Skocz do zawartości

ddlugi13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ddlugi13

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kat drozny, maf hula. Problem rozwiazany. Banał, sami siebie zrobilismy w konia. Po czyszczeniu kierownic, podczas skladania muszli jedna z lopatek zeszla z pierscienia. Prosty blad, a kosztowal 3 popoludnia testowania osprzetu. Jedyny plus to sprawdzone i wyczyszczone wszystkie czujniki i elektrozawory. Mozna zamknac
  2. Logi poprawione powyżej, możecie zerknąć?
  3. Po konwertowaniu sa od vcdsa. A plik cvs nie wchodzi tutaj. Wrzuce ori za godzinke
  4. Wlasnie miałem problem z wrzuceniem na te strone
  5. Logi ale osobne niestety. Jak dorwe łączone do dorzucę: LOG-01-008-xxx-xxx.xls LOG-01-003-xxx-xxx.xls LOG-01-011-xxx-xxx.xls LOG-01-010-xxx-xxx.xls Poprawione, sprawdźcie koledzy
  6. Tak tak, oczywiście że podczas jazdy, ale wlasnie brak przeladowania, a grucha na gorze. Jutro zloguje wszystko i wrzuce
  7. Witam Silnik 1.9 tdi 131 avf W jaki sposob sprawdzic sama turbine czy laduje. Czy bezporednie polaczenie od vacu powinno dawac przeladowanie? Problem jest taki że brak mocy do 2500-3000, potem się wkreca. Co sprawdzilem: - podcisnienie z pompy 20 inhg - na gruszke 16 inhg - geometria po czyszczeniu, chodzi plynnie - bs grupy 11 ok. Sztabnga chodzi, slychac zmiany, ale map nie zmienia się (oscyluje blisko 980mbar) -wymieniony map na nowy, to samo -przeplywka nie obcina turba (podmieniona na sprawna z innego, to samo) -n75 dziala, czyszczony -komputer ma wgrany ori soft dla avf - wiazka ok, brak zwarc Podejrzewam samo turbo, jak je sprawdzic, jakieś sugestie? Luz osiowy minimalny, nie ociera o obudowe. Logi dynamiczne grupy 11 pokazuja w kanale 3 wyrownanie cisnienia do kanalu 2 od 3000rpm. Skrocenie sztangi nic nie daje, brak przeladowania. Max cisnienie 2300mbar. ... i pytanie jeszcze jedno, jak powinny wyglądać logi 011 ze sztanga caly czas w gorze? Z bajpasem bezposrednio z vac Jutro wrzuce komplet logow.
  8. <br /><br /> Od czego jest zaznaczona śruba w maglownicy? Drugie pytanie - jak zerować luz w maglownicy? proszę o pomoc
  9. Jak zanurzysz tę miarkę w celi to po wyjęciu zobaczysz bańkę w środku - jesli tak nie jest dolej wody. I tak dla każdej z cel - ot cała filozofia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...