Skocz do zawartości

Luke84

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Luke84

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Luke84

0

Reputacja

  1. Witam, szukam kogoś z okolic Lubina kto ma VAG-a i lampę stroboskopową z regulacją, do ustawienia zapłonu w 1.6 ADP ---------- Post dopisany 31-07-2014 at 15:04 ---------- Poprzedni post napisany 30-07-2014 at 18:30 ---------- Może ktoś ma chociaż do pożyczenia odpowiednią lampę, możemy jakoś się dogadać aby ją przesłać, zwrócę koszta przesyłaki Może wie ktoś, gdzie w okolicy Lubina Legnicy lub Wrocławia można to zrobić? jeździłem po kilku mechanikach ale wszyscy jakoś lampy wyrzucili już do kosza
  2. Wiem, też o tym myślałem ale widziałem już kilka B5 z fotelami od B6 i zastanawia mnie czy jest dużo przeróbki? zresztą łatwiej znaleźć fotele z pełną elektryką i w lepszym stanie, właśnie od B6
  3. Witam, czy fotele przednie od B6 pasują do B5, bądź czy da się je tak przerobić aby pasowały? Potrzebuje obydwa przednie fotele z regulacją lędźwiową, te oryginalne z 95' mam już tak wysiedziane i brakuje mi w nich regulacji lędźwiowej
  4. Luke84

    Auto nie odpala :(

    Autko już działa...co było lepiej nie mówić przestawiłem koło od wałka pośredniego o 180st i tego nie zauważyłem zastanawia mnie tylko czy spalanie w granicach od 8 do 10 litrów w cyklu mieszanym to norma
  5. Luke84

    wymiana rozrządu 1.6 ADP

    Podpinając się pod temat silnika 1.6 ADP, czy są jakieś znaki, które wskazują prawidłowe ustawienie koła wałka pośredniego??? tego co napędza rozdzielacz.
  6. Hmm... a jak ktoś wymienia całkowicie rozdzielacz, to jak go ustawić wstępnie, żeby tylko autko odpaliło?
  7. Luke84

    Auto nie odpala :(

    Powitać, zmuszony byłem sprzedać swoją B5 AFN, z powodu kupna mieszkania, ale po roku bez samochodu wreszcie znowu jestem właścicielem A4 ale trochę innej ale wracam do problemu. Autko ma silnik 1.6 ADP i kupiłem je w bardzo fajnym stanie, ale miała na dzień dobry do wymiany sprzęgło, rozrząd (ze względu na przebieg) i jak się okazało filtr paliwa, świece i trochę w zawieszeniu. Auto było rozebrane i składane przez około miesiąc, był odłączony akumulator. Przed rozebraniem autko odpalało normalnie, ale teraz po skończonej pracy autko nie odpala :( Sprawdzałem dwa razy ustawienie rozrządu, podpiąłem pod VAGa i zero błędów, paliwo dochodzi, iskra jest ale auto się uparło i nie odpala dzisiaj nawet próbowałem przestawić rozdzielacz bo myślałem, że może kąt się przestawił ale nic. Wyciągałem czujnik położenia wału, bo pasuje mi do objawów ale pomiar wskazał ok. 460 Ohm a VAG nie pokazuje jego błędów. Pomału kończą mi się pomysły POMOCY!!! może jednak to czujnik położenia wału...
  8. ale to się wiąże z wymontowanie wielu innych podzespołów a ja mówię o wymontowaniu samej pompy i sprzęgła...
  9. Pytanko, wymieniał ktoś pompę wody i wiskoze bez ściągania przodu w AFN-ie? Poszła mi wiskoza i chciałbym wymienić też pompę Tak patrzyłem i jak ściągnę alternator to jest dość fajne dojście do niej, tylko nie wiem czy wyjdzie na tyle z bloku żeby ją wyjąć, robił ktoś podobny eksperyment?
  10. Właśnie skończyłem składać silnik i potrzebowałbym podłączyć i ustawić kąt wtrysku. Czy ktoś z okolic Lubina mógłby mi pomóc
  11. Co do momentu dokręcenia śruby łożysk,a to po dokręceniu momentem na pewno trzeba przekręcić śrubę o 180st czy 90st??? Bo sprawdzałem dzisiaj w INFO-TECH i tam jest napisane właśnie 90st może ktoś to potwierdzić
  12. normalnie tak ale od momentu odkręcenia przewodów minął miesiąc i przez ten czas ropka sobie wyciekła wiem o tym dlatego nie kręciłem długo ale ogólnie było tak, że od początku chlapało, podczas kręcenia rozrusznikiem, z przewodów delikatnie ropa ale za mało, było więcej powietrza. Było mi szkoda akumulatora i pompy dlatego po kilku krótkich próbach zdecydowałem się na inne rozwiązanie i stąd moje zapytanie z tematu
  13. No i silnik odpalił :> :> :> kupiłem w aptece dużą szczykawke taka 100ml i zacząłem wtłaczać ropke w przewód przed filtrem weszły prawie trzy pełne szczykawki trzymając jeszcze szczykawke podpiętą zacząłem kręcić silnikiem, momentalnie pojawiła się ropa na wtryskach, następnie szybko wszystko dokręciłem no i odpalił od pierwszego strzała dzięki dobis1 za podpowiedź :hi:
  14. Znacie jakiś skuteczny sposób na odpowietrzenie pompy wtryskowej? Podczas remontu byłem zmuszony do odkręcenia przewodów od wtrysków jak i zdjęcia ich i teraz po złożeniu, za żadne skarby nie chce się odpowietrzyć luzując przewody od wtrysków cały czas leci w większości powietrze i trochę chlapie ropą wszelkie sugestie mile widziane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...