Skocz do zawartości

ptasior127

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ptasior127

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ptasior127

0

Reputacja

  1. Proponował bym rozpocząć od swapu na serie. Polecam skrzynie od tdi półosie od 2,5tdi zwrotnice 1.8t/2.5tdi sprzęgło 1.9tdi+jednomas na początek.
  2. ptasior127

    Tuning ADR

    wiązka osprzęt aeb sterownik ajl miska 1.8t byle spust pasował jeden otwor w bloku na powrót chłodzenia turbo. do tego podstawa filtra oleju od doładowanego i masz 1.8t na swoim słupku 180km.
  3. Panowie jakie mogą być problemy po założeniu sterownika silnika z w/w Do A4 B5 ewentualnie jaki powinien byc oryginalny nr sterownika silnika. Dodam ze sterownik ma byc na 2 kostki.
  4. Mozna zalozyc klamke z tylnich drzwi pasuje bez problemu.
  5. Co do koloru docelowo ma byc czarna perła. Aktualnie najważniejsze jest żeby auto było w miarę jednolitym kolorze. Tak wiec graty do przekładki prawie w komplecie. [/url] ---------- Post dopisany 15-02-2014 at 20:46 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2014 at 21:55 ---------- Tak wiec auto juz w manualu. doszła turbinka hybryda ko3-ko4
  6. Dzisiaj auto wróciło na lawecie bo skończyła się skrzynia. Od poniedziałku zaczynam poszukiwania gratów do przekładki na manual który i tak był w planach od jakiegoś czasu.
  7. Marka: Audi Model: A4 Avant Rok produkcji: 1996 Silnik: 1.8 20v ADR/AEB + skrzynia automat Moc: seryjnie 125KM Wyposazenie: elektryczne lusterka , centralny zamek, wspomaganie, imobilisser, 2x Air Bag, Fis, Kierownica s-line, elektryczne szyby przód, relingi , lampy polift przód + polift tył, podłokietnik, klimatronik Car audio: Ori radio +aktywny tył Zawieszenie: Zawieszenie weitec ( amory+ sprężyny zielone) Co zrobione: - Drzwi polift - błotniki polift - maska polift - konsola środkowa polift - podświetlane kratki nawiewów polift - Skórzane fotele - elektryka tył - xenon - przedni zderzak za wzór rs4 - grill s4 - gwint przód - ciemna szyba tył+ boki - wskaźnik ciśnienia doładowania - webasto - wzmacniacz kenwood + jakis korektor+ jakas tuba+ radio dvd -symetryczne podgrzewane lusterka -hamulce przód 288 nacinane nawiercane wentylowane -hamulce tył nacinane nawiercane + klocki sport - oświetlenie LED Silnik : Dół AEB góra po kapitalce ADR na dużych kanałach + ostrzejsze wałki od wolnossącego, uszczelka głowiny pod ostatni szlif, seryjna turbina , FMIC, brak katalizatora , nowy wydech , auto na elektryce od wolno ssącego, nowe uszczelki uszczelniacze, paski oleje płyny itd. Doładowanie 0,6bar przy 1.5 bar zaczyna fajnie jechać ale zaczyna hałasować silnik. Plany na sezon 2014 - malowanie -nowa felga -relingi chrom + listwy chrom Powód dla którego kupiłem kombi jedna z pierwszych fotek. Jakies 6 miesiecy po zakupie auta. Tak sie kończy ładowanie auta na lawetę po uszkodzeniu miski w skrzyni W międzyczasie wpadła konsola środkowa Polit. Felgi przed malowaniem Już na nowych drzwiach Już na nowych drzwiach z ogarniętą felgą. Gwint Hamulce przód Nowa maska, lusterko angol, drzwi polit czarne, nowy grill S4 i skórka już w aucie. Jeszcze nie do końca w macie. Przemiana w mat Silnik prawie wyjęty : ) Pustka pod maską Jeszcze N/A Juz z turbo Skrzynia już w aucie. I silnik w aucie Pierwsza wersja FMIC
  8. A w jaki sposób przekodowac ecu ? Potrzebny jest nowy wsad ?
  9. Olej czarny z opiłkami. Tak auto dostało pare raze do pieca. Czyli wychodzi ze bedzie zmiana na manuala. Tylko teraz pytanie czy komuter silnika nie bedzie wariował jak załoze manual i co z fisem w liczniku ?
  10. Panowie mam taki problem po uturbieniu mojego adr i podniesieniu doładowania ostatnio zaczoł mi sie taki problem wbijam bieg auto gasnie jade na luzie szarpie silnikiem tak jak by przekładnia hydrokinetyczna sie zblokowała i ciagła na stałe. Poza tym skrzynia ciezko zmienia biegi. Zmieniłem filtr oleju + nowy olej nadal to samo ma ktos jakies pomysły co mogło sie popsuc. Dodam ze jak auto postoi to po odpaleniu i wbiciu biegu przez moment jest normalnie auto rusze i jest ok po paru sekundach z nowu to samo.
  11. Proponował bym sprawdzic przegub wewnetrzny
  12. Foto tak na szybko na brudnym aucie ale jakis pogląd jest
  13. Takie samo rozwiązanie stosuje sie przy skrzypieniu zawiechy. Jest to objaw przycierania sie sworzni na wahaczach.
  14. W sedanie po 1 olejasz na raty z odcieciem na podgrzewaniu po 2 jest bardzo bardzo ciezko bo jest słabe dojscie i ciezko wode wyprowadzic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...