Skocz do zawartości

marcinusss

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcinusss

Osiągnięcia marcinusss

0

Reputacja

  1. Nie rób tego kolego jak Ci się ten cały syf poodrywa to Ci pozapycha wszystkie wąskie kanały typu nagrzewnica itp.Kolega płukał octem co mu też odradzałem i cały syf mu zapchał nagrzewnicę i musiał wszystko wymontowywać,rozbierać cały kokpit.Nie radzę robić takich eksperymentów.
  2. Nie przeczytałeś do końca problemu kolegi...elektrycznego kolega właśnie nie ma tylko same visco a elektryczny w tym silniku zawsze był oprócz visco widocznie ktoś wymontował.Ten silnik 2.6 potrzebuje 2 wentylatory szczególnie w lato i przy włączonej klimie,a jak visco jet siadnięte (np.w korkach stojąc nie chodzi mi o jazdę) to sam elektryczny w życiu nie da rady przyjacielu.Znam ten silnik od podszewki jeżdżę tym autem parę dobrych lat więc nie kłóć się ze mną kolego pozdrawiam.
  3. Nie porównuj kolego silniczka 1.8 z SILNIKEM 2.6,który ma dwie głowice i potrzebuje o wiele lepszego chłodzenia niż wyżyłowany 1.8
  4. Na pewno być powinien u mnie bynajmniej jest a nawet dwa bo wywaliłem visco i wstawiłem drugi elektryczny,który się załącza dopiero jak ten pierwszy wskoczy na drugi bieg.Nie wierzę takim wynalazkom jak visco.Jeżeli nie masz wentylatora elektrycznego tam gdzie powinien być to samo visco może nie dać rady.Jak silnik chodzi na wolnych to i visco ma wolne obroty.A może jeszcze to visco nie działa jak trzeba i to już jest klapa totalna.
  5. No akurat u mnie mam pecha ale na razie działa oby tak dalej chcę tym autem jeszcze pojeździć silniczek spisuje się na medal oleju praktycznie nie bierze raz na jakiś czas śladowe ilości,klima działa bez zarzutu ogólnie wszystko działa,wyprałem sam podsufitkę i siedzenia to kolega z wrażenia jak zaglądał do środka to upadł na siedzenie.Auto jest ok nie potrzebuję nowszego nie jednego opla za 50000zł wyprzedzam bez problemu albo po 5 na raz ta moc mi w zupełności wystarczy tylko chciałbym aby wszystko grało zresztą chce tak każdy z nas.POZDRAWIAM SERDECZNIE.
  6. Stare czy nie stare ale jare Twoje też nie jest pierwszej młodości po za tym kolega ma starsze o cztery lata c4 w automacie i jakoś mu nic się nie dzieje.Pozdrawiam i dziękuję za rady
  7. Problem zniknął sam zapalił się nagle bucik przy dźwigni zmiany biegów i postanowiłem ponownie wykasować błąd.Po skasowaniu już nie powraca.Sam przełącznik się wyczyścił czy co??Nie kumam do końca tego...
  8. Witam wszystkich audi maniaków,mam od paru dni problem z którym próbowałem się sam uporać ale bezskutecznie.Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny BŁĄD 293 PRZEŁĄCZNIK WIELOFUNKCYJNY NIEPRAWIDŁOWY SYGNAŁ BŁĄD SPORADYCZNY,jest to automat 5-cio stopniowy bez triptronic model CJU.Wykasowuję błąd Polskim Vagiem wersja 4.9 full.Błąd się kasuje lecz po chwili wraca.Po wykasowaniu błędu znika czerwona otoczka wyświetlacza skrzyni ale jak zniknie to nie pojawia się obecna pozycja przełożenia skrzyni czyli w tym wypadku P w czerwonej krateczce tylko są gołe cyfry i po chwili błąd powraca.Czerwony bucik,który znajduje się koło dźwigni zmiany biegów zapala się od czasu do czasu i gaśnie wydawając przy tym charakterystyczny stukot auto jest w tym momencie tylko na włączonym zapłonie bucik ten zapala się i gaśnie samoczynnie nic w tym czasie nie robię tylko stoję i zdziwienie mnie łapie.Jak bucik się zapali i w tym momencie wykasuję błąd zanim nie zgaśnie to kontrolki zachowują się ok tzn "P"jest w czerwonej otoczce tak jak powinno być.Jak mam przełączone na pozycję "R"to po wykasowaniu błąd nie powraca ale jak tylko zmienię na "D"lub "N"od razu robi się tryb awaryjny.Nie wiem co jest...dodam,że w trybie awaryjnym auto jeździ idealnie i przerzuca biegi nie wyczuwalnie oczywiście tylko do 4 biegu bo 5 w tym trybie nie wrzuci.Podejrzewam,że jest to usterka elektroniczna nie mechaniczna.Dodam,że wyczyściłem wtyczki idące do skrzyni i w tym do przełącznika wielofunkcyjnego.Co zrobić wyjąć i przeczyścić ten przełącznik czy to coś poważnego?I jeszcze jedno wyświetlacz po wykasowaniu błędu jak sam się włączy ten BUCIK zachowuje się ok ale po przełączeniu na "D"pokazuje "3"ale jak przełączę na "4"czy "3" lub "2" już nie przekłamuje lecz gdy wrócę na "N"lub"D" od razu wywala błąd i wyświetlacz cały na czerwono.Sory za tak duży opis ale chciałem ze szczegółami problem przedstawić. Będę wdzięczny za każdą radę.Pozdrawiam Marcin Audi A4 2.6 automat benzyna +lpg Może ktoś wie gdzie znajduje się komp od skrzyni w tym modelu??
  9. Czy jest sens montażu grzałki cieczy do tego silnika?
  10. Witam mam pytanko otóż ile jednostek przed gmp powinien następować zapłon w ABC?
  11. Dzięki dobry kolego jak znajdę czas to na pewno wpadnę
  12. Mam vaga 4.9 full wersja,a jaki jest najlepszy vag?
  13. podjedz do mnie na diagnostyke to zobaczymy co nie halo dla klubowiczów duze znizki !!!!!!! nr masz na dole Dzięki kolego za zaproszenie ale nie mam kompletnie czasu a jeśli chodzi o spalanie to LPG spala od 10 do 15 litrów a na benzynie tylko rozgrzewam (auto jest w 5-ciostopniowym automacie.[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 17:12_________________________________________________Zamieszczam screny z vaga.Chodzi o żółte pole regulacja cylindrów 1-3 podchodzi do 255 i stoi,natomiast pole niebieskie regulacja cylindrów 4-6 pracuje co widać na niebieskiej linii wykresu.http://img560.imageshack.us/img560/6310/screenshot015f.jpg http://img560.imageshack.us/img560/5082/screenshot016e.jpg
  14. Witam kolegów dzisiaj kupiłem nową sondę BOSCH i wstawiłem w miejsce starej (druga sonda w porządku) Po podłączeniu pod vaga sonda zaczyna pracować równo z drugą od wartości 128 wzwyż I dobija aż do wartości 255 po czym zatrzymuje się na tej wartości i nie pracuje.Druga sonda oscyluje normalnie i cały czas pracuje.Co ciekawe to gdy zmieniłem z powrotem na starą to też się tak zachowuje i wyskakuje błąd: regulacja lambda poza specyfikacją - wartość górna - bŁĄd sporadyczny.Jest tak na nowej i na starej sondzie.Podejrzewam,że stara sonda nie była uszkodzona i na darmo kupiłem nową.Dlaczego podbija do tak dużych wartości?Auto ma instalację gazową 4 generacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...