Skocz do zawartości

Babel

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Babel

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    ETM

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To nie zawór, zawór cyka sobie po swojemu To metaliczny stuk z silnika.
  2. To samo na gazie i na benzynie. Valteki klekoczą ale to nie je słychać. Na filmie auto chodziło na benzynie.
  3. Witam, Wiem, że tematów o stukaniu w silniku jest sporo. Przejrzałem wszystkie, kierowałem się wskazówkami tam znalezionymi ale niestety nie znalazłem rozwiązania problemu. Poniżej zamieszczam film obrazujący pracę mojego ADP. Na filmie pracuje zimny silnik. Po odpaleniu zimnego silnika wszystko jest ok, pracuje jak należy. Z czasem jak silnik się rozgrzewa zaczyna stukać i słuchać to od 30 sek. filmu. Po całkowitym rozgrzaniu stuka znacznie mniej ale jednak stuka. Co ciekawe po dodaniu gazu często silnik zaczyna pracować inaczej, stuka ale jakby ciszej ale częściej (film obrazuje to w 2:25). Auto pracuje tak samo na gazie i na benzynie. Do tej pory zrobiłem: - Wymiana szklanek (dwa nowe komplety i to samo). Wałek rozrządu w bardzo dobrym stanie, rozrząd ustawiony poprawnie. - Sprawdzenie zapłonu - kopułka ustawiona tak aby na VAGu w bloku 17 w 3 oknie miał przesunięcie bliskie 0. - Świece i przewody wymienione - Sprawdzone ciśnienie oleju i pompa - ok - Zdjęta miska olejowa i przegląd dołu silnika - ok - Silnik obecnie zalany Motulem 10W40. Próbowałem zalewać różnymi olejami na próbę od 5W40, 5W50 po 15W40 - żadnych efektów. Auto jeździ normalnie, brak błędów na Vagu, nie kopci, nie przepala oleju. Dodam, że jeżdżę tak już 6 rok i nic się nie zmienia... jednak irytuje mnie ten problem i jak wrócą mi siły i chęci powracam do tematu. Czy ma ktoś pomysł o co tu może jeszcze chodzić?
  4. Chciałbym sprawdzić poprawność ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu u siebie w audi ADP. Narazie nie mam stroboskopu. Sprawdzałem w instrukcji z "Sam naprawiam" i tam jest napisane, że jeżeli kąt wyprzedzenia zapłonu nie mieści się w zakresie wartości kontrolnych +/- 12 st. to należy ustawić wyprzedzenie na +/- 3 st. I tu nic z tego nie rozumiem... Jak to w zakresie +/-12 st. ? Przecież to różnica 24 st.! I należy ustawić +/- 3st. a to przecież rozrzut 6 st. Chyba, że czegoś tutaj nie rozumiem... Sprawdziłem VAGiem i mam takie odczyty w w blokach 001, 017 i 018: Czy ktoś mógłby mi naświetlić co oznaczają wartości z bloku 017 i 018 (oprócz prędkości obrotowej oczywiście). Podłączyłem również "Polski VAG" i tam mam informację, że kąt wyprzedzenia zapłonu przed GMP wynosi ponad 16... Jeżeli ktoś może mi to objaśnić to prosiłbym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...