Skocz do zawartości

SHoCKA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SHoCKA4

Osiągnięcia SHoCKA4

0

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za miłe przyjęcie w szeregi. Fajnie że coś zaczyna się dziać, a idzie sezon wiec takie spoty można częściej organizować... pozdro
  2. Toż moja czarnula... Z przyczyn organizacyjnych zadko zagladam na forum, ale jak tylko moge to czytam. Spot jakis by sie przydal, w koncu bym sie stawil.
  3. Witam Hmmm ja natomiast nie wiem czy mam SDSa ... jak machnę ten guzik na kierownicy to na Fisie wyskakuje PHONE i kobita nawija (ma dostępne funkcje telefonu wybieranie nr i inne) natomiast jeżeli się za wezmę za to kobite i powciskam ten guzik na kier kilka razy to na fisie wyskoczy mi SPEAK jeżeli zaciągne z angielskiego RADIO :naughty:to nic cisza lecz jeżeli powiem HELP to wymienia do jakiej opcji chcę usłyszeć komendy i wtedy gdy powiem radio to nawija mi opcje dla radia ale za nic hu hu jak powiem którąś z nich nic się nie dzieje Czy szanowni koledzy mogą mi powiedzieć czy mam tego SDSa czy też muszę rezać kabelki ?? wielkie thx pozdro
  4. Tak jestem pewien na 100% że była to kontrolka DPFa, porównałem to ze fota znaleziona na forum (trochę jednak poczytałem hehehe ) http://img356.imageshack.us/i/dpfdd0.jpg/ <==== to ta fota [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:23_________________________________________________ Hmmm jakieś dwa dni temu pojechałem na VAGa, było zero błędów, znaczy takich mało istotnych tzn. np czujnik oświetlenia (ale działa poprawnie) i więcej nic vag nie pokazał Szukam na forum jakiś tematów na temat błędu DPF + ESP ale nic nie wychodzi Jutro znowu pod jadę na Vaga, może teraz coś pokaże, przy okazji sprawdzę zapełnienie DPFa Przez Vag Na co zwrócić uwagę, jakieś sugestie ??
  5. Witam Szanownych kolegów klubowiczów Mam pytanie dotyczące DPFa w swoim aucie (wiem ze kilku odeśle mnie od opcji szukaj ale nie czaje niektórych informacji) Mianowicie, jakieś dwa dni temu, po jeździe ok 100Km/h przez jakies 20min, zapaliła mi się kontrolka DPF na Fisie, ale po jakiejś sekundzie zgasła, nie było żadnych innych komunikatów... Dzisiaj znowu zapaliła mi się ta sam kontrolka i znowu po sekundzie zgasła, lecz zaświeciła się i tak się paliła lampka kontroli trakcji (ESP )... Postanowiłem pojeździć na obrotach 2500-3000. aż do zgaśnięcia tej kontrolki ale po jeździe ok 40 min kontrolka dalej się świeciła (prawie benzyny mi zabrakło ) Dodam iż nie odczułem jakiś zmian w pracy silnika (dźwięk, dym z wydechu, czy cokolwiek). Po schłodzeniu turbo na postoju (ok 5min ) postanowiłem zgasić auto, po ponownym odpaleniu nic się nie świeci, nic nie piszczy . Moje pytanie brzmi ... czy DPF się wypalił, czemu kontrolka zapaliła się na 1skeunde i zgasła?? Co robię źle ?? Czy jazda na odpowiednich obrotach sama wywoła regeneracje filtra?? (dodam że olej wymieniony 1miesiąc temu, ok 2 tyś. Km) P.S. Czy części Firmy INA dają rade ?? chodzi mi o rozrząd ponieważ niedługo czeka mnie wymiana w moim nowym nabytku. Dziękuje wszystkim za wyrozumiałość Pozdrawiam Adam
  6. Witam wszystkich klubowiczów. Właśnie stałem się szczęśliwym (to się okaże) posiadaczem A4 z 2005 roku z silnikiem 2.0TDI BPW. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...