An2a
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O An2a
Osiągnięcia An2a
0
Reputacja
-
Dzięki koledzy za odpowiedź. W takim razie szukam speca, który zmodyfikuje mi soft w Kielcach.
-
Kontrolka na tablicy i błąd w VAG'u przekroczona wartość na EGR. U Ciebie Puma Nie ma błędu bo masz kręcony silnik i był modyfikowany sterownik. Ja nie mogę podnośić momentu bo mam skrzynię CVT.
-
OK W takim razie co trzeba konkretnie zrobić żeby wyłączyć ŧą kontrolkę bez wymiany zaworu? I może znacie kogoś, kto to zrobi w Kielcach lub okolicy.
-
Nawet jezeli ustawię maksymalną wartość wypełniena EGR?
-
Mam AVF z 2004 r. Po podpięciu do VCDS'a w każdej grupie adaptacyjnej silnika (12233) występuje wartość 32768. Wie ktoś jaką nową wartość trzeba ustawić aby wyłączyć kontrolkę chek engine po zaślepieniu EGR.
-
Cześć, Mam AVF z 2004 r. Po podpięciu do VCDS'a w każdej grupie adaptacyjnej silnika występuje wartość 32768. Wiesz może jaką nową wartość trzeba ustawić aby wyłączyć kontrolkę chek engine po zaślepieniu EGR.
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7
An2a odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Koszty całości 3 kzł. PS W załączeniu link ze zdjęciami z napraw mojego kompa sterującego skrzynią. (4 zdjecia) https://rapidshare.com/files/1265047941/VL300.rar Za te kilka lutów kasują nas na niezłą kasę. -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7
An2a odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witajcie, Chciałbym rozszerzyć bazę dotyczącą wiadomości o skrzyniach CVT. Wystąpiły u mnie następujące usterki: 1. Wyciek oleju z lewej strony skrzyni patrząc z pozycji kierowcy. 2. Szarpanie przy zmianie przełożenia, zwłaszcza przy ruszaniu lub na podjazdach przy niskiej prędkości. Ad. 1 Usterką okazał się wyciek z układu różnicowego. Usterka błaha lecz trudna w usunięciu ze względu na dostęp do wymienianego uszczelniacza. Ad. 2 Po podpięciu do komputera wyskoczyły błędy: P1793 - czujnik G196: brak sygnału i P0706 - czujnik F125. Po naprawie komputera w zakładzie okazało się, że powyższe błędy zostały usunięte lecz pojawił się kłopot z jednym z zaworów G193 lub G194. Auto wpadało w tryb awaryjny po podczas jazdy oraz nie można było wgrać adaptacji. Ostatecznie skończyło się na wymianie kompa sterującego skrzynią. Podsumowując: Wyraźna zmiana zachowania skrzyni, brak poszarpywania. Wymiana płynów ATF oraz oleju w dyfrze, wymienione części: uszczelniacz dyfra, komputer skrzyni. W załączeniu udostępniam linki do plików z opisami CVT 01J: https://rapidshare.com/files/249331242/Audi_A4_A6_A8_2001_Instandsetzung_-_multitronic_01J.pdf https://rapidshare.com/files/709174461/Audi_cvt_multitronic.pdf Miłego użytkowania CVT-k -
Witam, jeszcze nie jestem 100 % forumowiczem, szukam B6 w 1.9tdi po 2002r. Skorzystam z kopalni wiedzy jaką jest forum i myślę, że w końcu znajdę tą właściwą. An2a