Skocz do zawartości

bartus301

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartus301

Osiągnięcia bartus301

0

Reputacja

  1. no a ja kupilem auto uzywane i ma zrobione 200000 km i nic nie wymienialem powiem tylko ze ja zrobilem tm autem 76 tys ale wiekszosc czasu spedzam w dani i sa to km natrzaskane na utostradach niemieckich,dunskich i troche polskich,ico?wytrzymuje?a no wytrzymuje i mysle ze duzy wplyw ma na to styl jazdy oj penie bardzo duzy,bo co by jescze innego?[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 18:04_________________________________________________do tych dwustu dobielem 4 dni temu ja wracalem do dani!!
  2. na alero mam ystwione to auto moze po panelu klimatronika bedziesz wiedzial czy to duwstrefowa klima czy nie bo ja osobiscie nie wiem ,wiem tylko ze mozna ustawiac dwie rozne temperatury.No widzisz ja tez mam juz dosci sie poddaje bo nie myslalem ze to az tak skomplikowane i do tego jescze to badanie ktore nie wykazuje nic !!! jak potrzebuje,hihihi.Przemecze sie do poiedzialku a pozniej zaczynam dzialac tylko nie wiem jescze do kogo sie udac ale cosik znajde.pozd.[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 09:47_________________________________________________jutro jade do sparwdzenia mojego problemu i elektromechanik powiedzial mi juz ze na 70procent to wina panelu klimatronika ,jutro podlaczymy inny i bedzie wiadomo na 100 jak co to opisze jak to wygladalo [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 22:01_________________________________________________hej a jednak to nie klimatronik wszystko sprawdzone, czujniki,podlaczony inny klimatronik(sprawny) no i dalej to samo ale jest jedna rzecz ktora zmieniala na chwile sytuacje otóz kalbe a dokladniej wiazki kabli gdy byly poruszane to wtedy temperatura z nawiewu zmieniala sie na wlasciwa,wiec kable cos z kablami ale to bede naprawial dopiero za miesiac ale chociaz wiem ze to nic innego pozdr
  3. kolego a te oring to latwiej sie do nich dostac niz do pompowtryskiwaczy? bo umnie korekcje nie sa zle tylko jeden pompowtryskiwacz daje troszke wiecej ale to w takich granicach -0,88 i jest coraz lepiej,wiec nie wiem czy warto cokolwiek ruszac tym bardziej ze auto pali od kopa i silnik pracuje rownomiernie.
  4. dziekuje kolego zalinka bardzo pouczajacy material nie wiedxialem ze az tak to dziala ale juz wiem ,raczej wiem ze napewno jaki czujnik szfamkuje.wczoraj jechalem autem i bylo okay ale w wiekszoci przejechanych godzin bylo odwrotnie,wniosek jest jeden pozostal mi tylko dobry serwis ,ale napewno nie zrobia mnie w benedykta po przeczytaniu tego materialu wiem troszke wiecej niz przecietny zytkownik jeszcze raz dziekuje i odezwe sie jak juz to zrobie.pozdrawiam[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2010, 10:11_________________________________________________no i tak,rozebralem schowek i ten plastik pod kierownica widac tam wszystkie silniczki ,no i jak przelaczam gora dól i srodek to silniczki widac otwieraja i zamykaja klapki ale powierze ze srodkowego dalej jest cieple a nie takiej jak ustwilem na panelu wiec wniosek jeden to nie silniczki maja wine ;(
  5. hehe no wlasnie to nie silniczki maja problem,bylem dzis na badaniu komputerowym i nic zero usterek ale jest jedno ale pan z warsztatu zrobil analize powietrza ktore wyplywa z poszczegolnych nawiewów i okazalo sie ze z tego srodkowego ktory caly czas grzeje jak cholera temperatura ktora odczytuje czujnik wynosi przy zamknietej klapie(to wtedy kiedy nic z niej nie wieje) -28 i -27 stopni hehehe ale gdy otworzy sie ta klape tak zeby wialo to wtedy ta temperatura podnosi sie blizej plusa a co za tym idzie nagrzewa jak cholera wnetrze auta i co dalej uwazasz ze to te silniczki bo ja sie nie znam i mysle ze to raczej jakis czujnik ktory zle miezy temperature bo skoro na wyjsciu klimy temp wyosi +3 stopnie to skad do jasnej ciasnej bieze sie tam minusowa temperatura,na moj chlopski rozum to powinno byc odrotnie temperatura powinna byc na duzym plusie a gdy otworze nawiew to powinno chlodzic do temperatury ustawionej na panelu wydaje mi sie ze bez fachowej pomocy sie nie obejdzie hiihihi
  6. a ja mysle ze koledze wysypal sie sterownik mialem bardzo podobny zeby nie taki sam bład i klapa i tez zalaczalo mi sie czasami dobrze a czasami zle i wymian przyszla .pozdrawiam
  7. koledzy temat bialego dymku mam juz opanowany tu nie chodzi o turbine bynajmniej w moim aucie i tez nie jest to normalne i disel nie powinien tak kopcic nie jest to tez olej ani zaden plyn chlodniczy poprostu jeden wtrysk troszku leje ale kumpel doradzil mi dolewanie oleju MIXSOL S do ropy dokladnie 0,5l na caly bak i zrobic tak trzy razy wiec zrobilem i powiem wam ze to troszku pomaga dymienie troszku ustalo wyniki pomiaru pompwtruskiwacza nie sa zadowalajace ale jest lepiej iz bylo auto zaczelo mniej palic ,spalanie na trasie ponizej 6l przy naszej polskiej predkosci ,narazie bede lal ten MIXSOL moze cos sie naprawi ale napewno nie zaszkodzi.a i taka rada dla tych ktorym tak sie dzieje sprobujcie zaraz po odpalaniu normalnie ruszyc(powoli) a nie powinno byc tego bialego (prubujcie tego dopiero po trzecim razie zalania mixsolu)pozdrawiam
  8. WITAM MAM taki problem mianowicie,gdy zalacze klime na LO ze wszystkich nawiewów czy jak to nazwac leci zimne powietrze to jest normalne bo mam ustawienia na LO ale problem zaczyna sie jak ustawie np temperature na 16stopni C badz wyzej,wtedy zaczyna ze srodkowego nawiewu leciec gorace powietrze wyglada to tak jakby to powietrze sie nie mieszalo z zimnym.To samo dzieje sie gdy wezme ustawienia AUTO,ale to jeszcze nic bo czasami zauwazylem ze dziala poprawnie a jak dziala poprawnie to wtedy fotele ktore mam podgrzewane tez dzialaja poprawnie a dokladniej ich regulacja temperatury,dziwne zjawisko i nie wiem co ono ma ze soba wspolnego ale tak sie dzieje.WIEM ZE MIALEM JAKIS BLAD ale nie pamietam jak on sie nazywal wiem ze to blad sporadyczny i ze cos z ciegnem klapy srodkowej czy jakos tak? wiem tez ze sa tam silniczki ktor otwieraja i zamykaja klapy wiem tez ze znajduja sie od strony pasazera i widac je dokladnie po zdjeciu schowka,moze doradzicie mi czy i jak moge sam to ewentualnie naprawic nie jest to takie uciazliwe ale denerwuje mnie ze czasami sie zalacz a czasami nie no i do tego temperatura foteli nie mozna jej regulowac.Jesli ktos ma jakis pomysl to bardzo prosze o podpowiedz.pozdrawiam bartosz.
  9. witman1.nie masz zielonego pojecia o audi a4,nie zaslugujesz na nie heheh.d..u..p..a blada,i potwierdzam nie trzeba zdejmowac przedniego pasa tylko kretyN wezmnie sie za taka robate bo kazdy normalny najpierw poszuka innych sposobow a jeli juz to nie pomoze wtedy przechodzi do tych trudniejszych czynnosci...kurde jakie to latwe ...WYSTARCZY POMYŚLEC ;( pozdrwaiam kolege serdecznie i przepraszam z gory ale nie lubie takiego pierd....nia ,a tak to nic do ciebie nie mam bo sie nie znamy wiec (i tu znowu wystarczy pomyslec) nie moge cie oceniac na podstawie tej jednej wypowiedzi bo wiadomo kazdy ma zly dzien.pozdrawiam.
  10. okay dziękuje kolego za pomoc mysle ze jak przyjade nastepnym razem do kraju to postaram sie to sprawdzic dbalem o moja skrzynke wiec zal by bylo wszystko starcic.pozdro.
  11. no dobrze a mozesz mi powiedziec gdzie moge zrobic tego softa 3261 badz 3271 i czy moge to sprawdzic?bo np teraz nie wiem czy tam w serwisi zrobili mi taka rzecz,jesli mozesz to prosze o podpowiedz
  12. witam koledzy a czy ja moge tez przybyc na ten spocik?
  13. dzieki kolego!!! widisz ja nie modyfikowalem sprzegla i jezdze z ta nadzieja ze mi sie to nierozsypie ale mysle ze tu ma takze duze znaczenie wymiana oleju w tej skrzyni bo z zalozenia byla ona skonstruowana jako bezobslugowa dopiero ja zaczely sie problemy zalecano wymiane oleju co 60 tys.jesli masz jakies info ktore byly by dlamnie jeszcze przydatne to prosze zebys napisal to na forum,bo wiem troszke ale napewno nie wszystko a bardzo mnie ciekawi czy moje zdanie na temat nastepnego pokolenia tej skrzyni jest prawidlowe poniewaz mysle ze juz w tych po 2004 roku nie dzieja sie takie cuda ale oczywiscie moge sie mylic.pozdrawiam
  14. kurde juz sam nie wiem w poniedzialek bede dzwonil i zobacze ja sie sprawy maja dodam tylko ze mi nie tzresie silnikiem nic takiego sie niedzieje ,silnik chodzi bardzo dobrze ,miarowo no i wczesniej mialem go juz w serwisie( bosza) i powiedzieli mi ze nic mu niedolega ze wszystko jest okay. ale wiem jedno ze wczesniej nie mialem czegos takiego jak ten bialy dym po odpaleniu niby to nic takiego ale denerwuje ze w takim aucie dzieja sie takie dziwactwa.pozdawiam.
  15. witam kólko wymienilem kosz to 530 zl w Myślenicach sewis szostak,fotki jednak ie wkleje bo nie zdazylem jej zrobic kiedy wpadlem do warsztatu juz bylo za pozno kompresor siedzial na miejscu przyjzalem sie tylko czy kolko nie jest vzasem jakies zenione fakture dostalem jest na niej czesc wymieniana wie c i gwarancja jest ale zaoytalem jeszce dla pewnosci wiem ze kompresor to denso 6s-i cos dalej wydaje mi sie kolego ze w AWX jest taki sam albo bynajmniej ta samo wyglada to sa chyba niczym sie rozniace konstrukcje nie wiem co moze roznic AVF od AWX a wlasciwie to nawet jestem tego ciekaw....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...