Skocz do zawartości

Przemek_89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemek_89

Osiągnięcia Przemek_89

0

Reputacja

  1. Nie w ASO nie byłem ,zostawiam je na sam koniec jak ewentulanie nikt nie da rady ,kurcze ale jakaś przyczyna musi być i prędzej czy później musi to wyjść. Części wkładaliśmy używane ,kupiłem całą głowice ale w naprawde ładnym stanie co potwierdził mechanik. Zauważyłem ogólnie ,że jak trzymam równo obroty 1800 na biegu jałowym silnik ładnie pracuje ,nagle słysze tak jakby coś zaczynało go tłumić przy czym delikatnie słychać turbine jakby pompowała pod lekkim obciążeniem i wtedy po dodaniu gazu silnik zaczyna grechotać i kopcić ,dodam kilka razy gaz ,odejme i ustaje to wszystko i silnik ładnie wkręca się na obroty.Dodam ,że zawór egr też był zmieniany.
  2. Temat pozostaje nadal nie wyjaśniony ,mechanik podmienił komputer z innej sprawnej audicy i kolejny punkt mogliśmy wykluczyć ,następnie została wykręcona turbina ,zawiozłem ją do panów co zajmują się regeneracją ,powiedzieli ,że nie jest ona konieczna ,turbina została wyczyszczona i jak się okazało w środku był straszny nagar sadzy ,wszyscy myśleli ,że temat został już rozwiązany ,a tu zonk turbinka została założona i nadal to samo z tym ,że jakby ta dolegliwość rzadziej występowała na zimnym silniku ,dopiero jak się rozgrzeje ,to dzieje się coś takiego jakby dostawał potrójną dawke paliwa i silnik zaczyna mulić ,kopcic strasznie na czarno i przy czym wydobywają się metaliczne ,grzechoczące stuki. Hmm szczerze to już nie wiem co tu teraz sprawdzać i wymieniać ,mechanik cały czas stawia na turbine ,mówi że trzeba ja zregenerować ,bo takie czyszczenie jest krótko trwałe i nic nie da... Co o tym sądzicie ,powtórze się że komputer nie pokazuje kompletnie żadnych błedów.
  3. Hmm szczerze to nie wiem ,wiem tylko że jak mechanik zakładał te inne pompowtryskiwacze to były też zakładane nowe jakieś podkładki czy coś w tym rodzaju. Dodam ,że komputer nie pokazuje jakichkolwiek błędów.
  4. Kolego Tomiiq ,rozwiązałeś ten problem?? Kurcze u mnie wałek wymieniony i nadal jest to samo ,auto jest już u trzeciego mechanika ,zostały wymienione wszystkie wtryskiwacze ,bo to grechotanie w silniku jak stwierdzili mechanicy występuje od walącego wtryskiwacza ,dostaje za dużo paliwa. Kolejny punkt to jak się okazało ktoś w Belgii wywalił DPF-a ,poszliśmy tym sladem i wgraliśmy nowy program ,bo było podejrzenie że może ktoś go tylko usunął mechanicznie. Tak czy siak auto tak jak robiło tak robi i w sumie nawet nie można nim jezdzić ,dodam tylko ,że jak takie coś występuje ,zgasze i odpale auto i wszystko wraca do normy po czym po krótkiej jezdzie nadal występuje to samo. Szczerze to już ręce mi opadają ,najgorsze jest to że dużo pieniędzy zostało utopione ,a nadal nie wiadomo co to może być . Obecny mechanik stawia na zacinającą się turbine i to jutro będzie sprawdzal ,co według mnie to nie będzie przyczyną noo ale zobaczymy... lub punkt drugi to komputer.. Panowie mógłby ktoś coś doradzić w tym temacie?
  5. Akurat co do przebiegu to jestem pewien na 100% auto sam osobiście ściągłem z Belgii prosto z ubezpieczalni gdzie odbywa się licytacja aut ,poprzez mojego dobrego znajomego ,który ma możliwość licytacji.Trudno ,mechanik powiedział ,że miałem poprostu pecha ,wadliwe części ,przemęczenie metalu.. To jest moje drugie auto stamtąd ,przedtem miałem a4 2.5 tdi ake i przez pełne 2 lata użytkowania nawet nie dotknąłem się silnika oprócz wymiany oleju ,a przecież to takie złe i niedobre silniki ;p
  6. U mnie temat wyjasniony ,co prawda czarny scenariusz no ale coz płać i płacz....Do wymiany wałek z panewkami ,szklanki i popychacze hydrauliczne.Ogólnie to kupiłem całą głowice za 800zł i będziemy przekładać. Fakt faktem jestem bardzo rozczarowany ,bo auto ma 140 tyś. przebiegu potwierdzonego ksiązką serwisowa i żeby takie rzeczy sie działy....porażka dosłownie. A najlepsze w tym wszystkim jest to ,że uparczywie szukałem właśnie 1.9 TDI ,bo podobno takie dobre silniki no ale trudno nic się nie zrobi tak miało być
  7. Podbijam temat.Kupiłem audi a3 1.9 tdi 105 konne+DPF z 2007 roku ,auto powypadkowe (tył) dzisiaj odebrałem od blacharza.Problem zaczyna się pojawiać na rozgrzanym silniku ,obroty kręci max 2,5tyś przy czym od 2 tys zaczyna coś terkotać w silniku i auto strasznie kopci na czarno ,ogólnie strasznie mułowato reaguje na dodawanie gazu.Najciekawsze w tym wszystkim jest to ,że problem ten nie pojawia się zawsze można powiedzieć ,że dzieje się tak pół na pół motogodziny. Problem ten ustaje sam ,auto ładnie wchodzi na obroty jest dynamicznie ,zero dymku po czym po 5 minutowej jezdzie zamienia się w kopcącego i grzechoczącego muła. Tak czy siak w poniedziałek samochód zaprowadzam do mechanika ale jeśli ktoś ma jakieś pomysły ,doświadczenia to prosiłbym o jakieś odpowiedzi może przynajmniej będzie mi się chociaż troche spokojniej spało
  8. Przemek_89

    3.0 TDI ogólne opinie

    Witam wszystkich serdecznie ,od dwóch lat byłem szczęśliwym posiadaczem a4 b6 2.5 TDI(AKE) ,po tym okresie użytkowania ,dodam ,że bezawaryjnego użytkowania auto to sprzedałem no i oczywiście przyszedł czas na poszukiwania następcy.Wybór padł również na a4 model b7 i tutaj kieruje do was prośbę użytkowników którzy mieli ,mają takie auta z takimi jednostkami ,mianowicie chodzi o silnik 3.0TDI quattro z tiptronikiem ,co go boli na co sprawdzac uwagę przy zakupie ,mam już nawet taką na oku własnie z takimi parametrami z 2005 roku 160 tyś.przebiegu ,autkiem się przejechałem i wydaje się wszystko OK. Sam tylko nie wiem czy to jest silnik o mocy 204 koni czy też ten mocniejszy..jak to wygląda w tych latach produkcji?(2005) Kolejna sprawa rozrządu ,silnik ten jest napędzany paskiem czy łancuszkiem i jaki jest ewentualny koszt jego wymiany. Dziękuje i z niecierpliwością oczekuję na jakieś odpowiedzi.Pozdrawiam
  9. Mam takie pytanie ,posiadam olej Mobil 1 ESP Formula 5W-30 z norma 507.00 ,czy mogę go zalać do silnika 2.5 tdi 180km AKE i dalej już na takim jezdzić?? Wiem ,że to jest do pdf-a ale poprostu dostałem go ,że tak powiem w prezencie i szkoda by było aby stał na półce i czekał na lepsze czasy
  10. Dziękuje ślicznie ,widocznie słabo szukałem W takim razie po co dawać zarabiać obcym.Jeszcze raz dzięki za info ,zgłosze się do kolegi z forum.Pzdr.
  11. Witam, Problem pewnie znany w tych modelach ,otóż audi którym się poruszam ma strasznie zniszczone przyciski otwierania szyb ,włącznik świateł ,szufladki oraz otwieranie/zamykanie auta od wewnątrz. Znalazłem na allegro gościa który to regeneruje i teraz pytanie które kieruje do Was W jaki sposób powyciagąc te wszystkie przyciski tak aby ich nie połamać Wystarczy wszystko podważać śrubokrętem? czy jakiś inny bardziej skomplikowany sposób? Jeśli chodzi o włącznik świateł i przycisk esp to temat tego nie dotyczy-znaleziono na forum Czekam na wasze odpowiedzi.Pozdrawiam.
  12. Witam, Mam pytanie odnośnie klimatronika ,a raczej jego rodzai.Kupiłem taki sam jak poniżej w aukcji: http://moto.allegro.pl/audi-a4-b6-klimatronik-klimatronic-orginal-i1236664484.html I tutaj zdziwienie ,okazuje się ,że ten kilmatronik jest lekko za szeroki(nr części się zgadza) posiadam manualną skrzynie biegów i do tego dużą nawigacje z radiem. Na allegro patrze i nie mogę znaleźć innych tzn.węższych ,a różnica jest około 1,5cm Wizualnie mój stary klimatronik wygląda tak samo i widać na nim ślady jakby ktoś go piłował ,obrabiał Tutaj link do innej aukcji: http://moto.allegro.pl/panel-sterowania-klimatronik-audi-a4-b6-1-9-8e0-i1224446009.html Wizualnie wydaje się jakby właśnie ten był lekko węższy ale to tak wszystko na oko ,a wiadomo jak to się kupuje na oko... Czyżby wychodziły inne klimatroniki do aut ze skrzyniami manulanymi i automatycznymi??
  13. Podświetlenie zegarów zerowe w nocy nic kompletnie nie widać natomiast w dzień jak się patrzy na przebieg i godzine to idzie to rozczytać wygląda to tak jakby na maxa było ściemnione.
  14. Tak,auto było podłączane pod VAGa najlepsze jest to ,że błedów żadnych nie ma..
  15. Witam, Od miesiąca jestem użytkownikiem audi a4 b6 auto sprowadzilem sam osobiście z francji ale do rzeczy mam problem z elektryką ,a mianowicie brak podświetlenia zegarów oraz przebiegu ,zegarka.Auto było u elektryka i to nie jednego.Kupiłem drugi licznik i to samo.Stawiano na jakiś moduł który znajduje się pod fotelem kierowcy-wszystko sprawne na kostkach które podłącza się do licznika wychodzi prąd więc w czym problem? Dodam ,że wszystkie kontrolki wyświetla i tutaj kolejny problem auto miało lekkiego strzała z przodu (chłodnice wszystkie były wymieniane) nie moge się pozbyć informacji które wyświetlane są na środkowym ekraniku między obrotomierzem ,a prędkościomierzem wyświetla się brak wody w układzie chłodzenia i tak przez cały czas.Elektryk stwierdził ,że trzeba wymienić zbiorniczek wyrównawczy ,bo być może jest uszkodzony czujnik który się w nim znajduje.Tak też zrobiłem ,podłączyłem na krótko drugi zbiornik zalałem go wodą i nadal ten sam problem. Ręce opadają nie mam już dalej pomysłu co tu robić i za co się wziąć. Proszę Was o pomoc może ktoś miał podobne dolegliwości i wie jak to rozwiązać. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...