
Aniołek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Aniołek

-
No właśnie czy taka operacja jest możliwa , jak rozwiązać problem kompletnie nieczytelnego wyświetlacza komputera pokładowego?[br]Dopisany: 24 Wrzesień 2007, 20:27 _________________________________________________Widze że nie bardzo wiecie co z tym sie robi
-
Tak po tym sofcie : http://www.tuner.at/chiptuning.php?hersteller=854&modell=7673&chip=30011 czyli powinna mieć 490NM przynajmniej a czesto podobno sie zdaża że jest bliżej 500NM , jak wiadomo silnik silnikowi nie równy.
-
Turbiny masz wpożadku , nawet jesli któraś jest w minimalnie gorszym stanie nie odczujesz tego ponieważ i tak oba strumienie powietrza sie spotykaja przed przepustnica mieszając sie i tym samym wyrównując jakiekolwiek rozbiezności. Co do wykresu to wszystko jest wpożadku u mnie też tak jest że czuć miejsca gdzie jest intensywniej podlane paliwem żeby to wygładzić trzeba posiedzieć nad mapami a i tak najprawdopodobniej nie da sie tego zupełnie zlikwidowac, wykresy które ja widziałem mają pofalowania. Przykładowo podaje linka do firmy która zajmuje sie chiptuningiem w niemczech a którego to chipa ja sam posiadam widac z danych że twój program musi być mocno poprawiony wzgledem niemieckich standardów : http://www.tuner.at/chiptuning.php?hersteller=854&modell=7673&chip=30011 dodam tylko że wcale to nie sa najmocniejsze chipy na rynku bo sa takie po 316KM i 500NM. Generalnie potwierdziłem już osiągi mojego auta i sa zgodne z danymi produceta nadmienie że jechałem z pasażerem i 3/4 baku paliwa wiec jestem w stanie zrobic lepsze czasy sam. pozdro
-
RS2 jakie ma w serji osiągi? 5,5 do 100Km/h czy sie myle?
-
Jak wiadomo to najłatwiejsza droga to konwersja na RS4 z tym, że to "najłatwiejsza" wcale nie jest taka łatwa bo dostać używane klamoty graniczy z cudem, zestawy z USA kompletne bez sterowania to wydatek żedu 23000zł to troche drogo , przynajmniej tak mi sie wydaje. Pierwsze co zrobie to zmieniam calutki układ wydechowy i jednocześnie szukam dawcy w postaci RS4 jak nie znajde pozostanie powolne skladanie do kupy , wiem że nie bedzie łatwo i tanio ale uważam że w ten samochód warto inwestować.
-
THX za wszystkie odpowiedzi. W planach jest dużoooo mocy jak wyjdzie zobaczymy, puki co zamówiłem już zestaw wskazników APEXI http://garazraceteam.pl/sklep/index.php?cPath=98 , jestem w trakckie poszukiwań wydechu do S4 ale za bardzo wyboru nie ma lub poprostu ja nie znalazłem. Może wy pomożecie w tym temacie?
-
Wydech wkrótce wylatuje calutki , a co do pomiarów to użadzenia nazywa sie AP cośtam i jest to użadzenie do mieżenia czasów na 1/4mili + wiele dodatków jak mnie pamięc nie myli to jeste jeszcze G-TECH COMPETATION oraz Drift-box oba te użadzenia to potrafia wiec trzeba popytac w okolicy czy ktos ma albo prościej podjechac do jakiejs wiekszej firmy tuningowej oni napewno benda coś mieli. ps.ja juz tak mam że robie dużo błędów więc admin troszke litości ok.
-
Auto ma założonego chipa z firmy : http://www.tuner.at/chiptuning.php?hersteller=854&modell=7673&chip=30011 osiagi potwierdziłem dwoma użądzeniami pomiarowymi jedno to G-TECH a drógie to AP, oba użądzenia podały podobny wynik , g-tech 5,1 do 96km/h a AP 5,2 do 100km/h z pasażerem i dużą ilościa paliwa, jedna z ciekawostek AP jest pomiar przeciażenia przy starcie , pokazuje przejechane metry i uzyskaną na nich predkość i czas oto co mi wyszło: przeciażenie przy starcie 1,1g start na półsprzegle czyli spokojny strart bez strzału za sprzegła 0-60 2,56s 24m 0-100 5,24s 85m 140 9,74s 233m 160 13,29s 382m 180 17,01s 561m 190 19,23s 676m osiagi nie żucają na kolana ale na poczatek sa satysfakcjonujace z biegiem czasu z pewnościa ulegna poprawie ,nie omieszkam zdac wam z tego relacji
-
Dzienki za wszystkie odpowiedzi, z tym kominem to faktycznie jest straszna lipa ale narazie tak zostanie dopuki nie zmienie całego układu wydechowego , aluski sa 18 wiec jest sie o co bać , jednym sie podobają a drugim nie i tak samo jest u mnie w mieście, ogólnie to jestem zszokowany jak ten samochod jedzie od dołu juz od 1800obr/min słychać ze turbinki zaczynaja pracowac i zaraz potem juz mocno jedziemy, na trasie w zasadzie sie biegu nie zmienia bo przy takiej elastcznosci nie ma sensu i tak wszystko wprzedzam , np. jeżdzac po miescie na 3 biegu jak obroty spadna do 1000 to nie ma z tym zadnego problemu auto i tak odrazu chce jechac, eh niesamowta elastyczosc.
-
Witam serdecznie. Oj długo musiałem czekac żeby kupis sobie S4 długie podchody robiłem w zeszłym roku obejżałem 4 sztuki i wszystkie były "śmiecie" zrezygnowałem i kupiłem Mazde RX-8 pocieszyłem sie 2 miesiace i sprzedałem , serducho znowu biło w strone S4 sprubowałem i udało sie ku mojemu zaskoczeniu tym razem nie był to śmieć, co prawda na miejscu były drobne rozbiewżności co do rocznika auta ale mimo wszystko kupiłem i oto on jeszcze na Radomskich rejstracjach... Oczywiście nie wszystko jest tak jak zapewniał spzredawca ale do tego mozna sie w naszym wspaniałym kraju przyzwyczaić.Puki co auto jezdzi fajnie usterki które go bolały prawie wszystkie sa juz usuniete.Energicznie szukam po necie ciekawych linków oraz sklepów z cześciami ( tuningowymi) do S4 B5 może cos mi pomożecie w tym temacie. Pozdro ALL
-
Hejka.Pozdrawia i wita sie Aniołek z Inowrocławia.