
Roben
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Roben

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Bezpieczniki dobre, już nie wiem co zrobić. Wymieniłem moduł komfortu, moduł (sterownik z silniczkiem w drzwiach) przycisk otwierania szyb i dalej to samo. od strony kierowcy mogę otworzyć okno pasażera a kierowcy nie, tak samo pasażer nie może otworzyć swojego okna. Czy ma ktoś schemat elektryki otwierania szyb?
-
Wymieniłem włączniki po stronie kierowcy, wymieniłem cały moduł z silniczkiem i dalej nie działa. Gdzie sa bezpieczniki od szyb elektrycznych? Moze ma ktoś schemat intalacji elektrycznych szyb.
-
problem jest ze strony elektrycznej, silniczek nie reaguje
-
Prąd i masa jest w kostce przy silniczku.
-
Witam Przestał mi działać przednia szyba od strony kierowcy. Silniczek jest sprawny bo bo wyciągnieciu i podpięciu bezpośrednio pod aku dziala. Jaka moze byc przyczyna? nawet jak sprawdzałem otwieranie szyb pilotem to od strony pasażera otwiera i zamyka a od kierowcy nie działa.
-
możliwe że ma mocno zużyty silnik to wtedy żadne przeróbki nie dadzą efektu
-
Dzisiaj dla sprawdzenia zdjąłem filterek na odmie i mam sucho, nie mam nic oleju na filtrze, dodatkowo odłączyłem wężyk z podciśnienia bo ma duże ssanie i może też zaciągać olej.
-
Dzisiaj dla sprawdzenia zdjąłem filterek na odmie i mam sucho, nie mam nic oleju na filtrze, dodatkowo odłączyłem wężyk z podciśnienia bo ma duże ssanie i może też zaciągać olej.
-
Witam Od jakiegoś czasu pojawił się problem z kierunkowskazami a dokładnie jak włączę prawy kierunkowskaz to wpierw miga kilka razy lewy a potem już prawy. Natomiast jak włączę lewy to działa dobrze. Ta sytuacja zdarza sie coraz częściej, zazwyczaj po długim postoju. Co może być przyczyną takiej sytuacji?
-
zrobiłem już 2400km w tym 400km ostra jazda, do pełnego stanu dolałem tylko 0,4l przedtem wlewałem 0,5l na 1000km
-
Czy mogłbyś wrzucić fotki jak Ty schowałeś całą tą rzęźbe:) i jak poprowadziłeś wąż od odmy do dolotu bo ja kombinuje to upchnąć ale nie ma jak... i zostaje mi pomysł michass-a Attis3 ja chce wykonać mod michass-a z tym ze waż z odmy puszcze pod samochód zeby uniknąc smrodku o którym mówił (czy to dobry pomysł?) I teraz moje pytanie jest takie gdzie podłączyć ten cienki weżyk z trójnika? (wepchnąć go w plastik dolotu) Z tym filtrem co ja mam nie ma żadnego zapachu z układu odpowietrzenia. Już zrobiłem 900km i stan oleju jest dalej taki sam, zobaczę co dalej, tylko pojawił sie problem z rana po dłuższym postoju hamulce mam słabe tak jakby serwo nie działalo ale po przejechaniu 200m i zahamowaniu ze dwa razy działa wszystko normalnie.
-
średnica montażowa filtra 25mm, wężyk ma średnice zewn 25mm a wew 21mm. miałem taki filierek w Fiacie Bravo 1.6 i zrobiłem z nim 50tys km bez żadnych negatywnych skutków, plus był ze przepustnica była czysta. Na uruchomionym silniku wyciągałem bagnet i odkręcałem wlew oleju i nie wywalało.
-
wstawiłem taki filter http://allegro.pl/filtr-stozkowy-na-odme-odmy-9-12-25mm-i1352868666.html
-
Też przerobiłem układ odpowietrzenia ale trochę inaczej. Zaślepiłem całkowicie wejście z trójnika do dolotu , a na wyjściu z trójnika założyłem wąż i na końcu filer do odmy. Po przerobieniu zrobiłem trasę 500km (w aucie było 5 osób i pełny bagażnik), dzisiaj sprawdziłem stan oleju i jest dokładnie tyle samo co przed wyjazdem. Przed przerobieniem musiałem wlewać 0,5l na 1000km
-
Czy do wymiany tego czujnika trzeba wypompować czynnik chłodzący? Czy można go wymienić bez utraty tego czynnika?