Skocz do zawartości

Dubi

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dubi

Osiągnięcia Dubi

0

Reputacja

  1. Witam jaki aku kupić do A4 b5 rok prod.1996 1,8T 150KM
  2. kupiłemwłaśnie boscha podałem im numer 058906265 znalezli mi zamiennik boscha (300) o numerze 0258003478 podłączyłem no i błąd 635 zwarcie do plusa załamka
  3. Ok dziekówa.Mozę jeszcze dopisz do tematu dla ludzi którzy maja Vin z Literką "V" jaka tam jest sonda i sprawa bedzie dla wszystkich jasna Pozdraiwm ---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:03 ---------- Dev jeszcze jedno co oznaczaja literki na końcu numeru np:A lub C ---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ---------- AUDI A4 PASSAT 1.8 SONDA LAMBDA 058906265A (2977435540) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  4. 058906265 czyli to jet orginał a oni znajda np w NGK lub Bosch odpowiednik.Tak dla sprostowania
  5. T ? gdzies wyczytałem ze do czerwca 96r była ta 0258006014
  6. czyli ta 0258006014 tez pasuje? tak wujek google mówi
  7. jaki masz tam numer bo zdjecia nie chce mi załadować ---------- Post dopisany at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ---------- a zobaczt ten temat Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > Nowa sonda i bledy ---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > Nowa sonda i bledy
  8. do rocznika 96 z starym ecu (podłączenie na pieć kostek) prawdopodobnie bedzie to sonda 0258006014 niech ktoś to sprawdzi bo sam walcze z tym tematem
  9. wyjmij wężyk idący na gruszkę i podmień go z tym co wchodzi w turbo
  10. Ja myślę ze masz na odwrót przewody idące od n75 do gruchy lub jak wyżej kolega napisał
  11. Witam Nie jestem 100% pewny ale teraz juz jest tylko na 153 zęby, tylko musisz cały kpl.kupić bo jak mi sie dobrze kojarzy to rolka jest chyba wieksza.A poza tym temat juz chyba był poruszany pozdro
  12. Dubi

    [B5 AEB] Blok numer 5

    Jak bede miał chwile to wrzuce jakieś zdjęcia. Skoro u Ciebie też tak jest to tłumacze sobie to tak że są dwa czujniki odpowiedzialne za szczytanie obrotów z silnika i jeden z nich chodzi w pełnym zakresi 0-7000rpn a drugi tylko do 2550 tylko dlaczego?
  13. Witam czy moze ktoś mi powiedzieć czemu w bloku numer 05 wartość obrotów zatrzymuje sie na wartości 2550rpm a wtym samym momęcie w bloku numer 01 wartość zgadza sie z obrotomierzem na liczniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...