Skocz do zawartości

Q3KinG

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Q3KinG

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Q3KinG

    Ustawienie Prins 1.8T

    Mam taki problem, ze nie mogę wyregulować czasów wtryskiwaczy w PRINSie, tzn. jeżeli wyreguluję lnj1_in, to w lnj1_out jest różnica 0,4. Regulację przeprowadzam parametrami RC_in (podczas jazdy, 3000 obrotów) i potem na postoju ustawiam Off_inj. Czy lepiej ustawić równo lnj1_in? Czy może lepiej ustawić róźnice 0,2 na każdym? Obecne ustawienia: RC_inj = 124% Off_inj = 8 A może jest jakiś parametr, aby dopasować lnj1_out? Z góry dzięki za pomoc.
  2. Ja mam seryjnie zamontowany HomeLink (na 99% w wersji 6). Czy nie ma jakiegoś sposobu aby zmienić go na wersję 7? Moja brama osiedlowa nie obsługuje tego HL - próbowałem zaprogramować kodem zmiennym i nie działa :/ Nie ma możliwości dołożenia kolejnego modułu do bramy osiedlowej. Zostaje mi albo wymienić sterownik na nowszy, ale z tego co pisaliście to nawet jak bym nawet kupił nowy (w wersji 7) i wmontował go tam gdzie stary, to i tak nie będzie działał, prawda? A może jest jakiś magik co by umiał wgrać wersję 7 do home linka w wersji 6? Albo pozostaje sprytna zagrywka wmontowania pilota w słonecznik Rzućcie który pomysł najlepszy? tnx
  3. Kupiłem przedmiot (za 129zł + przesyłka): http://allegro.pl/show_item.php?item=4680071618 Wąż posiada dwa dławiki. Stary posiadał tylko jeden. Wspomaganie śmiga jak nowe. Problemy z wyciem pompy zniknęły. Myślę, że maglownica już nie cierpi. Przewód Trzeba troszkę podgiąć przy przyłączu do maglownicy i podpiąć z drugiej strony do pompy wspomagania, ale da się to wszystko wykonać we własnym warsztacie. Dzięki temu można zaoszczędzić sporo kasy, gdyż oryginalny wąż w ASO kosztuje 984zł. Dyskusje uważam za zakończoną.
  4. Co może się zatrzeć? A nie wtedy większe ciśnienie idzie na maglownicę, stąd też kierownica chodzi lżej? I nie wraca tak szybko do stanu środkowego?
  5. Hejka, ostatnio miałem problem z wężem hydraulicznym łączącym pompę wspomagania z maglownicą. Wąż miał dziurę. Zakułem nowy wąż na stare oryginalne końcówki audi. Teraz jest ok (w sensie nie ubywa płynu), lecz osoba, która zakuwała wąż powiedziała, że nie da się przełożyć dławika, który był na oryginalnym wężu. Przez to mocno słychać pompę przy skrętach na postoju. W środku też czuć wtedy jakąś gumę. Czy to może się ten zapach wydobywać z maglownicy? Czy mogę uszkodzić pompę lub maglownicę przez brak dławika? Dodam też, że kierownica chodzi nieznacznie lżej i przy lekkich skrętach bardzo wolno wraca do położenie środkowego. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w temacie? Z góry dzięki za info. SILNIK: BFB (1.8T) MODEL: B6 (2003r.)
  6. Hejka, zaczęło mi wyć wspomaganie. Zajrzałem do płynu był on jak "smoła", więc go wymieniłem. Po wymianie płynu na oryginalny G 4000 mam duży ubytek płynu. Na 350km ubywa mi 50ml. Przy maglownicy nic nie zauważyłem - sucho. Wyciek pojawia się na pompie wspomagania. Ale wydaje mi się, że to chyba nie pompa. Cięzko mi dostrzec skąd leci. To że płyn widać na pompie to fakt, ale czy to pompa to nie jestem pewien. Załączam zdjęcie. Bardziej stawiał bym na ten przewód ciśnieniowy który leci od pompy do maglownicy. Cięzko sprawdzić ten przewód, gdyż jest on w takiej metalowej tulejce. Gdzie mogę dostać taki przewód? i czy to na pewno z niego może być wyciek z załączonej fotki?
  7. Kupiłem tłumik bosala i rurę również bosala od 2.0 ALT (wszystko pasuje i śmiga). Rura od 2.0 ALT ma troszkę inne mocowanie, ale da się je dopasować do 1.8T. Trzeba tylko kupić dłuższą śrubę i zrobić sobie tulejkę. Jakby ktoś potrzebował zdjęć, to mogę podesłać. Info na priv.
  8. Próbowałeś szukać całej rury?
  9. Mam podobny problem. Mam urwaną tą siatkę, już raz miałem to spawane i wytrzymało 2 miesiące. Teraz chciałbym wymienić całą rurę. W audi powiedzieli mi 800zł, czy wiecie jaki producent produkuje tą rurę kolektorową do Audi? Czytałem, że może to być BOSAL, ale nigdzie nie mogę znaleźć tej rury. Pytałem wielu sprzedawców i odpowiedź zawsze ta sama: "Nie posiadamy tej rury do pańskiego modelu samochodu". Prośba o pomoc w temacie. SILNIK: BFB (1.8T) MODEL: B6
  10. Mam problem u uciekaniem płynu chłodniczego przez korek wlewowy. Problem zaczął występować, gdy gazownik dokręcił na reduktorze LPG śrubę spod której kapał płyn chłodniczy. Mój gazownik mówi, że reduktor nie ma wpływu na ciśnienie w układzie chłodzenia. Czy to prawda? Zaobserwowałem, że problem występuje tylko, gdy załączany jest duży obieg, wtedy na desce rozdzielczej dostaję czerwony komunikat o błędzie układu chłodzenia i płyn ucieka przez zbiornik wyrównawczy i wylewa się na silnik, gdy silnik już się rozgrzeje problem nie występuje. Aha, zaznaczę, że znajomy mechanik sprawdził że płyn chłodniczy jest czysty, przy wlewie oleju czysto, na bagnecie oleju czysto. Znajomy mechanik zalecił wymianę termostatu, wymieniłem (cały z obudową) i to samo. Może to problem z tym korkiem wlewowym? Ja się nie znam, ale jednak czuje, że to problem z reduktorem, jak myślicie? Czy może jednak uszczelka, lub głowica? Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...