku, ale kontrolka mi się nie wyświetlała. Rano dolałem do silnika ok 5 l ropy i wsadziłem naładowany akumulator i próbowałem odpalić lecz bez skutku. I teraz pytanie ? czy to jest kwestia tego, że układ się zapowietrzył i należy go odpowietrzyć czy może to być coś innego ? jak tylko odpowietrzenie to czy da radę to zrobić samemu czy trzeba jechać do warsztatu ? Jeszcze raz przypomnę, samochód to Audi A4, B5, 1.9 TDI 110KM, 1996 rok produkcji. Z góry proszę o wyrozumiałość i dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...