Skocz do zawartości

tomaszekd

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomaszekd

Osiągnięcia tomaszekd

0

Reputacja

  1. u mnie zupełnie nic, muszę przełączyć ręcznie na światełka ;]
  2. hmm, pozycja auto, noc, zegary nie podświetlone. tak ma być ? Po zmierzchu (tak, ciemno w ch. Jak pisałem, przy wjeździe do tunelu, podświetla się i zaraz gaśnie (nie nie wyjechałem jeszcze). Nie chce, żeby zawsze było podświetlenie, tylko gdy załączą się mijania (bo jest ciemno:)
  3. Witam, Mam pewien problem, a bardziej mnie to ciekawi może niż przeszkadza. Przy światłach ustawionych w pozycji auto, po zapaleniu się mijania przy zmierzchu nie podświetlają mi się zagary. Dokładniej rzecz mówiąc, to widać to przy wjeździe do tunelu. Zegary podświetlają się na chwilę przy przejściu automatycznym na mijania i zaraz gasną. Trochę mnie to denerwuje, tak ma być ? Gdy włączę ręcznie mijania, deska jest podświetlona prawidłowo.
  4. Witam, okazało się wczoraj, że mam mały problem. Jeździłem na letnich 235x45x17 kółkach i na zimę przyszło mi na myśl, że włożę sobie stalówki 16. Kupiłem więc okazyjne oponki (Michelin Primacy Alpine 205x55x16) i pojechałem po stalówki i zamontować ... Okazało się, że z przodu mam jakąś wzmocnioną wersję hamulców (zacisków) i 16 stalowa nie wejdzie.... Ktoś miał taki problem ? Może orientujecie się jaka felga aluminiowa wejdzie, jak szukać bez mierzenia, bo okazuje się, że nie wszystkie pasują... Generalnie mam 2 opcję, zamienić opony 16 na 17, ale raczej wyjdzie mnie drożej i nie wiem, czy jest sens. Felgi jakieś polskie mi proponowali za 1300, pasują.
  5. Witam , Mam (chyba) (mały) problem z podświetleniem zegarów. Światła w trybie auto (0) reagują poprawnie, przełączają się dzienne/mijania. Nie świecą się jednak zegary przy przełączeniu się na mijania. Tylko, gdy ręcznie przełączę. Tak chyba nie powinno być ? Co może być problemem ? Może ktoś pomoże.
  6. dzięki za wszystkie rady dziś walczą dalej w warsztacie, sprawdzą najpierw ten wentylator. napisze co i jak.
  7. W tym właśnie problem ! Faceci z serwisu twierdzą, że sterownik jest w wentylatorze ;] (B7, model 2007)
  8. a jeśli jest dobrze ? ;] Tak właśnie myślałem, ale wolałem się upewnić ;]
  9. Tak, wydmuc**je z komory silnika ;] Tak z ciekawości, brak chłodzenia odpowiedniego podwyższa ciśnienie w układzie ? Dzwonilem właśnie do magro (http://www.magro.pl/) no i zgłupiałem. Facet mówi, że kręcenie w tą stronę może być normalną funkcją i nie widzi nic dziwnego ;] Dla mnie to trochę jest dziwne ;] [br]Dopisany: 24 Lipiec 2010, 09:33_________________________________________________ To by się zgadzało, jak kompresor jeszcze żył, klima przerywała, zwłaszcza na postoju. IHA!
  10. W takim przypadku, gdy wentylator kręci się odwrotnie, wyjaśnia to niewydolność kompresora i całego układu ?
  11. wiesz, tak na chłopski rozum sugerowałem w warsztacie coś takiego ;] Czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze ;] Twierdzą, że nie jest to fiat 126p, nie da się założyć odwrotnie, a sterownik jest w środku i to nie ma tak łatwo, że się biegunowość zmieni ;]
  12. tylko co z tym wiatrakiem ;] Przy nowym kompresorze było 12 stopni, twierdzą, że to przez brak chłodzenia odpowiedniego własnie. Ktoś ma pomysł, co może być przyczyną ? U nas większość serwisów klimatyzacji, to potrafi nabić klimę i zmienić filtr, ale jak usłyszą o wymianie kompresora i wiatraku, to "Panie, to do mechanika" ;] poleci ktoś jakiś warsztat w tej konkretnej sytuacji ? nie mam klimy, a za tydzień na chorwację
  13. witam. mam dość uporczywy problem z klimą, 3 dni już samochód w warsztacie (specjaliści grupy VW, jak niesie fama po kolei: 1) kupno samochodu, kontrola w ASO, stwierdzaja występowanie zbyt dużego ciśnienia. Klima "przerywa" lubi się wyłączyć, zwłaszcza na postoju 2) klima pada całkiem, zerwane sprzęgło 3) warsztat wymienia sprzęgło, zrywa się po 2 km 4) wymiana sprężarki na nową, grzeje się ... 5) stwierdzają, że nie chodzi wentylator sprężarki 6) uruchamiają wentylator ( nie wiem co było) 5) układ szczelny, nabity, filtr czysty 6) założenie sprężarki, facet nie jest zadowolony, termometr dajeprzy Low pokazuje 12st, powinien 7-8stwierdzają, że wentylator sprężarki chodzi "w drugą stronę" 7) teraz się zastanawiają, czemu wentylator kręci się odwrotnie... sterownik podobno jest w samym wentylatorze pomoże ktoś, bo ręce mi opadają.....
  14. Witam wszystkich forumowiczów. Jakiś miesiąc temu stałem się posiadaczem A4 B7 2.0 TFSI 200KM. Mam nadzieję, że poczytam tu sobie trochę ciekawych rzeczy i uzystam odpowiedzi na moje, a mam już jedno pytanko, więc czekam na pełną aktywację ;] pozdrawiam wszystkich !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...