Skocz do zawartości

falik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O falik

Osiągnięcia falik

0

Reputacja

  1. Dzisiaj wymieniałem cały mechanizm podnoszenia szyby, tyle że od strony kierowcy. Szczerze pisząc nie orientowałem się nigdzie jak to zrobić, intuicja zrobiła cuda niestety nie dokumentowałem tego w postaci zdjęć ale puki co pamiętam na bieżąca co i w której kolejności odkręcać i wyciągać. Robota na 1,5h dla laika + pomoc do wyciągnięcia ramy z szybą i mechanizmem i do włożenia go do drzwi Koszta jakie poniosłem za używany oryginalny mechanizm to 160zł no i 6-cio pak piwka :>. Do "operacji" potrzebne będą imbusu i śrubokręt krzyżakowy. Na początek zdjęcie boczka drzwi (na zdjęciu kolor zielony)=> centralnie na dole wkręt, cztery wkręty za listwą ozdobną na drzwiach (na zatrzaskach) i dwa wkręty pod uchwytem drzwi. Ja odciągałem boczek od dołu (dwa lub trzy zatrzaski na całości boczka). Wyłania nam się gąbka wyciszająca która w całości oderwałem. Odpinamy wszystkie kostki, następnie odkręcamy silniczek (kolor żółty)podnoszenia szyby, który mocowany jest na trzech wkrętach. Pod nim kryje się mechanizm z rolką nawijającą linkę którą wyczepiamy z blachy. Odkręcamy następnie wkręty mocujące szyny prowadnic szyby (kolor pomarańczowy). Dalej przystępujemy do odkręcania ramy drzwi, chyba pięć śrub imbusowych (kolor czerwony). Uważając na szybę, linki od szyby i kostki z przewodami wyciągamy do góry ramę szyby wraz z prowadnicami i szybą oczywiście. Wymieniamy mechanizm na nowy => wyjęcie szyby + cztery wkręty, niestety nie ma zdjęcia i przystępujemy do czynności odwrotnych. Nie napotkałem żadnych trudności, wszystko spasowało się tak jak fabryka to zrobiła. Mam nadzieje że choć trochę pomogę i z góry przepraszam za niefachowy język Jakby co to ślijcie zdjęcia z problemami, postaram się pomóc. Pozdrawiam i powodzenia.
  2. Witam serdecznie wszystkich, szczęśliwych posiadaczy jedynej słusznej marki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...