Skocz do zawartości

grzybk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzybk

Osiągnięcia grzybk

0

Reputacja

  1. ale to nie jest dobry sposób aby rozcinać filtr. Sam osobiście go wyczyściłem w środku wiertarką a potem przecinakiem i jest pusty jak bęben. Złożyłem i jest OK!
  2. nie rozumiem ? jak zaspawałeś puszkę? właśnie filtr mam wyjęty i jutro będę go składał. Muszę tylko kupić nowe uszczelki po obu stronach tego filtra.
  3. padł mi po 200 tyś , ja pytam Was koledzy z której strony do niego najlepiej podejść czyli z góry od silnika czy z dołu od podwozia aby było jak najmniej pracy i problemów.Może ktoś z Was to już robił i coś podpowie. PILNE bo dzisiaj będzie operacja...
  4. witam, szanowni koledzy podpowiedzcie proszę z której strony podejść do tego DPF-a aby było najmniej roboty bo go wywalić. Sprawa pilna !! na wczoraj
  5. Wygląda mi to na wytarty wałek rozrządu -właśnie to przerabiałem.
  6. tak , właśnie kupiłem wałek rozrządu w okolicach Lubina, młody chłopak konkretnie powiedział, że ma dobry wałek i mi go przyśle. Na drugi dzień miałem wałek u siebie. Do tego kupiłem nowe szklanki, uszczelki do pompowtryskiwaczy, uszczelkę pod klawiaturę, olej i filtr. Mechanik złożył i jest OK. Tylko że teraz zaczął się problem z DPF- em. Koszt remontu wraz z robocizną 1300zł - to jeszcze po bożemu. Pozdrawiam
  7. wielkie dzięki wszystkim którzy znaleźli chwilkę czasu i odpowiedzieli mi na moje problemy- tzn mojego auta. Jestem w trakcie szukania wałka a to nie jest prosta sprawa. Może ktoś z Was ma namiary na dobry niewytarty wałek? Tam gdzie dzwonię i pytam (allegro) wszystkie wałki są z silników po 60-70 tyś ,które są rzekomo udokumentowane książką serwisową w co nie wierzę. Pozdrawiam Wszystkich i nadal czekam na nowe wskazówki.
  8. Witam wszystkich szanownych forumowiczów. Rok temu zakupiłem piękne A4 z 2007r z przebiegiem 168tyś 2.0 tdi. Auto przyjechało prosto z Niemiec, pełny serwis. Auto czyste, zadbane no i w automacie piękna jazda. Gdy robiłem pierwszą wymianę oleju to z silnika ściekło mi prawie 8 litrów oleju co było bardzo niepokojącym objawem ale myślałem że to coś Niemiaszki popieprzyli. Ale tak nie było. Kilka dni temu moja A4 zaczęła głośno stukać w silniku przy odpalaniu ale potem cichła i było ok. Moc silnika wydawała się dobra. Zajechałem do mechanika który zdiagnozował że coś się dzieje z wałkiem rozrządu i miał rację. Po zdjęciu obudowy okazało się że jest wytarty wałek rozrządu na 2 i 4 cylindrze. Ba nawet już są dziury w szklankach. Przy okazji okazało się, że ktoś wcześniej ingerował w silnik ponieważ był kładziony silikon na uszczelkę oraz śruby były zmieniane mocujące wałek rozrządu. Mój silnik ma teraz 199 tyś km i nie wiem co robić - czy zmieniać tylko wałek rozrządu i szklanki czy poszukać cały sinik i mieć spokój. Nie jestem pewny co do wcześniejszych mechaników i nie wiem co było wcześniej robione w tym silniku. Biorąc pod uwagę fakt, że po wymianie oleju po 6 tyś km jest ponownie znacznie podwyższony stan oleju w silniku mam zamiar jednak szukać nowego motoru z małym przebiegiem. Informuję jednocześnie , że stan płynu chłodniczego nie ubywa. Co szanowni forumowicze mi poradzicie? Podoba mi się te auto i raczej nie chciałbym go sprzedawać. bardzo proszę o rady. Krzysiek[br]Dopisany: 01 Maj 2011, 23:34_________________________________________________i może ktoś z Was ma namiary na odpowiedzialnego i pewnego dostawcę silników.
  9. witam, bez problemu kupisz to salonie, zmieniałem to w mojej A4
  10. DPF-a mam, raz miałem z nim problem gdy jeździłem tylko po mieście. Teraz jeżdżę przeważnie po krótkich trasach tzn około 100km dziennie i DPF się nie pali. Z informacji serwisu wynika, że w Niemczech był już wymieniany. Przebieg obecny auta to 180 tys. A jeżeli o olej to wcześniej ja go nie wymieniałem -tak przyjechał z Niemiec i był po przeglądzie.
  11. no nie, masła to nie ma, płynu chłodniczego też nie ubywa. Przez tak wysoki poziom oleju w silniku zaczęło mi go wywalać przez nasadę miarki do oleju przy bloku silnika
  12. witam wszystkich i proszę o poradę. O maja mam a4 z silnikiem BPW. Doszło do wymiany oleju i ku mojemu zdziwieniu było tam aż ok. 7,5 litra. Nie wiem co jest? Wydaje mi się, że ten olej ma inną konsystencję czyli może być rozrzedzony przez ON. Proszę o porady i ewentualna pomoc. Będę wdzięczny, pozdrawiam Krzysztof
  13. witaj, powiedz mi co to jest ten DPF? filtr cząstek stałych?
  14. (Białystok) serdecznie witam oraz pozdrawiam wszystkich klubowiczów !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...