Termostat może być już lekko zużyty - ostatnio jakby szybciej uzyskiwał te swoje 90 stopni. Co prawda trzyma 90 i ani stopnia więcej nie wzrasta ale póki pogoda jest w miarę dobra to się chyba zabiorę za wymianę.
Filtr powietrza ma rok i wkrótce zostanie wymieniony.
Co do słabszego buta w przedziale 2700-3000 to niespecjalnie mam porównanie - chociaż ostatnio po logowaniu (konkretnym przegazowaniu) idzie jakby lepiej Fakt, że chyba jeździłem do tej pory trochę jak c*paa, bo nie wkręcałem za często powyżej 3000. Ale już wiem, że to złe i się poprawię :>
Co do cięć na przepływce to się przyznam. Moje logi nie były tak do końca zrobione z nudów.
Ostatnio fura dostała ze dwa razy notlaufa. Wyskoczył błąd:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Powszechnie znany problem: przeładowanie. Przypuszczalnie turbo do czyszczenia (zasyfione VTG) ale chciałbym jak najwięcej wyciągnąć z logów. Czy cięcie dawki na przepływce może powodować przeładowanie czy przeładowanie powoduje cięcie dawek? Mogę prosić o krótkie wyjaśnienie jak przepływomierz współpracuje z turbo i jaki ma wpływ? Czy z logów można wyciągnąć wniosek, że to nie N75? Ostatnio doczytałem, że można poruszać sztangą turbiny ręcznie - muszę to sprawdzić. Próbowałem obserwować pracę sztangi i porusza się mniej więcej 1 cm. Nie za mało? Dodatkowo przy dodawaniu gazu i puszczeniu słychać jakby metaliczne stuknięcie chyba właśnie z okolic sztangi. Wcześniej chyba nie było takiego odgłosu, albo nie zwróciłem po prostu uwagi.
Równoczesne logowanie 008 i 011 rozumiem że dynamiczne?
Dodam, że w trakcie ani po logowaniu nie dostałem jak na razie notlaufa, a z rożnych biegów wkręcałem dość konkretnie na obroty.