Witajcie,
Chciałbym rozszerzyć bazę dotyczącą wiadomości o skrzyniach CVT.
Wystąpiły u mnie następujące usterki:
1. Wyciek oleju z lewej strony skrzyni patrząc z pozycji kierowcy.
2. Szarpanie przy zmianie przełożenia, zwłaszcza przy ruszaniu lub na podjazdach przy niskiej prędkości.
Ad. 1 Usterką okazał się wyciek z układu różnicowego. Usterka błaha lecz trudna w usunięciu ze względu na dostęp do wymienianego uszczelniacza.
Ad. 2 Po podpięciu do komputera wyskoczyły błędy: P1793 - czujnik G196: brak sygnału i P0706 - czujnik F125.
Po naprawie komputera w zakładzie okazało się, że powyższe błędy zostały usunięte lecz pojawił się kłopot z jednym z zaworów G193 lub G194. Auto wpadało w tryb awaryjny po podczas jazdy oraz nie można było wgrać adaptacji. Ostatecznie skończyło się na wymianie kompa sterującego skrzynią.
Podsumowując:
Wyraźna zmiana zachowania skrzyni, brak poszarpywania.
Wymiana płynów ATF oraz oleju w dyfrze, wymienione części: uszczelniacz dyfra, komputer skrzyni.
W załączeniu udostępniam linki do plików z opisami CVT 01J:
https://rapidshare.com/files/249331242/Audi_A4_A6_A8_2001_Instandsetzung_-_multitronic_01J.pdf
https://rapidshare.com/files/709174461/Audi_cvt_multitronic.pdf
Miłego użytkowania CVT-k