Skocz do zawartości

grzybekk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzybekk

Informacje

  • Imię
    Jerzy
  • Miasto
    Piaseczno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Kod silnika
    AWA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia grzybekk

1

Reputacja

  1. grzybekk

    2.0 FSI Zapalajacy sie EPC

    Problem rozwiązany! Dla potomnych! W tym modelu nie ma ani sterownika pompy ani czujnika poziomu paliwa w koszu. Pompa pracuje ze stałą mocą a stałe ciśnienie na wylocie (6 bar) zapewnia zawór nadmiarowy. Kluczem do poprawnej pracy silnika jest zapewnienie aby w koszu było zawsze paliwo. Jeżeli paliwa jest poniżej połowy zbiornika to paliwo w koszu uzupełniane jest z zaworu nadmiarowego oraz wtłaczane jest strumieniem z dyszy na spodzie kosza poprzez uchylną klapkę, która jest zaworem jednokierunkowym. Ta właśnie banalna klapka była źródłem kłopotów. Poruszała się z oporami (ciemny osad na osi). Po dokładnym umyciu opada pod własnym ciężarem i tak ma być! Teraz można korzystać z całej pojemności zbiornika paliwa i silnik ciągnie jak należy. Pozdrawiam
  2. grzybekk

    sterownik pompy paliwa

    Drodzy forumowicze. Może ktoś wie gdzie w A4 B6 2 FSI znajduje się sterownik pompy paliwa. (foto) nie ma go ani na zbiorniku paliwa, ani pod tylną kanapą.
  3. grzybekk

    2.0 FSI Zapalajacy sie EPC

    Panowie, mam ten sam problem co przedmówcy. Wymieniałem kompletną pompę w zbiorniku na używkę i jest trochę lepiej. Ale tak czy siak czym mniej paliwa w zbiorniku tym bardziej zaczyna go brakować silnikowi i coraz gorzej ciągnie. Jest jeszcze jeden element decydujący o poprawnej pracy pompy - jej sterownik. Może ktoś wie gdzie w tym modelu się znajduje. W innych A4 jest na zbiorniku albo pod kanapą. A tu nie ma. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...