Skocz do zawartości

MarcinB4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcinB4

Osiągnięcia MarcinB4

0

Reputacja

  1. w moim przypadku piszczal drazek kierowniczy
  2. poziom zostaje na minimum ma maximum kreska jest wyzej lecz nie mozna nawet do niej dolac bo ucieka to na ziemie
  3. witam nie wiem czy tak powinno byc ale w moim przypadku jak dolewam plyn do zbiorniczka wyrownawczego to zawsze mam go na kresce minimum bo plyn ucieka taka rurka co znajduje sie od spodu bardziej z tyly zbiorniczka, tak powinno byc?
  4. logi sa tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=205584.0 Nie moge uruchomic silnika po butowaniu dla logow;( podczas robienia ich zapalila sie rezerwa wiec moze zalapalo jakis syf ze zbiornika.Filtr paliwa wymienilem zalalem ropa, skrecilem i dalej to samo. Jest na filtrze taka śrubka odkrecilem ja patrze a tam ropa siega do wkladu filtrujacego, do tej blachy z oczkami juz nie siega, czy tak powinno byc? Krece silnikiem kopci z rury wydechowej ale nie chce zalapac, nastawnik brzeczy przy zalaczonym zaplonie, jak by bylo jakies powietrze to powinien sam odpowietrzyc uklad. zdjalem pokrywe od nastawnika(foto nizej) ropa sie wylala z niego to chyba dobrze wydmuchalem ze srodka rope, id alej nic silnik nie zalapuje. Myslicie ze wina nastawnika? rozbierac go? Jest opis na internecie, ale nie wiem co zrobic z tymi logami... w tych co dalem linka obroty skacza.. do tego volt skacze.. dawka paliwa tez...
  5. olej i rozrzad wymienilem w lipcu zaraz po zakupie audi, na liscie mechanika byl tez filtr paliwa nie zrobil tego, pozniej jakos nie myslalem o nim, teraz jest problem bo po jezdzie dynamicznej podczas robienia logow nie moge go odpalic... krece nim cos tak jakby chcial zalapac dymek z rury wydechowej i nic..wiec nie wiem jak sie zabrac za nastawnik
  6. musze zrobic to po kosztach do lipca mam duze wydatki:/ wtyczka wyglada ladnie lecz czujnik.. peknieta ma obudowe a do nastawnika muszę wykombinować klucz trojkatny
  7. pali sie nawet jak silnik cieply jest [*] po tym butowaniu do logow nie moge odpalic go teraz... bledy byly skasowane przed robieniem logow i teraz sa 00519, 00575 skasowalem a silnik nawet sie nie odezwie moze jutro odpali;p ten czujnik temp gdzie znajduje sie mniej wiecej?
  8. 00519 00575 00522 wezyki tez wymienilem na nowe, 2 bledy caly czas wyskakuja a ten jeden chyba wyskoczyl bo czyscilem nagrzewnice i na ostrym zakrecie zapalila sie kontolka od plynu chlodniczego musialem uzupelnic stan.
  9. Witam Problem jest taki ze kiedys potrafilo szarpac silnikiem przepalilem go i ustalo, nastepnie pojawily sie bledy silnika gdy dochodzilo do 3+ tys obrotow, potem zaczelo lekko szarpac przy przyspieszaniu. Teraz wszystkie te objawy wystepuja naraz;( objawy: - szarpanie przy przyspieszaniu - błędy silnika gdy przekroczy 3+tys obrotow - dopóki turbo nie wejdzie na obroty silnik nierowno pracuje, trzeba wiecej przeciagac tak 2+tys obrotow silnika aby on przez drganie nie wyskoczyl.(gdy silnik na ssaniu obroty sa ladne 861 i nie skacza, silnik tez nie skacze) co zrobilem: - wyczyściłem turbo - jakieś 1tys kilometrów temu wymieniony rozrząd jak i olej - wywalony katalizator Z tego co widze moze sie myle termostat do wymiany na desce pokazalo mi jakos 89stopni a na vagu o wiele mniej Niektóre logi przeciągnięte są bez błędu silnika a w niektórych wyskoczył dynamiczne: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46469.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46470.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46471.html Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46472.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46473.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46474.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46475.html statystyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46476.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46477.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46478.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46479.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46480.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46481.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46482.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46483.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46484.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46485.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46486.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ronin_bfp_46487.html
  10. rozebrałem odmę nie widziałem tam nic co by mogło się zapchać... skleiłem to, wyczyściłem pokrywę zaworów i cieknie mi spod uszczelki odmy(na zdjeciu jest to pozycja nr5) ciekawi mnie czy można ja kupic?nie wiem czy tak powinno być ale dosyć mocno mi dmucha powietrze jak odkręcę korek wlewu oleju
  11. chodzi mi tu o ,,zawor regulacji cisnienia'' a nie o rurę, cos mi cieknie i nie wiem dokladnie skąd i mysle ze to ta odma.
  12. W jaki sposób wyjmuje się ta odmę? Pociągnąć ja do góry i wyjdzie? Chodzi mi o 1,9 tdi afn
  13. ja tez taki problem mialem wez zobacz czy masz szczelny uklad dolotowy przejedz sie jak nie to to odkrec katalizator zaraz za turbina tak aby byla wyrazna szpara i sie przejedz. Ja moglem jechac do 130km/h potem brak mocy i wylaczenie auta pomogla.W moim przypadku okazal sie wlasnie ten zapchany kat.
  14. troche odświeżę temat;p moze to komus pomoże w przyszlosci w dobrym sklepie elektronicznym mozna kupic rure termokurczliwa z klejem roznych srednic, nasuwamy, zgrzewamy i bedzie szczelnie trzymało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...