Skocz do zawartości

jakacor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jakacor

Osiągnięcia jakacor

0

Reputacja

  1. W ostatnim czasie pojawił się dodatkowy problem. Przy przyspieszaniu silnik nierówno pracował - tak, jakbym jechał po nierównościach poprzecznych. Po wizycie w warsztacie okazało się, że: 1. wałek rozrządu do wymiany (porysowany i jeden z trójkątów miał spłaszczony wierzchołek) 2. jeden z pompowtrysków do wymiany (z powodu awarii elektroniki) 3. szklanki do wymiany (porysowane/zużyte, a jedna dziurawa) Auto pracuje równiej. Nie buja na postoju. Zastanawiam się jednak nad logami, które wyglądają następująco: Address 01: Engine (03G 906 016 LQ) 00:15:37 Group 013 -0.05 mg/str Inj. Quantity -0.75 mg/str Inj. Quantity -0.54 mg/str Inj. Quantity 1.39 mg/str Inj. Quantity W dalszym ciągu jeden odstaje wyraźnie od reszty, co mnie trochę niepokoi. Zdaniem mechanika wszystko jest ok, ale nawet słowem nie wspomniał o tym, że jeden ze wskaźników odstaje. Macie jakieś pomysły? Powinienem się tym przejmować?
  2. nie odbierz tego jako wymądrzanie ale zapytam czy masz opcję podgrzewanych lusterek i czy wiesz że lusterka grzeją dopiero gdy się włączy ogrzewania tylnej szyby Góral, Absolutnie nie odbieram tego źle. Dzięki za pytania: 1. nie wiem czy mam opcję grzanych lusterek - po przeczytaniu wątku doszedłem do wniosku, że w każdym B7 jest wyprowadzona instalacja, więc zakładam, że i w moim jest ta opcja 2. wiem, że lusterka grzeją łącznie z tylną szybą - takie samo rozwiązanie miałem w starej vectrze - to nie jest dla mnie problem. Będę wdzięczny za potwierdzenie, czy moje założenie z pkt 1 jest prawidłowe.
  3. Czy ktoś z Was montował któreś z poniższych szkieł? http://allegro.pl/audi-a3-8p-a4-b6-a6-c6-ogrzewany-wklad-lusterka-i2201176053.html http://allegro.pl/wklad-lusterka-audi-a4-b6-b7-00-08-r-i2198139880.html Chciałbym je włożyć do B7, bo moje niestety nie grzeją.
  4. Witam, Jest szansa znaleźć jeszcze gdzieś zdjęcia z instrukcji jak wymienić wkłady? Niestety te linki z pierwszych stron już nie działają
  5. Przepraszam, że tak długo nie odpisywałem. Przywróciłem ustawienia fabryczne i niestety nic się nie zmieniło. Zrywa tak, jak wcześniej. Telefon nie ma znaczenia. Problem występuje na Iphone 4 i Blackberry Curve. Strzelam, że bluetooth padł
  6. Dominik, Dzięki Przywróciłem ustawienia fabryczne. Testuję - dam znać.
  7. Mam dokładnie ten sam problem. Przez rok czasu nie było problemu (podłączany był iphone 3g, Iphone 4). Ostatnio Iphone 4 zaczął się rozłączać w sposób opisany przez mb83 (bez problemu znajduje telefon, podłącza, potem rozłącza na kilkadziesiąt sekund i podłącza ponownie). Nie jest to problem telefonu, bo testowałem kilka - i z każdym jest ten sam problem. Podpięcie VAGa nic nie pokazuje (logi poniżej). Błędy, które widać na nawigacji/radiu wykasowałem - nie pomogło. Może ktoś z Was się z tym spotkał? Friday,13,January,2012,22:56:48:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Data version: 20100630 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7 Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E36A254870 Mileage: 97330km/60478miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 016 LQ HW: 03G 906 016 KP Component: R4 2,0L EDC G000CG 0971 Revision: --H02--- Serial number: Coding: 0000076 Shop #: WSC 00750 259 88037 VCID: 7DFAFBAA1BAB78F4 No fault code found. Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Part No SW: 8E1 910 155 F HW: 01J 927 156 HT Component: V30 01J 2.0l PD RdW 0030 Revision: 00000008 Serial number: 00000000964727 Coding: 0000001 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 2952FFFABFA33454 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl Part No SW: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AK Component: ESP8 front H06 0120 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004402 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 2854FAFEA4A90D5C No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 BK Component: A4 Klimaautomat 2832 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 6BDEC5F275DFE644 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl Part No: 8E0 907 279 N Component: int. Lastmodul ECE 0907 Coding: 01041 Shop #: WSC 00670 VCID: 3D7A3BAA5B2BB8F4 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl Part No SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Component: Airbag 9.41 H12 3730 Revision: 91H12373 Serial number: 0036M00BLRVZ Coding: 0033622 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 3B7E35B2453FB6C4 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 Q Component: Lenksáulenmodul 0601 Coding: 04041 Shop #: WSC 06335 VCID: 4182475A27D3DC14 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 901 D HW: 8E0 920 901 D Component: KOMBI+WFS 4 H14 0110 Revision: 0110 Serial number: 00000000000000 Coding: 0006041 Shop #: WSC 12345 259 82015 VCID: 2648F4C6AEBD1B2C No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 37: Navigation Labels: 8E0-035-192-RNSE.lbl Part No SW: 8E0 035 192 C HW: 8E0 035 192 C Component: RNS-E HIGH EU H56 0750 Revision: 08S Serial number: AUZBZ7E0413518 Coding: 0301757 Shop #: WSC 68161 126 17346 VCID: 244CEECED881E93C 1 Fault Found 00858 - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 198 Time Indication: 0 Date: 2011.08.10 Time: 21:38:38 Freeze Frame: Mileage: 655350 km Count: 1301 Clock: 22:48 ------------------------------------------------------------------------------- Address 45: Inter. Monitor Labels: 8E0-951-177.lbl Part No: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0804 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 VCID: EBDE45F2F5DF6644 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl Part No: 8E0 959 433 CH Component: Komfortgerát T3B 4035 Coding: 06762 Shop #: WSC 06335 VCID: 79F2EFBA0F8344D4 Part No: 8E1959801H Component: Tőrsteuer.FS BRM 0606 Part No: 8E1959802H Component: Tőrsteuer.BF BRM 0606 Part No: 8E0959801E Component: Tőrsteuer.HL BRM 0606 Part No: 8E0959802E Component: Tőrsteuer.HR BRM 0606 1 Fault Found 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 55: Xenon Range Labels: 8P0-907-357.lbl Part No: 8P0 907 357 F Component: Dynamische LWR H02 0010 Revision: 00000001 Serial number: Coding: 0000005 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 3D7A3BAA5B2BB8F4 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8E0-035-192-RNSE.lbl Part No SW: 8E0 035 192 C HW: 8E0 035 192 C Component: RNS-E HIGH EU H56 0750 Revision: 08S Serial number: AUZBZ7E0413518 Coding: 0301757 Shop #: WSC 68161 126 17346 VCID: 244CEECED881E93C 1 Fault Found 00858 - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 198 Time Indication: 0 Date: 2011.08.10 Time: 21:38:38 Freeze Frame: Mileage: 655350 km Count: 1301 Clock: 22:48 ------------------------------------------------------------------------------- Address 76: Park Assist Labels: 8E0-919-283-8EC.lbl Part No SW: 8E0 919 283 D HW: 8E0 919 283 D Component: Parkhilfe 4-Kan H06 0010 Revision: 00H06000 Serial number: 00067802020608 Coding: 0001004 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 3162179A97734C94 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 77: Telephone Labels: 8P0-862-335.lbl Part No SW: 8P0 862 335 M HW: 8P0 862 335 M Component: FSE_255x BT H21 0200 Revision: 00000001 Serial number: 00000000423121 Coding: 0011622 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 4084425E2CD9D51C No fault code found. End ---------------------------------------------------------------------
  8. No właśnie mam w standardzie swój już pociągnięty i schowany. Dlatego nie chcę się bawić w ciągnięcie nowego - jeśli mają różne końcówki.
  9. Teraz - przy okazji sprawdzania - wyjmowany był 3 i 4 PD. Wyglądały na mocno dokręcone i luzów nie stwierdzono.
  10. Antonio, Dzięki za info. Spróbuję sprawdzić co z tym wałkiem.
  11. Iceman, a orientujesz się może, czy da się mikrofon od oryginalnego radia (concert/rns) podpiąć do Dynavina, czy potrzebna wymiana lub przejściówka? Z tego co patrzyłem na linki, które wklejałeś, to tam mikrofon jest na jacka (tak jak do komputera), podczas gdy w radiach ori mikrofon ma chyba jakąś specjalną wtyczkę.
  12. GRIGA, z tym PDFem też jest komedia, bo od grudnia mi przybyło z litr oleju - podobno z winy PDF???
  13. A u mnie sprawa wygląda tak: na 3 pompowtryskiwaczu 13 grupa VAG pokazywała 2,99, podczas gdy na wszystkich pozostałych wskazania były na poziomie ok. -1,3 (niestety nie mam swojego VAGa więc nie mogę wkleić logów). Wydawało się więc, że to 3 pompka jest do wymiany. Po włożeniu nowej pompki wskazania zostały bez zmian. Po zamienieniu 3 z 4 okazało się, że na 4 (ze starą pompką nr 3) wskazania są ok., natomiast na 3 nadal jest 2,99. Wygląda więc na to, że pompowtryskiwacze są ok, a problem tkwi gdzieś indziej Dodam tylko, że koło zamachowe było wymieniane przez wcześniejszego właściciela. O ile do trzęsienia na postoju można się przyzwyczaić, to zastanawiam się, czy ta nierówna praca 3 wtrysku ma jakieś inne/gorsze konsekwencje (po wysypaniu się pompy oleju, a wraz z nią turbiny, wolę dmuchać na zimne )??? Macie może pomysł, gdzie dalej szukać źródła problemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...