Skocz do zawartości

Aniołek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Aniołek

Osiągnięcia Aniołek

0

Reputacja

  1. No właśnie czy taka operacja jest możliwa , jak rozwiązać problem kompletnie nieczytelnego wyświetlacza komputera pokładowego?[br]Dopisany: 24 Wrzesień 2007, 20:27 _________________________________________________Widze że nie bardzo wiecie co z tym sie robi
  2. Tak po tym sofcie : http://www.tuner.at/chiptuning.php?hersteller=854&modell=7673&chip=30011 czyli powinna mieć 490NM przynajmniej a czesto podobno sie zdaża że jest bliżej 500NM , jak wiadomo silnik silnikowi nie równy.
  3. Turbiny masz wpożadku , nawet jesli któraś jest w minimalnie gorszym stanie nie odczujesz tego ponieważ i tak oba strumienie powietrza sie spotykaja przed przepustnica mieszając sie i tym samym wyrównując jakiekolwiek rozbiezności. Co do wykresu to wszystko jest wpożadku u mnie też tak jest że czuć miejsca gdzie jest intensywniej podlane paliwem żeby to wygładzić trzeba posiedzieć nad mapami a i tak najprawdopodobniej nie da sie tego zupełnie zlikwidowac, wykresy które ja widziałem mają pofalowania. Przykładowo podaje linka do firmy która zajmuje sie chiptuningiem w niemczech a którego to chipa ja sam posiadam widac z danych że twój program musi być mocno poprawiony wzgledem niemieckich standardów : http://www.tuner.at/chiptuning.php?hersteller=854&modell=7673&chip=30011 dodam tylko że wcale to nie sa najmocniejsze chipy na rynku bo sa takie po 316KM i 500NM. Generalnie potwierdziłem już osiągi mojego auta i sa zgodne z danymi produceta nadmienie że jechałem z pasażerem i 3/4 baku paliwa wiec jestem w stanie zrobic lepsze czasy sam. pozdro
  4. RS2 jakie ma w serji osiągi? 5,5 do 100Km/h czy sie myle?
  5. Jak wiadomo to najłatwiejsza droga to konwersja na RS4 z tym, że to "najłatwiejsza" wcale nie jest taka łatwa bo dostać używane klamoty graniczy z cudem, zestawy z USA kompletne bez sterowania to wydatek żedu 23000zł to troche drogo , przynajmniej tak mi sie wydaje. Pierwsze co zrobie to zmieniam calutki układ wydechowy i jednocześnie szukam dawcy w postaci RS4 jak nie znajde pozostanie powolne skladanie do kupy , wiem że nie bedzie łatwo i tanio ale uważam że w ten samochód warto inwestować.
  6. THX za wszystkie odpowiedzi. W planach jest dużoooo mocy jak wyjdzie zobaczymy, puki co zamówiłem już zestaw wskazników APEXI http://garazraceteam.pl/sklep/index.php?cPath=98 , jestem w trakckie poszukiwań wydechu do S4 ale za bardzo wyboru nie ma lub poprostu ja nie znalazłem. Może wy pomożecie w tym temacie?
  7. Wydech wkrótce wylatuje calutki , a co do pomiarów to użadzenia nazywa sie AP cośtam i jest to użadzenie do mieżenia czasów na 1/4mili + wiele dodatków jak mnie pamięc nie myli to jeste jeszcze G-TECH COMPETATION oraz Drift-box oba te użadzenia to potrafia wiec trzeba popytac w okolicy czy ktos ma albo prościej podjechac do jakiejs wiekszej firmy tuningowej oni napewno benda coś mieli. ps.ja juz tak mam że robie dużo błędów więc admin troszke litości ok.
  8. Auto ma założonego chipa z firmy : http://www.tuner.at/chiptuning.php?hersteller=854&modell=7673&chip=30011 osiagi potwierdziłem dwoma użądzeniami pomiarowymi jedno to G-TECH a drógie to AP, oba użądzenia podały podobny wynik , g-tech 5,1 do 96km/h a AP 5,2 do 100km/h z pasażerem i dużą ilościa paliwa, jedna z ciekawostek AP jest pomiar przeciażenia przy starcie , pokazuje przejechane metry i uzyskaną na nich predkość i czas oto co mi wyszło: przeciażenie przy starcie 1,1g start na półsprzegle czyli spokojny strart bez strzału za sprzegła 0-60 2,56s 24m 0-100 5,24s 85m 140 9,74s 233m 160 13,29s 382m 180 17,01s 561m 190 19,23s 676m osiagi nie żucają na kolana ale na poczatek sa satysfakcjonujace z biegiem czasu z pewnościa ulegna poprawie ,nie omieszkam zdac wam z tego relacji
  9. Dzienki za wszystkie odpowiedzi, z tym kominem to faktycznie jest straszna lipa ale narazie tak zostanie dopuki nie zmienie całego układu wydechowego , aluski sa 18 wiec jest sie o co bać , jednym sie podobają a drugim nie i tak samo jest u mnie w mieście, ogólnie to jestem zszokowany jak ten samochod jedzie od dołu juz od 1800obr/min słychać ze turbinki zaczynaja pracowac i zaraz potem juz mocno jedziemy, na trasie w zasadzie sie biegu nie zmienia bo przy takiej elastcznosci nie ma sensu i tak wszystko wprzedzam , np. jeżdzac po miescie na 3 biegu jak obroty spadna do 1000 to nie ma z tym zadnego problemu auto i tak odrazu chce jechac, eh niesamowta elastyczosc.
  10. Witam serdecznie. Oj długo musiałem czekac żeby kupis sobie S4 długie podchody robiłem w zeszłym roku obejżałem 4 sztuki i wszystkie były "śmiecie" zrezygnowałem i kupiłem Mazde RX-8 pocieszyłem sie 2 miesiace i sprzedałem , serducho znowu biło w strone S4 sprubowałem i udało sie ku mojemu zaskoczeniu tym razem nie był to śmieć, co prawda na miejscu były drobne rozbiewżności co do rocznika auta ale mimo wszystko kupiłem i oto on jeszcze na Radomskich rejstracjach... Oczywiście nie wszystko jest tak jak zapewniał spzredawca ale do tego mozna sie w naszym wspaniałym kraju przyzwyczaić.Puki co auto jezdzi fajnie usterki które go bolały prawie wszystkie sa juz usuniete.Energicznie szukam po necie ciekawych linków oraz sklepów z cześciami ( tuningowymi) do S4 B5 może cos mi pomożecie w tym temacie. Pozdro ALL
  11. Hejka.Pozdrawia i wita sie Aniołek z Inowrocławia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...