Skocz do zawartości

draon2004

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O draon2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia draon2004

0

Reputacja

  1. Na samym początku myślę żeby założyć eibachy pro-kit - da to 30mm w dół przód i tył, potem felgę albo 17" lub 18"... Większa lepiej wygląda ale ciągle w serwisie mi mówią że co chwilę trzeba będzie prostować, że mały komfort, że wahacze szybką padają i że opony bardzo drogie... No sam nie wiem teraz...
  2. Panowie, jeżdżę na seryjnych 15" 7J ET 39. Zamierzam wstawić 17" lub nawet 18" oraz następnie obniżyć auto żeby błotnik był około 1 maks 2 cm nad oponą, ale żeby nic nie tarło przy skręcaniu. Jeździ ktoś może po naszych drogach na 18? jakieś wrażenia? Jaką szerokość felgi dobrać dla 17" i 18", do tego jakie ET dobrać żeby felga była prawie na równi z błotnikiem? No i najważniejsze, dobór sprężyn, żeby zachować komfort mimo obniżenia...? ---------- Post dopisany at 11:06 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ---------- taki efekt wystarczy http://farm3.static.flickr.com/2541/5788311838_2bbc3c7b5c_b.jpg
  3. Od jakiegoś czasu cieknie mi EGR, ostatnio całkowicie go wyczyściłem z zewnątrz aby zobaczyć gdzie jest wyciek. Olej wydobywa się z tych dwóch dziurek które są naprzeciw siebie zaraz pod grzybkiem. Do tego są śladowe ilości oleju w dolocie. Wiele wątków przeczytałem i z tego co zauważyłem jest to bardzo częste zjawisko w 1.9 tdi. Na forum najwięcej osób mówi że warto wyczyścić dolot wraz z intercoolerem i wymienić EGR na nowy, natomiast młody mechanik w ASO skody i seata stwierdził że turbo jest do regeneracji...z tego co wiem to każde turbo puszcza olej. Chciałbym zapytać Was o zdanie, czy robić turbo czy wymieniać EGR i czy może ktoś z Warszawy lub południowych okolic W-wy jest w stanie to zdiagnozować lub polecić mi jakiś warsztat gdzie nie będzie to strzelanie "co by tu wymienić". Samochód ma przejechane 145 tys km Zamieszczam fotki egr przed czyszczeniem, po czyszczeniu z zewnątrz oraz z rur dolotowych przed egr i na pierwszym łączeniu za intercoolerem. Wolał bym nie usuwać EGR, nie zaślepiać go i nie montować OCT Zależy mi na rozwiązaniu tego problemu gdyż planuje wypad wakacyjny i zrobię około 3-4 tys km. Dodam jeszcze że autko nie bierze oleju ponad normę i nie kopci. ---------- Post dopisany at 01:09 ---------- Poprzedni post napisany at 00:47 ---------- Dysponuje Vag-com oraz polskim vagiem więc jesli ktoś potrzebowałby jakiś danych to od razu podpinam autko
  4. Panowie, pytanie...klasyka tematu - EGR cieknie, do tego dziś w serwisie skody i seata powiedzieli mi że jest olej w dolocie i że bankowo turbo do regeneracji...naczytałem się na forum i ogólnie uważam że turbo przy przebieg 145 000 km powinno jeszcze spokojnie żyć. Czy byłby ktoś we wtorek kto byłby w stanie to ocenić i dać mi radę czy robić turbo, egr czy wyczyścić wszystko i założyć OCT? Proszę o wiadomośc prywatną lub tutaj
  5. Jeśli chodzi o vag-com i coolant temp. w grupie np 007 to jest identyczna jak wskazania na zegarach. Jutro robię termostat i będę testował. ---------- Post dopisany 15-05-2014 at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany 12-05-2014 at 22:28 ---------- Podsumowanie W pierwszej kolejności pragnę podziękować koledze POWER-KRIS oraz Ali 89 ! Dzięki nim udało mi się rozwiązać problem z temperaturą. Przyczyną był wadliwy termostat który przepuszczał... oryginalny w salonie audi z oringiem około 110 PLN. 17994.p1586 - pomogło odłączenie wtyczki, przeczyszczeniem preparatem do styków i podłączenie 18080.p1672 - błąd po wykasowaniu nie pojawia się więc może spowodowany faktem że rozładowałem akumulator woskując auto przy muzyce. 17978.p1570 - wymieniłem baterię i problem jak na razie wyeliminowany Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc!!!
  6. Wiec tak. Przejechalem po Warszawie 30km. Temp na wag com jak i zegarach stala na 70 stopniach lub nizej. Wskoczylem na trase i 5/6 razy rozpedzilem auto do 130 i zwalnialem od razu do zera. Temp wyniosla na vagu jak i zegarach 75 stopni. Nastepnie przy predkosci stalem okolo 100 spadla szybko do 70 i malala. Dopiero jak stanalem na poboczu na 10 min temp zaczela wzrastac do 80 paru... Raczej nie mozliwe zeby byl to czujnik? Jutro lece wymienic termostat.
  7. Silnik wylaczony oczywiscie:) poczytam jeszcze troche i zabieram sie za wymiane czujnika, zobaczymy co dalej:) moze ktos mial podobny przypadek i podsunie jakis pomysl...
  8. W czwartek wybrałem się w niedługa trasę około 150 km w jedną stroną. Temperatura powietrza około 22 stopni. Pierwsze 20 km przejechane z prędkością 90 km/h i temperatura stanęła na 75 stopniach. Następnie korek w którym stałem z 20 minut i tam już wskaźnik pokazał prawie 90 stopni. Po wyjechaniu z korka i wjeździe na trasę jechałem dłuższy czas (około godziny) ponad 130 km/h temperatura spadła od razu i nie przekroczyła 75 stopni... Sam nie wiem co jest za to odpowiedzialne, termostat jakiś czas temu sprawdzali mi w serwisie i był ok. ---------- Post dopisany at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany at 09:29 ---------- Właśnie zrobiłem około 15km, podłączyłem VAG-COM i POLSKIEGO VAGA. Poniżej zamieszczam, zdjęcie wskaźnika temperatury, odczyty VAG-COM z opcji "Engine", parę zdjęć z opcji "Instruments" oraz zdjęcie temperatur z POLSKIEGO VAGA.
  9. Aku w bardzo dobrym stanie, wentylator luźno chodzi na wyłączonym. Po majówce wymieniam czujnik G62, baterie w pilocie również nowe, zdam relację po tym jak wymienię czujnik i przeczyszczę styki w kablu poduszki pod silnikiem.
  10. Ja mam wentylator połączony z paskiem silnika, więc wiskoza Więc może sprzęgło wentylatora jest uszkodzone co powoduje błąd 18080.p1672, czego efektem jest nie dogrzewanie się silnika gdyż wentylator pracuje od momentu włączenia silnika niezależnie od jego temperatury.... ??? ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- Nie no niemożliwe, czytam na forum u nas że wentylator wiskotyczny musi się cały czas kręcić więc już nie mam pomysłów na ten błąd
  11. Bede jutro walczyl. Dzis dodatkowo zeby wyelminowac uszkodzenie licznika zrobilem jego test i przebiegl on pozytywnie. Faktycznie czujnik moze byc zamiennikiem. Obiecalem sobie ze zmienie go na ori. Dzieki za rady, bede walczyl i zdam relacje. Rozumiem ze zlacze do wentylatora to to ktore jest zolte po prawej stronie chlodnicy gdy stoimy przed autem. Wiatrak caly czas chodzi ale nie ma chyba innej mozliwosci? Nie dacsie go zatrzymac?? Wiatrak od klimy reaguje poprawnie na wlaczanie i wylaczanie klimy.
  12. Witam Szukałem trochę po naszym forum oraz innych ale nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Umie ktoś mi powiedzieć lub podrzucić materiały z instrukcja jak poradzić sobie z następującymi błędami: 17994.p1586 zawór elektromagnetyczny zawieszenia silnika, rząd cylindrów 1 i 2 - zwarcie z potencjałem plus akumulatora-N144/-N145 (podobno poduszka silnika, radzą żeby zlekceważyć błąd ale może można naprawić w jakiś prosty sposób?) 18080.p1672 Silnik wentylatora chłodnicy, poziom liczby obrotów 1 - przerwany obwód prądowy/zwarcie z masa (ten mnie najbardziej martwi, jakiś czas temu miałem wymieniony czujnik G62 ten z tyłu silnika i mam nadzieję że to nie ma nic wspólnego z tym, ale od jakiegoś czasu po wymianie, silnik nie osiąga w ogóle temperatury większej od 75C. Próbowałem w długiej trasie, stojąc ponad godzinę w korku latem z włączoną i wyłączoną klimą i nic. Termostat działa.) 17978.p1570 komputer sterujący silnika immobiliser aktywny. (od czasu do czasu ma miejsce sytuacja że nie mogę zamknąć lub otworzyć auta guzikiem w pilocie. Musze np otworzyć auto poprzez zamek w drzwiach kierowcy, włożyć kluczyć do stacyjki i przekręcić. Wtedy dopiero wszystkie drzwi się otwierają ) Błędy czytałem za pomocą urządzenia SKANERY DIAGNOSTYCZNE Z góry dzięki za pomoc, mam nadzieję że coś zdziałamy. Zamierzam w miarę możliwości na bieżąco testować Wasze propozycję i zrobić na koniec post gdzie znajdą się konkretne odpowiedzi aby następni nie musieli szukać
  13. Witam, szukałem szukałem i nie znalazłem podobnego tematu. Chciałem się dowiedzieć jakie "żarówki" led polecacie do oświetlenia tylnej rejstracji. Słyszałem że warto kupić smd 5050? I najważniejsze czy szyna CAN BUS obejmuje oświetlenie rejestracji?
  14. Witam, chodzi mi o waszą opinie i sugestie. Mam zamiar w weekend zadbać o a4, co prawda kolor lakieru jasny wiec nie oczekuję super efektu ale trochę czytałem i ciekaw jestem czy zmienili byście coś w moim zestawie: A! wszystko będzie robione ręcznie i w podnaje kolejności -mycie zwykłym szamponem sonax osuszenie mikrofibrą -glinka Bilt Hamber auto clay soft -mycie po glince?? -Meguiar's Ultimate Compound + aplikator tri color -mycie jeszcze raz sonaxem i wytarcie do sucha -Collinite no. 476.
  15. Ja pare dni temu stanałem obok wypucowanego auta i stwierdziłem że tak być nie może, ono błyszczy się od wosku a fegi czarne od środka...zadzwoniłem od poprzedniego właściciela, okazało sie że felgi nigdy nie były domywane do czystości, jeżdżone przez 9 lat lato zima. Załamałem się i zabrałem do roboty...czytałem na forach no i najlepszy iron-x, ale stwierdziłem że spróbuje jakaś chemią bo i tak w przyszłym sezonie pójdą do malowania. Wiecie czego musiałem użyć aby smoła, asfalt i pył hamulcowy zszedł?! Cilit bang(ten do kamienia) oraz (wiem że lekko przesadziłem ale tylko tym coś ruszyło) środek w żelu do przeczyszczania rur np w zlewie z Lidla. Wiec jeśli ma ktoś po około godzinę na felgę i szczotkę z troszkę twardszym włosiem to zestaw godny polecenia. A i wazne zeby zabezpieczyć oponę jakimś środkiem i uważać żeby środki nie spływały na gumę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...