Skocz do zawartości

sandt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sandt

Informacje

  • Imię
    Lukasz
  • Miasto
    Tczew

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sandt

0

Reputacja

  1. Hej z tego co widzę nikt już więcej nie napisał ,czy czy ktoś już uporał sie z tym problemem ? ja wiem tyle że pasek rozrządu zchodzi do zewnątrz i ociera o scianki górnych wałków ,chałas narasta jak się nagrzeje ,kombinowalem żeby jakoś kont na rolkach zniwelowac i przez długi czas bylo ok ale znowu wróciło ,a może sam pasek winny :-)?
  2. Dziękuje za odpowiedż ,a 4 pin podłączyć pod zasilanie stałe czy jak ?
  3. Witam zakładam PDC od zera nabyłem 8 kanałowy moduł 8E0 919 183E z B7 do mojego B6 prześwietliłem cały ten temat i schematy , nie znalazłem tematu z którym pokrywają się moje piny (częściowo) w kostce zasilającej 16 pin u mnie wygląda to tak 1- czarno czerwony -zasilanie po stacyjce ? 2- żółto czerwony -głośniczek 3- czerwono purpurowy -stałe zasilanie 4- czerwono brązowy -? 5- x 6- x 7- pomarańczowo brązowy -can 8- brązowy-masa 9- x 10- brązowo czerwony - masa 11-x 12- zielono niebieski - złącze linia K ? 13- szaro biały - ? 14- pomarańczowo zielony - can 15- x 16- x czy może ktoś mi pomóc to rozstrzygnąć ? ,
  4. Można od góry tylko trzeba odkręcić zbiorniczek wyrównawczy
  5. sandt

    problem z pompą paliwa

    No dobrze a mój kumpel ma też AEB i normalnie mu działa po przekręceniu kluczyka ,u mnie też jak by chciała tylko przekaznik cyknie jak by , nie miał siły
  6. sandt

    problem z pompą paliwa

    Witam podepnę się pod ten temat bo mam to samo i nie widzę jaka była przyczyna. Otóż chodzi o to że po przekręceniu kluczyka nie słychać pompki paliwa sprawdzałem przekaznik i nawet opornik w nim ,oporność jest dobra ale zauważyłem że jak przekręcę kluczyk to przekaznik tak jak by chciał a nie mógł się załączyć. Moje pytanie brzmi ,czy coś jeszcze steruje tym przekaznikiem że nie może się załączyć, czy może cewka w nim walnięta (po odpaleniu działa normalnie). Auto to A4 b5 1.8t AEB 96r.
  7. Cześć ,witam wszystkich ,jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 1.8 turbo quattro ,mam nadzieje że będę mógł pomóc a i przy okazji dowiedzieć się czegoś lub wymienić się informacjami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...